Naiset eivät pysy Danielin perässä!"Suomalaiset naiset ovat juntteja!"
Daniel (Porvoo), 24, on tullut tutuksi Temptation Island Suomi -sarjan viettelijäsinkkuna.
”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.”
Kommentit (119)
Onko tuo nyt sellainen narsisti?
"No moi mä oon Jenna, ton Danin vakkarikolo" :)
Siis antaako joku tuolle pesää? Ei taida olla ämmillä prioriteetit kunnossa.
Onko tää joku kummeli hahmo :D Hyvät naurut irtosi :D kiitoksia..
VITTU ETTÄ ON JÄTKÄLLÄ LUULOT :D OIKEEN REAL PERSAUKINEN WANNABEE CHEEK :D
Siltikin pohjat veti se blondi, joka luuli itsestään "vähän" liikoja :D
Voi jestas sentään. :D En oikein usko, että sitä vakkarikoloa löytyy tollaselle ääliölle. Pelkästään vakituisen pillun takiako se tyttöystävän haluaa?
OHAN NÄIT REISSUJA... HERÄÄT AAMULLA BERLIINISTÄ VAIKKA LÄHIT VANTAALTA RYYP... VANTAALLE RYYPPÄÄMÄÄN, NI TÄLLÄST SATTUU MUT HEI, SELLAST SE ON. HIGH LIFE *MAISK*
Ei helvetti... Tulee ihan atte huopio taas mieleen.
Danieliko tänne tuli alapeukuttamaan? :D joku tykkää pelaa änärii, me tykätään haukkua tyhjäpäitä
Mitä helvettiä. Olin tämän jätkän kanssa samalla yläasteella eikä löydy edes sanoja kuvailemaan näitä tuntemuksia.
*yök*
Ai ettö ootan että tää sarja alkaa, ei tarvii köydö salilla treenaa vatsoja.
Daniel onkin porvoosta. Selittää kaiken.
Mitä helvettiä just luin! Minkälaisella kasvatuksella saadaan tällaisia yksilöitä aikaan?
Olisin kiinnostunut kuulemaan herran äidin näkemyksen asiaan. Miten meni niinku omasta mielestä?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:50"]
Mitä helvettiä. Olin tämän jätkän kanssa samalla yläasteella eikä löydy edes sanoja kuvailemaan näitä tuntemuksia.
*yök*
[/quote]
Oliks se jo sillon samanlainen? Jotenkin saan siitä sellaset vibat että se on ollut ihan nörtti ja epäsuosittu kouluaikoina ja sit täysi-ikäistyttyään päättänyt ryhtyä naistenkaatajaksi :D
Hahahahaha! Mä melkein putosin tuolilta kun nauroin tolle videolle. Että oikein high lifea sitä eletään. :D Hahaha! Ei vittu mikä idiootti! Ketä tollaselle ylimieliselle luuserille oikeesti antaa pesää tai kuka haluaa olla tollasen tyttöystä eiku siis vakikolo :D :D Ei tarvii tänään mennä erikseen treenaan vatsalihaksia, nää videot riittää. :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:02"]Hahahahaha! Mä melkein putosin tuolilta kun nauroin tolle videolle. Että oikein high lifea sitä eletään. :D Hahaha! Ei vittu mikä idiootti! Ketä tollaselle ylimieliselle luuserille oikeesti antaa pesää tai kuka haluaa olla tollasen tyttöystä eiku siis vakikolo :D :D Ei tarvii tänään mennä erikseen treenaan vatsalihaksia, nää videot riittää. :D
[/quote]
Käykö se edes töissä? Mä en halua myötähäpeäaallon takia edes katsoa tota videota :D
"Vittuku seiskan nainen luulee olevansa kymppi..."
Ikäänkuin kaikki naiset käyttäisivät itsestään 1-10 arvostelujärjestelmää sen sijaan että kuvittelevat olevansa ihmisiä.