Mitä perjantain suunnitelmia teillä on huomiselle?
Olen itse luultavasti vain yksin kotona koko päivän kun en oikein tiedä mitä tehdä.
Ei ole kavereitakaan keiden kanssa viettää aikaa. :( Entäs te muut?
N21
Kommentit (42)
Töihin, kotiin maksamaan kuun laskut (palkkapäivä) ja sitten miehen kanssa porukoille illaksi saunomaan ja olemaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:19"]
Pitää vaihtaa kissanhiekat, purut, lakanat. Huolehtia elukat kondikseen, pakata lauantaita varten, tehdä ensiviikon ruokalista ja ostoslista. Sit ootan et mies tulee töistä.
[/quote]
Mihin oot lähdössä lauantaina? :)
[/quote]
Meen pitkästä aikaa viettämään isovanhempien kanssa aikaa. Taidan pistää heille rantasaunan tulille ja tehdä ruokaa :)
Tukholman risteilylle lähdetään koko perheen voimin. Lasten toivomuksesta sinne, itse olisin mieluummin jonnekin kaupunkilomalle lähtenyt, mutta hyvä näin :)
Ostan jotain herkkua ja puuhastelen kotosalla jotain, tuskin tulee lähdettyä minnekään.
Tytär täyttää neljä vuotta. Bileeeetttt!! :D :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:37"]Tytär täyttää neljä vuotta. Bileeeetttt!! :D :D
[/quote] Varokaa ettei naapurit häiriinny ;) Onnea tyttärellesi! :)
Menen baariin. Vedän lärvit. Yritän pokata naisen ja toivottavasti en herää kotona. (Luultavasti kuitenkin herään kotona, mutta aina joskus onnistuu).
Menen naapurin ämmän luo, juotan sen känniin ja panen sitä perseeseen.
-Mies 31v
Ajattelin siivota. Piti jo tänään, mutta en jaksanutkaan. :) sitten sama rundi lasten kanssa, kuin aina arkena: Ruuat, ulkoilut, päiväunet... Ja kun se mieskin töiden jälkeen kotiutuu, niin luultavasti tehdään hyvää ruokaa, ulkoillaan ja illalla olla möllötellään.
Aamulla käyn kaupassa, haen pari pakettia. Sitten ystävän kanssa lounaalle + viinille. Sen jälkeen haetaan leffa tai pari ja juodaan lisää viiniä. Juoruillaan.
Olen töissä, nautin ylitöistä tuplatuntipalkalla... Yöllä olen kuskina kaikille juopoille ja aamulla menen takaisin töihin...
Mennään mökille katsomaan mitä remppamiehet ovat saaneet aikaan, onko kuistin laudoitusta korjattu ja kiv a nöhdä minkä värinen se on . Se on iso talo ,ei okeestaan mikään mökki.
kiva lukea mitä ihmiset puuhailee :) itse käyn huomenna vanhempieni luona sekä miehen kanssa ostamassa ensviikon ruuat ja illalla varmaan mennään keskustaan kävelemään :)
Luen aamulla kirjoituksiin, menen töihin ja sitten luen illalla vähän lisää
Teki mieli tanssimaan, kävin eilen suihkussakin sitä varten, mutta nyt en taidakaan huomenna lähteä, kun on luvattu sadetta ja olisi huono ajokeli pimeässä tulla takaisin kotiin.
Ajattelin nähdä kavereita, leipoa mokkapaloja pitkästä aikaa ja käydä lenkillä. Illalla poikaystävä tulee meille ja saunotaan varmaan ja ollaan vaan :)
Tulee neljä lastenlasta vkl.hoitoon.