Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pakko on koko ajan harrastaa seksiä

Vierailija
30.07.2015 |

Itse olen eroonut keväällä 2013 pitkäaikaisesta suhteesta, enkä ole sen jälkeen harrastanut seksiä. Joo-o helvetin pitkä aikahan se on, mutta en itse koe sitä ongelmaksi. En halua harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa, eikä ole tullut kännissäkään sekoiltua yhdenillanjuttujen kanssa.

Eräs kaverini muistuttelee tästä "selibaatistani" lähes koko ajan, kertoo siitä kavereilleen yms kun en ole niin pitkään aikaan saanut. Harkitsen valehtelevani hänelle että on käynyt flaksi.

Kyllä minäkin kaipaan seksiä ja läheisyyttä aika ajoin ja jos tulisi sopiva tilaisuus siihen, niin toden totta ryhtyisin hommiin. On vaan nyt tilanne ettei pitkään aikaan ole tuollaista ollut. Mitä sitten? Mitä ajattelette tästä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:22"]Itse olen eroonut keväällä 2013 pitkäaikaisesta suhteesta, enkä ole sen jälkeen harrastanut seksiä. Joo-o helvetin pitkä aikahan se on, mutta en itse koe sitä ongelmaksi. En halua harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa, eikä ole tullut kännissäkään sekoiltua yhdenillanjuttujen kanssa.

Eräs kaverini muistuttelee tästä "selibaatistani" lähes koko ajan, kertoo siitä kavereilleen yms kun en ole niin pitkään aikaan saanut. Harkitsen valehtelevani hänelle että on käynyt flaksi.

Kyllä minäkin kaipaan seksiä ja läheisyyttä aika ajoin ja jos tulisi sopiva tilaisuus siihen, niin toden totta ryhtyisin hommiin. On vaan nyt tilanne ettei pitkään aikaan ole tuollaista ollut. Mitä sitten? Mitä ajattelette tästä?

[/quote]
Näin miehenä sanon että se on kyllä biologinen pakko, tuo seksi. Välillä on kelpuutettava sellainenkin , josta ei edes välitä. Sinukkuna siis ollessa.
[/quote]

Sulta taitaa puuttua alkeellisinkin itsehillintä.

Vierailija
22/29 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua panettaa tosi usein, mutta olenkin parisuhteessa ihanan miehen kanssa joten tottakai haluan panna häntä. En usko, että sinkkuna olisin sellainen, että jatkuvasti panisin jotakuta. Seksi rakkaan ihmisen kanssa vain on paljon parempaa ja mahtavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mun pitää.

Vierailija
24/29 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:41"]

Minua panettaa tosi usein, mutta olenkin parisuhteessa ihanan miehen kanssa joten tottakai haluan panna häntä. En usko, että sinkkuna olisin sellainen, että jatkuvasti panisin jotakuta. Seksi rakkaan ihmisen kanssa vain on paljon parempaa ja mahtavampaa.

[/quote]

Tiedän. Ennen tätä parisuhdettani olin villi nuori, jakelin ympäriinsä. Ei ollut kivaa kuin ehkä juuri sen hetken, jälkeenpäin vain hävetti. Ei ollut sen pienen hetken väärti, joten mielummin olen nyt kokonaan ilman. Seksi seurustelusuhteessa on mahtavaa, ihan omaa luokkaansa joten ihan mieluuten odotan sitä.:)

Ärysttää vain painostus ja se niinkuin tämä nyt olisi elämääkin suurempi asia. En nyt kuitenkaan usko että tulen tässä tilanteessa koko loppuelämääni vietättämään, niinkuin kaverini uskovat.

ap

Vierailija
25/29 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:41"]

[/quote]

Tiedän. Ennen tätä parisuhdettani olin villi nuori, jakelin ympäriinsä. Ei ollut kivaa kuin ehkä juuri sen hetken, jälkeenpäin vain hävetti. Ei ollut sen pienen hetken väärti, joten mielummin olen nyt kokonaan ilman. Seksi seurustelusuhteessa on mahtavaa, ihan omaa luokkaansa joten ihan mieluuten odotan sitä.:)

Ärysttää vain painostus ja se niinkuin tämä nyt olisi elämääkin suurempi asia. En nyt kuitenkaan usko että tulen tässä tilanteessa koko loppuelämääni vietättämään, niinkuin kaverini uskovat.

ap
[/quote]
Kyllä se painostus lakkaa, kun ikää tulee lisää, luovuttavat.

m41

Vierailija
26/29 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:41"] Minua panettaa tosi usein, mutta olenkin parisuhteessa ihanan miehen kanssa joten tottakai haluan panna häntä. En usko, että sinkkuna olisin sellainen, että jatkuvasti panisin jotakuta. Seksi rakkaan ihmisen kanssa vain on paljon parempaa ja mahtavampaa. [/quote] Tiedän. Ennen tätä parisuhdettani olin villi nuori, jakelin ympäriinsä. Ei ollut kivaa kuin ehkä juuri sen hetken, jälkeenpäin vain hävetti. Ei ollut sen pienen hetken väärti, joten mielummin olen nyt kokonaan ilman. Seksi seurustelusuhteessa on mahtavaa, ihan omaa luokkaansa joten ihan mieluuten odotan sitä.:) Ärysttää vain painostus ja se niinkuin tämä nyt olisi elämääkin suurempi asia. En nyt kuitenkaan usko että tulen tässä tilanteessa koko loppuelämääni vietättämään, niinkuin kaverini uskovat. ap [/quote] Kyllä se painostus lakkaa, kun ikää tulee lisää, luovuttavat. m41

[/quote]

Joo, ja ehkä niillä ei enää sillon oo aihetta ku oon varmaan siihen mennessä jo saanu :D :D

Vierailija
27/29 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ^

Vierailija
28/29 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:09"]Ei kaikkia naisia paneta parikymppisinä. Vaan oottakaapa kun ootte lapsenne saaneet ja ootte nelikymppisiä... Kyllä panettaa. N46 ja panettaa joka päivä
[/quote]
Ja toisilla lopahtaa lasten saannin jälkeen.

Vierailija
29/29 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:41"] Minua panettaa tosi usein, mutta olenkin parisuhteessa ihanan miehen kanssa joten tottakai haluan panna häntä. En usko, että sinkkuna olisin sellainen, että jatkuvasti panisin jotakuta. Seksi rakkaan ihmisen kanssa vain on paljon parempaa ja mahtavampaa. [/quote] Tiedän. Ennen tätä parisuhdettani olin villi nuori, jakelin ympäriinsä. Ei ollut kivaa kuin ehkä juuri sen hetken, jälkeenpäin vain hävetti. Ei ollut sen pienen hetken väärti, joten mielummin olen nyt kokonaan ilman. Seksi seurustelusuhteessa on mahtavaa, ihan omaa luokkaansa joten ihan mieluuten odotan sitä.:) Ärysttää vain painostus ja se niinkuin tämä nyt olisi elämääkin suurempi asia. En nyt kuitenkaan usko että tulen tässä tilanteessa koko loppuelämääni vietättämään, niinkuin kaverini uskovat. ap [/quote] Kyllä se painostus lakkaa, kun ikää tulee lisää, luovuttavat. m41

[/quote]

Joo, ja ehkä niillä ei enää sillon oo aihetta ku oon varmaan siihen mennessä jo saanu :D :D
[/quote]

Tarkoitin lähinnä järkevän aikaikkunan sulkeutumista harrastaa sutimista, tiinehtimistä ja perheleikkejä.

m41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä