Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raahaatte miehenne mukaan kiertelemään liikkeisiin?

Vierailija
30.07.2015 |

Tai ylipäätään "sinun" kauppoihin...? Ja sitten hiillytte kun mies vain sanoo "mm" kun kysytte "eiks tää sopiski mulle?", "oisko tää hieno?" :-D Ettekö saa muita tyttökavereita mukaan, vai haluatteko nimen omaan miehen mukaan? Miksei mies tee sillä aikaa omia juttujaan? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää avaus on jotenkin niin kaukana mun todellisuudesta, että huh sentään!

Vierailija
2/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen "sinun" kauppoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Cittarin pukukoppien edessä niitä miehiä jurottaa. Toki myös pennut mukana. En ole koskaan tajunnut tätä kuviota. Jos se mies on ns lompakko, niin miksi sen pitää roikkua mukana kun ei ole kiinnostunut muikkelin lookista? Löisi vaan kympit kouraan.

Vierailija
4/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa mulle kaikki kalliit hankinnat ja sanoo muutakin kuin ymmm

Vierailija
5/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies kierrä mukana, tosin maksan itse vaatteeni ja samoin lastemme vaatteet.

Vierailija
6/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä "molempien" liikkeissä. Itse en saa perusvaatteita (sukat,alushousut tms.) hankittua yksin, koska vihaan kaupoissa oloa. Ja näille kauppareissuille en jaksa pyytää kavereitakaan, kun on niinkin mielenkiintoiset ostokset kyseessä.

Vierailija
7/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lol, me ei käydä vaateostoksilla missään Cittarissa! Voisin mahtua Cittarissa yhteen lahkeeseen. Jotain tanttamalleja ja akryylia tai polyesteria, ei ikinä!!!!!!

Vierailija
8/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:46"]

Ja lol, me ei käydä vaateostoksilla missään Cittarissa! Voisin mahtua Cittarissa yhteen lahkeeseen. Jotain tanttamalleja ja akryylia tai polyesteria, ei ikinä!!!!!!

[/quote]

Cittari tarkoittaa Citymarketia, ei se ole mikään ylipainoisten kauppa. 

Vierailija
9/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä käyn vastavuoroisesti "hänen" liikkeissään eikä kumpikaan nurise asiasta.

Vierailija
10/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:44"]

Mihin ihmeen "sinun" kauppoihin?

[/quote]

NO VITTU SINUN SIELLÄ RUUDUN TAKANA!!!!!!!!

Vierailija
11/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:46"]

Käydään yhdessä "molempien" liikkeissä. Itse en saa perusvaatteita (sukat,alushousut tms.) hankittua yksin, koska vihaan kaupoissa oloa. Ja näille kauppareissuille en jaksa pyytää kavereitakaan, kun on niinkin mielenkiintoiset ostokset kyseessä.

[/quote]

Eli mies ottaa ne sukat kokoa 36 sieltä hyllystä, koska sinulle on mahdotonta ne itse sieltä ottaa vihasi takia?

Vierailija
12/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa tulla mukaan.

Vierailija
13/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatemyyjä ja usein huomaan kuinka nuoret, ensimmäisen lapsen saaneet äitylit haluavat kuljeksia kaupungilla liikkeissä ja ukko laahustaa perässä. Naisella on legginssit jalassa, farkkuhame päällä, mauton toppi/t-paita ja joku ihanan värinen vihreä, punainen, raitainen tms neule päällä. Niin ja jalassa jotkut lastenkengät :DDDDD Ja Miehet miettii "Miten helvetissä mä tähän jouduin....."

Vierailija
14/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:50"]

Se haluaa tulla mukaan.

[/quote]

Tyhmä idiootti, miksi sitten vastasit tähän? Kysynkin niiltä jotka RAAHAAVAT miehensä mukaan!!

Vierailija
15/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään raahata miestä kauppaan, mieluummin shoppailen rauhassa.

Vierailija
16/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostaa yhtäpaljon naisten vaateliikkeet kuin naisella kiinnostaa mun tietokone komponenttien ostokset!? vai kiinnostak?

pitääki raahata se seuraavaks tonne verkkokauppa.comiin ja kysyn siinä hyllyln luona et mitäs meinat et mahtak tää olla hyvä mun kones?

Vierailija
17/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:50"]

Se haluaa tulla mukaan.

[/quote]

Tyhmä idiootti, miksi sitten vastasit tähän? Kysynkin niiltä jotka RAAHAAVAT miehensä mukaan!!
[/quote]

Ihan tiedoksi, täällä saa jokainen kirjoittaa mihin haluaa :D mikä palstapoliisi luulet olevas.

Vierailija
18/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:46"]

[/quote]

Eli mies ottaa ne sukat kokoa 36 sieltä hyllystä, koska sinulle on mahdotonta ne itse sieltä ottaa vihasi takia?
[/quote]

Heha, hauska tulkinta. Mieheni on mukana ikään kuin tsemppaamassa että jaksan valita ja sovittaa ne muutamat liivit, niihin valita kivat housut ja sukat vielä siihen päälle. Muuten ei riitä hermot siihen rumbaan. T.7

Vierailija
19/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:53"]

mua kiinnostaa yhtäpaljon naisten vaateliikkeet kuin naisella kiinnostaa mun tietokone komponenttien ostokset!? vai kiinnostak?

pitääki raahata se seuraavaks tonne verkkokauppa.comiin ja kysyn siinä hyllyln luona et mitäs meinat et mahtak tää olla hyvä mun kones?

[/quote]

Tämä todistaa sen että loppujen lopuksi nainen on henkisellä tasolla se "riippuvaisempi" osapuoli. Mies pärjää kyllä itsekseenkin, nainen haluaa että mies tulee niihin helvetin putiikkeihin mukaan. Koska nainen ei ymmärrä että he eivät ole sulautuneet yhdeksi ihmiseksi. Jos rakastatte miehiänne, niin miksi kidutatte heitä raahaamalla liikkeisiin? Ja jos mies rakastaa teitä, hän tulee mukaan tai sanoo suoraan että rakas olet ihana mutta minä en välittäisi tulla. Eli jos jatkossa ottaisitte sen puhelimen kouraan ja pyytäisitte tyttökaverin mukaan? mies voi sillä aikaa käydä oluella.

Vierailija
20/23 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:53"]

[/quote]

Tämä todistaa sen että loppujen lopuksi nainen on henkisellä tasolla se "riippuvaisempi" osapuoli. Mies pärjää kyllä itsekseenkin, nainen haluaa että mies tulee niihin helvetin putiikkeihin mukaan. Koska nainen ei ymmärrä että he eivät ole sulautuneet yhdeksi ihmiseksi. Jos rakastatte miehiänne, niin miksi kidutatte heitä raahaamalla liikkeisiin? Ja jos mies rakastaa teitä, hän tulee mukaan tai sanoo suoraan että rakas olet ihana mutta minä en välittäisi tulla. Eli jos jatkossa ottaisitte sen puhelimen kouraan ja pyytäisitte tyttökaverin mukaan? mies voi sillä aikaa käydä oluella.

[/quote] mun mielestä miehen ei tarvi olla sellasissa kaupoissa kun NE ON NAISTEN JUTTUJA ja SITTEN ON MEIDÄN MIESTEN JUTTUJA. Nih! ja sitten on vielä toi teijän kielen käyttö siel kauas, aika rasittava kuunneltava ONKS TÄÄ HYVÄ ONKS TÄÄ NÄTTI, kyllä nainen itse tietää mistä pitää ja sopii,

etsäkään jaksa kuunnella et mahtaks toi GTX 970 näytönohjain olla tarpeeks tehokas VAI VITUN TEHOKAS!??

ihan tos? naiset on naisten kaupoissa naiskavereiden kanssa kikattelemassa ja miehet on miesten kaupoissa heittämässä omia juttuja. :) eiks ni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän