Suomalaisilla naisilla usein likaiset hiukset
Ihmettelen tätä trendiä, ettei pestäisi hiuksia, jotka muka vahvistavat hiuksia. usein suomalaisnaisen päänahka haisee ja hiukset näyttävät rasvaisilta=ei kaunista. peskää hiuksenne ja huolehtikaa hygieniastanne joka päivä. Tätä ongelmaa ei ole amerikkalaisilla tai venäläisillä!
Kommentit (64)
Minä olen miettinyt usein samaa kuin ap. Itse pesen hiukseni joka päivä eikä tulisi mieleenkään harventaa pesuväliä.
olen samaa mierltä, että kilpailu on kova. Joskus sanon itsekin jollkein, ettei näytä yhtään likaiselta, vaikka kauhea dunkkis tulee ja letti on rasvainen kuin mikä
Hohhoijakkaa. Hyvä se on jonkun kananpersetukan omistajan huudella miten helppoa ja nopeeta on päivittäinen hiustenpesu. Jos omistaa paksut, pitkät ja ei rasvoittuvat hiukset niin on mielipuolista pestä niitä päivittäin ja sekoittaa päänahan oma talintuotanto täysin + käyttää kuivaajaa ja suoristajaa päivittäin (sillä ilman niitä tulos Einstein meets afro). Mutta ah kun venäläiset ja amerikkalaiset niin meidän pitää perässä. Nih.
Erehdyt. Miehillä on usein rasvaiset hiukset - tai tarkemmin sanottuna rasvainen kalju päänahka, jossa on muutama haituva jäljellä.
Pesen joka toinen päivä. Joskus harvoin joka kolmas päivä, mutta silloinkin pesen välissä hiukset etupuolelta josta rasvoittuvat eniten. Ei tulisi mieleenkään hillua ulkona rasvaletillä.
N21
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:58"]Pesen joka toinen päivä. Joskus harvoin joka kolmas päivä, mutta silloinkin pesen välissä hiukset etupuolelta josta rasvoittuvat eniten. Ei tulisi mieleenkään hillua ulkona rasvaletillä.
N21
[/quote] Tällaista osittaispesua en oo ikinä tajunnut. Kuulostaa hankalalta ja turhalta, samalta kuin se että ihminen ei mene suihkuun vaan pesee kaikki ruumiinosat jossain lavuaarissa.
Tänään ainakin oli paskasta porukkaa kaupassa päivällä. Osa lemus puolenmetrin päähän ja suurimmalla osalla rasvaiset hiukset. Varmaan sitä lauantai saunaa odottelivat, kun olivat kehdanneet liikenteeseenlähteä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:48"]
Minä olen miettinyt usein samaa kuin ap. Itse pesen hiukseni joka päivä eikä tulisi mieleenkään harventaa pesuväliä.
[/quote]
Paljonko on vesilasku? Tuhlaat planeettamme vesivaroja. Afrikassa lapset kuolevat janoon sillä välin kun sinä huuhtelet hiuksiasi. Etkö häpeä!?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:02"]Tänään ainakin oli paskasta porukkaa kaupassa päivällä. Osa lemus puolenmetrin päähän ja suurimmalla osalla rasvaiset hiukset. Varmaan sitä lauantai saunaa odottelivat, kun olivat kehdanneet liikenteeseenlähteä.
[/quote]
Mielenkiintoisen asuinalueen olet valinnut ;-) peukku sille.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:48"]Minä olen miettinyt usein samaa kuin ap. Itse pesen hiukseni joka päivä eikä tulisi mieleenkään harventaa pesuväliä.
[/quote]etkö tiiä et se rasittaa hiuksii
No meil ei oo suihkua ja saunavuoro vaan kerta viikkoon, niin en saa useammin peseydyttyy muutenkaan. Hiukset pesen shampoolla, jos joltain on jäänyt sellainen saunatiloihin. Ei oo kukaan valittanu likasista hiuksista.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:58"]Pesen joka toinen päivä. Joskus harvoin joka kolmas päivä, mutta silloinkin pesen välissä hiukset etupuolelta josta rasvoittuvat eniten. Ei tulisi mieleenkään hillua ulkona rasvaletillä. N21 [/quote] Tällaista osittaispesua en oo ikinä tajunnut. Kuulostaa hankalalta ja turhalta, samalta kuin se että ihminen ei mene suihkuun vaan pesee kaikki ruumiinosat jossain lavuaarissa.
[/quote]
Käyn siis normisti suihkussa, mutta koko hiuspesun sijaan pesen vain etupuolelta. Mulla on yli navan ylettyvät hiukset ja näin tekeminen on joskus helpompaa esim kiireessä kun ei hiukset ehdi kuivata :)
Mä pidätän yleensä hengitystä, kun sen näköinen ihminen menee mun ohi, joka ei ole hetkeen pessyt hiuksiaan tai näyttää siltä ettei huolehdi hygieniastaan.
Ei siis todellakaan tarvitse haistella, se likaisen päänahan haju valitettavasti haisee niin paljon, että haisee väkisinkin muiden nenään.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:48"]
[/quote]
Haluan omata pitkät ja hyväkuntoiset hiukset siksi en kuluta ja kuivata niitä pesemällä joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:58"]Pesen joka toinen päivä. Joskus harvoin joka kolmas päivä, mutta silloinkin pesen välissä hiukset etupuolelta josta rasvoittuvat eniten. Ei tulisi mieleenkään hillua ulkona rasvaletillä. N21 [/quote] Tällaista osittaispesua en oo ikinä tajunnut. Kuulostaa hankalalta ja turhalta, samalta kuin se että ihminen ei mene suihkuun vaan pesee kaikki ruumiinosat jossain lavuaarissa.
[/quote]
Käyn siis normisti suihkussa, mutta koko hiuspesun sijaan pesen vain etupuolelta. Mulla on yli navan ylettyvät hiukset ja näin tekeminen on joskus helpompaa esim kiireessä kun ei hiukset ehdi kuivata :)
[/quote]
Miten se käytännössä onnistuu olemaan kastelematta päätään kuin etupuolelta? Ja miksi, luuletko sä että se tukka on takapuolelta yhtään sen puhtaampi?
Oot tainnu nähdä sitte kaikki amerikkalaiset,venäläiset ja suomalaiset naiset ja jokasen päänahkaa haistellu. Harmi vaan että ootko ikinä edes käynyt amerikassa? Itse käynyt monet kerrat ja aina nähnyt monia paskahiuksisia naisia ja venäläisiä en edes ala kommentoimaan. Itse käyn suihkussa joka päivä ja pesen hiukset joka pv.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:09"]
[/quote]
[/quote]
Miten se käytännössä onnistuu olemaan kastelematta päätään kuin etupuolelta? Ja miksi, luuletko sä että se tukka on takapuolelta yhtään sen puhtaampi?
[/quote]
Kyllä onnistuu ja jos ne hiukset tosiaan olisi rasvaiset niin, että se näkyisi, pesisin koko pään. Joskus harvoin jos pesu menee kolmannelle päivälle ja on menoa, pesen etuhiukset jotta saisin ne tuuheamman näköisiksi, en niinkään rasvaisuuden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:39"]
Mun ei tarvi pestä kuin pari kertaa viikossa, mulla on paksu, lasimainen hiuslaatu, ei lässähdä eikä rasvoitu, aina olleet terveet, värjään niitä mutta eivät siitäkään kovin paljon rasitu. Usein ihmiset luulee että olen föönannut hiuksiani, mutta en koskaan ole föönannut, enkä käytä mitään aineita, pelkällä shampoolla pesen, hoitoaine tekee hiuksista vaan liian liukkaat.
Kyllä minä itse tunnistan koska hiukset on likaiset, vaikka ei muut sitä huomaa, ja joo, olen sanonut jollekin että mulla on likaiset hiukset, ja mulle vastataan että ei yhtään näytä kyllä siltä.
Joillakin ihmisillä joilla on ohuet hiukset ne kai rasvoittuu niin nopeasti, töissäkin on pari naista joilla on keskipitkät hiukset, ja aina ne näyttää ihan kauheilta, enkä usko että eivät pese, koska ne näyttää aina yhtä kauheilta.
[/quote]
Ja joo, en tee juuri koskaan mitään missä hikoaisin, harvemmin teen mitään niin fyysistä. Varmaan munkin pää hikoaisi jos huhkisin jotain ja sitten pitäisi pestä useammin, tai jos työntäisin päähäni jotain tököttejä.
[/quote]
Nytkin olen eilen aamulla pessyt hiukset viimeksi, ja vaikka miten haron sormilla päänahkaa, ei tule rasvaa sormenpäihin, ja hiukset on kuohkeasti koholla. En pese vielä huomenna, vasta lauantaina.
Jotkut rasvapäät hiukan kateellisia niille joiden ei tarvitse pestä hiuksiaan joka päivä? :)
Ei tarvitse edes haistella erityisesti. Riittää, kun joku lehahtaa ohitse. erityisherkkä hajuaisti...