Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassa!Minkälaisille asiakkaan ostoksille hihittelet mielessäsi?

Vierailija
30.07.2015 |

Tuleeko mieleesi heti esim kaksimieliset jutut, jos näet jonkun ostavan ison kurkun tai munakoison?

Tai jos näet jonkun ostavan kondomeita, hihitteletkö mielessäsi ajatellessasi, että kohta tuo asiakas saa kyytiä sängyssä?

Vai huvittaako sinua nähdä, että joku ostaa sidepaketin, hymyiletkö mielessäsi kun tiedät, milloin kenenkin kuukautiset on?

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä naurattaa on suklaa, kukkapuska ja kortsupaketti yhdistelmä :-) muuten ei oikeastaan kiinnosta mitä muut ostaa.

Vierailija
42/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millekään, koska mulla on elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään, että meidän s-marketin kassa tietää mun olevan alkoholisti kun yleensä ostan sieltä vaan ruisleipää ja olutta.

Vierailija
44/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kortsupaketit kyllä aina ottaa silmään. Kuukautissiteitä tai alkoholiostoksia en kyllä noteeraa. Jos jollakulla on jotenkin erikoisia ostosyhdistelmiä tai määriä, niin niitä tulee joskus mietittyä. Jos joku esim ostaa 30 proteiinipatukkaa kerran viikossa tai jos joku ostaa pelkästään jäätelöä ja chilikastiketta.

Vierailija
45/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina nauratti, kun varsinkin nuoremmat miehet häpeili ostaa kortsuja ja samoin teinitytöt häpeili ostaa siteitä/tamponeita. Ensiksi ihmettelin mitä tuo piilottelee mutta sitten aina tajusin, että niitä vaan hävettää. Voi ressukoita :')

Vierailija
46/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi missään ostoksissa olisi mitään hauskaa tai niistä pitäisi miettiä jotain. En ajattele yhtään mitään. En oikeasti käsitä, miten joillekin kassoille voi tulla minkäännäköisiä tunteita esille siitä, että joku ostaa kondomeja tai siteitä. Big deal.

Vierailija
47/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:22"]Tuleeko mieleesi heti esim kaksimieliset jutut, jos näet jonkun ostavan ison kurkun tai munakoison?

Tai jos näet jonkun ostavan kondomeita, hihitteletkö mielessäsi ajatellessasi, että kohta tuo asiakas saa kyytiä sängyssä?

Vai huvittaako sinua nähdä, että joku ostaa sidepaketin, hymyiletkö mielessäsi kun tiedät, milloin kenenkin kuukautiset on?
[/quote]

Minkä ikäinen olet? For real...
[/quote]
33v. Really. Ap
[/quote]

Olisikohan aikuiseksi kasvamisen paikka? Itsehän olen 23 ja myötähäpeilin aloitusta niin että kuolin...
[/quote]
Wau! Ihmehenkiinherääminen! Mä en haluais kasvaa aikuiseksi. Aikuisuus on tylsää. Ap

Vierailija
48/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:49"]

Olen 167/65, mutta miellän itseni valtavaksi norsuksi. Etenkin lasta rattaissa työntäessä nolottaa mättää lähi-Salessa hihnalle pelkkiä herkkuja: vanukkaita, suklaata, karkkia ja keksejä. Tämä palsta antaa vahvistuksen, että kassa todella pudistelee päätään nolon, pullean juristin ostoksille. Totuus nyt kuitenkin on se, että yleensä tuo mättömäärä tulee haettua kun vietetään kavereiden kanssa extempore-leffailtaa (no, vanukkaat ehkä jälkkäriksi) tai sitten riittää pidemmäksi aikaa, enkä suinkaan vedä kaikkea yksin samana iltana. Pitää varmaan alkaa tekemään tiliä kassalle ettei vain hihittelisi. Niin ja seksiäkin harrastamme, hihihii! Ja kassa ei tiedä milloin minun menkat on, aniharvoin ostan tampoonit kuukautisten aikaan. Hihitteleeköhän kassa jos ostan kortsuja ja tampooneja, kun luulee minulla olevan menkkaverifetissi?

[/quote]

Kassana en voi tietää ammattiasi eikä sillä mitään merkitystä olisikaan. 

[/quote]

Juristin tunnistaa siitä että sillä on kädet jonkun toisen taskuissa.

Anteeksi. Isäni on asianajaja ja kertoo huonoja juttuja.
[/quote]

Toin ammatin esiin vain siksi, että vaikka töissä olisin miten huoliteltu ja hyvässä asemassa, kaupassa nipinnapin täysi-ikäinen kassaneiti saattaa saada minut tuntemaan alemmuutta. Se vasta typerää onkin.

Vierailija
49/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut päivääkään kassalla töissä ap niin tietäisit että ei kukaan kassa toisten ostoksille mitään hihittele... itse en ainakaan tietyllä tapaa "näe" niitä ostoksia siinä, omissa ajatuksissani kun niitä tuotteita vetää niin eipä siinä paljoa tule katseltua etttä minkäslainen hupsunhassu kokonaisuus näistä tulee. Ja jos taas olet kolmekymppinen kassa joka edelleen repii hupia niinkin erikoisista asioista kuin seksi, kuukautiset ja vessa-asiat niin noh... hienoa sulle

Vierailija
50/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ulkomaalaistaustaiset jotka ostaa 20-40 pakettia riisiä. Ja tämä on ihan tosi. Ihan kun Suomessa ei vois muuta syödä... Kaikki muu menee vaan, ei kiinnosta kiinnittää huomiota. Sais jotkut kassalla työskentelijät hävetä!!
N25

Vierailija
51/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ihailla (hintavaa) kekoa luomutuoretuotteita ja vaikkapa kauniita suklaarasioita. Mutta eivätpä yhdet ostokset kyllä saa minua tekemään johtopäätöksiä mihinkään suuntaan (esim. einesvuori). Kohteliaisuuskäytäntöihin ja ah-niin-parjatun kassatytön kohtaamiseen suhtautuminen kertoo asiakkaasta enemmän kuin ostoksensa. :) hymyillään kun tavataan!

Vierailija
52/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]- kuukautissiteet

- kortsupaketit

- liukuvoiteet

En voi mitään mutta nämä jää aina mieleen, kun katsoo kassalla silmiiin pyytäessä maksuvälinettä..
[/quote]
Oletpa lapsellinen. Oikeesti.
[/quote]

Jos pieni sielu, [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]- kuukautissiteet

- kortsupaketit

- liukuvoiteet

En voi mitään mutta nämä jää aina mieleen, kun katsoo kassalla silmiiin pyytäessä maksuvälinettä..
[/quote]

Pieni sielu, pienet ilot.
Olet varmasti kateellinen ihminen, tiedät että meillä muilla on kaikki paremmin kuin sinulla. Olethan vain kassatyöntekijä, halveksituista halveksituin.
[/quote]
:DD ....

Vierailija
53/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:22"]

Tuleeko mieleesi heti esim kaksimieliset jutut, jos näet jonkun ostavan ison kurkun tai munakoison? Tai jos näet jonkun ostavan kondomeita, hihitteletkö mielessäsi ajatellessasi, että kohta tuo asiakas saa kyytiä sängyssä? Vai huvittaako sinua nähdä, että joku ostaa sidepaketin, hymyiletkö mielessäsi kun tiedät, milloin kenenkin kuukautiset on?

[/quote] voi miten lapsellista, että joku ostaa jopa kumeja tai menkkasiteitä, tai puhumattakaa jopa veskipaperia, eipä ikinä uskoisi...:) ja sinä hihittelet mielessäsi? voi elämä, grow up:)

Vierailija
54/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia on ne pariskuntien naiset! Tervehdin molempia kun kävelevät kassan ohi: yleensä toinen menee jo pakkaamaan. Katsotaan nokka nyrpeänä. Ei tervehditä, ei kiitosta jos ojennan ekana muovikassin, ei heippoja ei mitään. Olen nykyään ajatellut mielessäni että kiitos, kun olen mielestäsi näköjään nätimpi. Siitä se kenkä kai puristaa... Mulla ei ole mitään miekenkiintoa muiden miehiin, hädin tuskin katson kuka maksaa kuhan joku sen hoitaa. Tervehdintä ja kiitokset ja heipat. Ne ois kivat myös asiakkaalta mutta ei väkisin. N25

Vierailija
55/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:28"]

Mua aina nauratti, kun varsinkin nuoremmat miehet häpeili ostaa kortsuja ja samoin teinitytöt häpeili ostaa siteitä/tamponeita. Ensiksi ihmettelin mitä tuo piilottelee mutta sitten aina tajusin, että niitä vaan hävettää. Voi ressukoita :')

[/quote]

tunge tuo :')-hymiö vittuus

[/quote]

Tällaisestakin saa joku nyt pahan mielen? Hymiöstä? Ei hyvää päivää.

Vierailija
56/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää, nimenomaan. :D Antaa pikkusielujen olla. :'))))))

Vierailija
57/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kiinnittää huomiota asiakkaan ostoksiin. Välillä skannailen enkä edes katso tavaroita päin. Ei kiinnosta kyllä yhtään.

Vierailija
58/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi tyttö meinasi jäädä välistä kun ei kehdannut laittaa kortsuja hihnalle eikä ostanut muuta. Kun hänen vuoronsa tuli niin sujautti mulle kolme pakettia kortsuja "väärinpäin" eli etupuoli alaspäin. :D Se vähän huvitti. Muuten en paljoakaan ole kiinnittänyt huomiota ja kohta nää työt loppuukin. :)

Vierailija
59/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan eräästä kaupasta aina pelkkiä herkkuja. Teen suuremmat, "oikeat" ruokaostokset toisessa lähikaupassa (vaikka se onkin kauempana, suurempi valikoima). Ei kassa varmaan mitään ajattele, mutta siinä onkin jo syytä vähän ihmetellä ja paheksua että elänkö tosiaan pelkällä sokerittomalla energiajuomalla, jäätelöllä, sipseillä, vanukkailla, karkeilla ja muilla vastaavilla.
Uskoisin, että myyjä ajattelee että jollain on juhlat tai karkkipäivä tai leffailta, jos ostaa paljon herkkuja kerralla. Mutta saattaa se ihmetyttää jos ei osta koskaan mitään muuta. Pitää vain toivoa, että myyjät ehtivät unohtaa kasvoni kaupassakäyntikertojen välissä. En minä sentään ihan joka päivä käy ostamassa mättöä. :D

Vierailija
60/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee ainoastaan nuori poika joka osti kortsuja ja monta tölkkiä energiajuomaa. Toivottavasti jaksoi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän