Naiset eivät pysy Danielin perässä!"Suomalaiset naiset ovat juntteja!"
Daniel (Porvoo), 24, on tullut tutuksi Temptation Island Suomi -sarjan viettelijäsinkkuna.
”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.”
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:23"]
Naiset ei täällä av:lla muka usko, että Danille löytyisi panoseuraa mutta nimenomaan tuollainen röyhkeän itsevarma ja kusipäinen asenne vetoaa 20-30v naisiin.
[/quote]
Se vetoaa joko samanlaisiin ääliöihin tai niihin jotka tahtoo ainoastaan seksiä, ei puhetta tai mitään vain fyysistä toimintaa ja ukko pellolle.
Äh, olen 44v, vähän ylipainoinen yh-äiti Keravalta, mutta minäkään en antais tuolle koloa :(
Mä en tajua mistä kohdin tän pitäisi olla hyvännäköinen. Ihan täysin taviksen näköinen, ei herätä minkäänlaisia ajatuksia. En taatusti vilkaisisi kahta kertaa, jos jossain tulisi vastaan. En voi tietenkään rumaksikaan väittää, mutta ihan normaalin suomalaisen kundin näköinen. Tollaisia tulee jossain opiskelijabileissä viistoista tusinassa vastaan. Ja siellä ne saattavat olla ihan fiksujakin tyyppejä, toisin kuin tää henkilö...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:56"]
Mä en tajua mistä kohdin tän pitäisi olla hyvännäköinen. Ihan täysin taviksen näköinen, ei herätä minkäänlaisia ajatuksia. En taatusti vilkaisisi kahta kertaa, jos jossain tulisi vastaan. En voi tietenkään rumaksikaan väittää, mutta ihan normaalin suomalaisen kundin näköinen. Tollaisia tulee jossain opiskelijabileissä viistoista tusinassa vastaan. Ja siellä ne saattavat olla ihan fiksujakin tyyppejä, toisin kuin tää henkilö...
[/quote]
Mietin samaa, avasin videon ja eka reaktio oli et en panis. Apn tekstin perusteella sitten en jaksanut enempää edes videota katsoa mitä tuon näköisellä heikkoitsetuntoisella machoilijalla on sydämellään, ei kiinnosta.
Toi on jotain niin järkyttävää, että en tiedä mikä näistä tunteista on kaikista vahvin: inho, sääli vai myötähäpeää
Toivottavasti se lukee tän keskustelun..
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:32"]
Onko tuo nyt sellainen narsisti?
[/quote]
Ei ole. Narsistit ovat yleensä viehättäviä.
Siis toihan on tosi sexy mies, itsevarma ja lihaxikas :*)
En ymmärrä mitä kaiki valittaa???!!!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:04"]
Siis toihan on tosi sexy mies, itsevarma ja lihaxikas :*) En ymmärrä mitä kaiki valittaa???!!!
[/quote]
Sarkasmia?
Onko Putous vielä olemassa Suomessa? Bile-Dani on varma sketsihahmokisan voittaja! Saa käyttää!
En kestä :'DDD Mikä tyyppi, huhhuh hehhehheh, jaajaa...mutta siis: jos jollakin on suuret luulot itsestään, niin tällä herralla. Kasvoista näkee, että ne eivät ole kaksiset: melkoinen babyface-pullaposki, joka iänikuisella ananastukalla koittaa kompensoida piirteettömiä kasvojaan. Ilmeet ja eleet jostakin pleijereiden oppaasta opeteltuja, tod.näk. intiimein tuttavuus naisen kanssa on Tigerin baaritiskillä tapahtunut pyllyn kouraisu ja mutina "oot ehkä just ja just 8". Johon nainen on lähinnä pyöräyttänyt silmiään ja jatkanut matkaansa. Mutta, tokihan sitä voi vähän värityskynää käyttää, kun kertoo itsestään naistenmiehenä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:23"]Naiset ei täällä av:lla muka usko, että Danille löytyisi panoseuraa mutta nimenomaan tuollainen röyhkeän itsevarma ja kusipäinen asenne vetoaa 20-30v naisiin.
[/quote]
Eipä vedonnut edes Temptationissa :D Jassua yritti, kukaan naisista ei syttynyt.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:30"]
Daniel (Porvoo), 24, on tullut tutuksi Temptation Island Suomi -sarjan viettelijäsinkkuna.
”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.”
[/quote]
Kumma, ettei noin lyhytjalkaisen ja pitkäselkäisen miehen perässä naiset muka pysy. Ehkä he jätättävät tietoisesti tarkoituksena livahtaa kulman taakse karkuun tilaisuuden tullen. Tyyppihän on yhtä fiksu kuin vihreiden talous- ja tekniikkaohjelma ja vääntelee naamaansa pahemmin kuin saksalainen anananainen teinihomppeli.
Mun mielestä taas kun tää Daniel on just naamasta ruma ja kroppakin vain keskiverto. Huonolla itsetunnolla varustettu ressukka. Kai se tuokin jonkun tyhjäpään onnistuu jossain vaiheessa löytämään.
Kuin laajat pupillit tolla on? Ei oikein erotu...
Onko tolla joku 2-suuntainen, vai onko koko haastattelu ihan lavastettu läppä.
noh noh. Komea jätkä ;)