Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät pysy Danielin perässä!"Suomalaiset naiset ovat juntteja!"

Vierailija
30.07.2015 |

Daniel (Porvoo), 24, on tullut tutuksi Temptation Island Suomi -sarjan viettelijäsinkkuna.

”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.”

http://www.ruutu.fi/ohjelmat/hottikset/naiset-eivat-pysy-hottis-danielin-perassa-suomalaiset-naiset-ovat-juntteja

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:02"]Hahahahaha! Mä melkein putosin tuolilta kun nauroin tolle videolle. Että oikein high lifea sitä eletään. :D Hahaha! Ei vittu mikä idiootti! Ketä tollaselle ylimieliselle luuserille oikeesti antaa pesää tai kuka haluaa olla tollasen tyttöystä eiku siis vakikolo :D :D Ei tarvii tänään mennä erikseen treenaan vatsalihaksia, nää videot riittää. :D
[/quote]
Käykö se edes töissä? Mä en halua myötähäpeäaallon takia edes katsoa tota videota :D
[/quote]
musiikkituottaja instan mukaan :'DDDDDDD

Vierailija
82/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, päivän naurut, kiitos. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:02"]Hahahahaha! Mä melkein putosin tuolilta kun nauroin tolle videolle. Että oikein high lifea sitä eletään. :D Hahaha! Ei vittu mikä idiootti! Ketä tollaselle ylimieliselle luuserille oikeesti antaa pesää tai kuka haluaa olla tollasen tyttöystä eiku siis vakikolo :D :D Ei tarvii tänään mennä erikseen treenaan vatsalihaksia, nää videot riittää. :D
[/quote]
Käykö se edes töissä? Mä en halua myötähäpeäaallon takia edes katsoa tota videota :D
[/quote]
musiikkituottaja instan mukaan :'DDDDDDD
[/quote]
No netissähän sitä voi olla ihan mitä tahtoo, joten mitään todellista näyttöähän tuolle ammatille ei taida olla, kuulistaa vaan ehkä sen mielestä hienolta lisältä tohon sen high life elämään niin kertoo niin.

Vierailija
84/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen epämiellyttävä nuorimies. Ensin inhotti, mutta loppujenlopuksi lähinnä säälitti..

Vierailija
85/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhottanut, nauratti :D Mahtuuhan tähän maailmaan monenlaista, antaa Danin porskuttaa!

Vierailija
86/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää se kenen kanssa Jasmiina pyöri ja ihastuikin. Vai mikäs sen jäbä nimi oli? Oliko siellä kaksi Dania? On varmaan tosi mukava kaveri tämä... Voin kuvitella miten käytäytyy naisia kohtaan, on varmaan aina "kauniimpi" kuin naiset... :P

Vierailija
87/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se BB-Jonna tuolla tekee ja sanoo vielä ettei tykkää oikein kenestäkään? Kyll' mä ainakin muistan miten se vollotti joka jaksossa sen, enpäsmuistakaanmikäsentatuoiduntyypinnimion, perään. =)

Vierailija
88/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:17"]Mitäs se BB-Jonna tuolla tekee ja sanoo vielä ettei tykkää oikein kenestäkään? Kyll' mä ainakin muistan miten se vollotti joka jaksossa sen, enpäsmuistakaanmikäsentatuoiduntyypinnimion, perään. =)
[/quote]

Jouko oli se tatuoitu.
Ja Daniel tosiaan on Porvoosta :D

Vierailija
89/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ottaako niin tosissaan tätä tositvtä. Käsikirjoitukseen kuuluu, että puheet on leveät, sillä kikalla sitoutetaan kaikki av-mammat kyttäämään joka jakso.

Idiootteja on sitten ruudun kummallakin puolella ja mainostajat kiittää.

Paskaa halvalla on idean nimi.

Oikeasti en ymmärrä, miten ihmiset kehtaa (meilläkin töissä) kertoa katsovansa näitä "tosi"tvjuttuja. Joskus olen katsonut Poliisit sarjaa, kun tunnen heistä muutaman henkilökohtaisesti työni takia (kyllä; tv-työtä teen) mutta näitä ns. parisuhde-idiootteja en kestä katsoa.

Ei jatkoon! 

Vierailija
90/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se huikeaa kun etsitään kumppania tositarkoituksella ja ihan etunenässä mainitaan että pyllyn pitää olla timmi. Miksei osta lihapalaa kaupasta ja seukkaa sen kans, jututkin ois yhtä älykkäitä

Vierailija
91/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei täällä av:lla muka usko, että Danille löytyisi panoseuraa mutta nimenomaan tuollainen röyhkeän itsevarma ja kusipäinen asenne vetoaa 20-30v naisiin.

Vierailija
92/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:23"]Naiset ei täällä av:lla muka usko, että Danille löytyisi panoseuraa mutta nimenomaan tuollainen röyhkeän itsevarma ja kusipäinen asenne vetoaa 20-30v naisiin.
[/quote]

Varmaan samanlaisiin tuulitunneleihin

Vierailija
93/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa että Daniel nähdään seuraavassa Big Brotherissa?

Vierailija
94/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:23"]

Naiset ei täällä av:lla muka usko, että Danille löytyisi panoseuraa mutta nimenomaan tuollainen röyhkeän itsevarma ja kusipäinen asenne vetoaa 20-30v naisiin.

[/quote]

Niin tollaisiin suttusiin bimboämmiin, joita tossakin ohjelmassa näkyy. Eikai se mikään ihme ole, että keskenään samanlaiset pariutuvat?

Vierailija
95/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:27"]

[/quote]

eihän BB:tä enää tehdä?

Vierailija
96/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:27"]

[/quote]

eihän BB:tä enää tehdä?
[/quote]

Kyllähän nyt biledanin takia tehdään ihan oma Dani-BB et voidaan jatkossakin ihastella tätä sielukasta yksilöä.

Vierailija
97/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:33"]Onko tää joku kummeli hahmo :D Hyvät naurut irtosi :D kiitoksia..
[/quote]

Mulle tuli ihan sama mieleen!!!!! Eka ajatus, että jätkä on suoraan kuin Kummelista :D :D

Vierailija
98/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa. :D

Vierailija
99/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:02"]Hahahahaha! Mä melkein putosin tuolilta kun nauroin tolle videolle. Että oikein high lifea sitä eletään. :D Hahaha! Ei vittu mikä idiootti! Ketä tollaselle ylimieliselle luuserille oikeesti antaa pesää tai kuka haluaa olla tollasen tyttöystä eiku siis vakikolo :D :D Ei tarvii tänään mennä erikseen treenaan vatsalihaksia, nää videot riittää. :D [/quote] Käykö se edes töissä? Mä en halua myötähäpeäaallon takia edes katsoa tota videota :D [/quote] musiikkituottaja instan mukaan :'DDDDDDD

[/quote]Mäkin just tuotan musiikkia, tässä lauantaipuuhailun yhteydessä laulelen:))))))

Vierailija
100/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vastenmielinen juippi. Äitiään varmaan nolottaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi