Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät pysy Danielin perässä!"Suomalaiset naiset ovat juntteja!"

Vierailija
30.07.2015 |

Daniel (Porvoo), 24, on tullut tutuksi Temptation Island Suomi -sarjan viettelijäsinkkuna.

”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.”

http://www.ruutu.fi/ohjelmat/hottikset/naiset-eivat-pysy-hottis-danielin-perassa-suomalaiset-naiset-ovat-juntteja

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:30"]Daniel (Porvoo), 24, on tullut tutuksi Temptation Island Suomi -sarjan viettelijäsinkkuna. ”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.” http://www.ruutu.fi/ohjelmat/hottikset/naiset-eivat-pysy-hottis-danielin-perassa-suomalaiset-naiset-ovat-juntteja [/quote]. Ei todellakaan joka mutsin toivevävy

[/quote]

Haluaisin ajatella että oma äitini olisi suorastaan kammonnut. :D
Eihän tota Mikki-Hiirtä voi todeksi uskoa.

Vierailija
42/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:50"]

Mun mielestä taas kun tää Daniel on just naamasta ruma ja kroppakin vain keskiverto. Huonolla itsetunnolla varustettu ressukka. Kai se tuokin jonkun tyhjäpään onnistuu jossain vaiheessa löytämään.

[/quote]

Koin juuri ahaa-elämyksen.

Eli, Daniel on huono itsetuntoinen ressukka, joka ei saa naisia. Daniel lukee reddittistä että kusipäät saa naisia. Daniel alkaa kusipääksi. Daniel ei saakkaan naisia ja Daniel miettii mitä nyt. Daniel saa kuitenkin seiskan jutuista muutaman euron ja kuuluisuutta.

Joku epätoivoinen tyrkkybimbo, miettii miten saada rahaa ja mainetta. Tyrkkybimbo tapaa Danielin ja molemmat saavat mitä hauavat. Daniel kuitenkin hoksaa jossain vaiheessa että julkkisbimbo halusikin vain kuuluisuutta ja rahaa. Daniel valittaa asiasta reddittiin.

Ja kierre on valmis.

Vierailija
44/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jumalauta tommosen on siittäny maailmaa ...

Vierailija
45/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on sovittua hommaa korvausta vastaan. Sen vuoksihan Daniel on päässyt tähän ohjelmaan kun on luvannut esittää ällöttävää. On varmaan luonteeltaankin ärsyttävä ja ajattelee näin mutta nyt varmasti esitti vielä ärsyttävämpää. Sovittu juttu sanon minä.

Vierailija
46/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:23"]

Naiset ei täällä av:lla muka usko, että Danille löytyisi panoseuraa mutta nimenomaan tuollainen röyhkeän itsevarma ja kusipäinen asenne vetoaa 20-30v naisiin.

[/quote]

Niin tollaisiin suttusiin bimboämmiin, joita tossakin ohjelmassa näkyy. Eikai se mikään ihme ole, että keskenään samanlaiset pariutuvat?

[/quote]

Tuollainen Danin käytös vaikka tuon ohjelman takia onkin vetänyt sen ihan överiksi, tekee vaikutuksen juuri av-palstalle kirjoitteleviin itseään muka fiksuina pitäviin 20-30v naisiin. Täälläkin moni on yöelämän danielien toimesta kaatunut vaikka nettiin kirjoittelette muuta.

Vierailija
47/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:28"]

Naiset ei täällä av:lla muka usko, että Danille löytyisi panoseuraa mutta nimenomaan tuollainen röyhkeän itsevarma ja kusipäinen asenne vetoaa 20-30v naisiin.

[/quote]

Niin tollaisiin suttusiin bimboämmiin, joita tossakin ohjelmassa näkyy. Eikai se mikään ihme ole, että keskenään samanlaiset pariutuvat?

[/quote]

Tuollainen Danin käytös vaikka tuon ohjelman takia onkin vetänyt sen ihan överiksi, tekee vaikutuksen juuri av-palstalle kirjoitteleviin itseään muka fiksuina pitäviin 20-30v naisiin. Täälläkin moni on yöelämän danielien toimesta kaatunut vaikka nettiin kirjoittelette muuta.
[/quote]

Höpöhöpö

Vierailija
48/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:28"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:23"] Naiset ei täällä av:lla muka usko, että Danille löytyisi panoseuraa mutta nimenomaan tuollainen röyhkeän itsevarma ja kusipäinen asenne vetoaa 20-30v naisiin. [/quote] Niin tollaisiin suttusiin bimboämmiin, joita tossakin ohjelmassa näkyy. Eikai se mikään ihme ole, että keskenään samanlaiset pariutuvat? [/quote]   Tuollainen Danin käytös vaikka tuon ohjelman takia onkin vetänyt sen ihan överiksi, tekee vaikutuksen juuri av-palstalle kirjoitteleviin itseään muka fiksuina pitäviin 20-30v naisiin. Täälläkin moni on yöelämän danielien toimesta kaatunut vaikka nettiin kirjoittelette muuta. [/quote] Höpöhöpö

[/quote]

Tämä on taas niin tätä. Naiset sanoo yhtä ja tekee toista.

Vierailija
49/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tapaus. Ennen kuin avaa suunsa voisi ajatella että "ihan siedettävän näköinen tavisäijä", mutta muuttuu vastenmieliseksi kun alkaa puhua.

Vierailija
50/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihme uskomuksia sulla, mutta mikäs ihme se on kun et perusta niitä tosielämään.

Vierailija
51/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme idiootti..

Vierailija
52/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ihan selvästi luulee olevansa Cheek... Tosin 100 x mul*kumaisemmalla luonteella.

Nuija.

Vierailija
53/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tyypin naamaa huutaa kyllä valkoroskaa ja aivotoiminnan puutetta ihan parin kilometrin päähän....

Vierailija
54/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin Danielin puheita, koska vaikka itse olen jo parhaat päiväni ulkonäöllisesti päättänyt en silti nuorenakaan olisi pitänyt hänenlaistaan miestä mahdollisena kumppanina. Epävarma mies, jokainen kokeneempi sen jo huomaa. Mukavalla elämänotteella voisi sitä koloakin tulla. Nyt lähinnä oksettaa.

Vierailija
55/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tuota videota. Elekieltä seuratessani pohdin olikohan haastattelija nainen? Kovat oli Danilla puheet, mutta elekieli puhui aivan toista tarinaa, samaten juttujen todella outo ja henkisesti hikoileva tauotus. Tapaan työni puolesta nuoria aikuisia sadoittain, ja aina joskus tulee vastaan näitä kundeja, jotka ovat niin äärettömän epävarmoja, että iskevät puheissa ihan toiseen laitaan huomaamatta omaa absurdiuttaan. Jos haastattelupariksi osuu vielä kaunis nuori nainen, epävarmuus-uhoaminen ja ihmeellinen elekieli vielä oikein korostuvat. 

Vierailija
56/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:27"]Mistä vetoa että Daniel nähdään seuraavassa Big Brotherissa?
[/quote]

No onneks se asia tapahtuu ens vuonna kai.:)

Vierailija
57/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:52"]

Ihmettelin Danielin puheita, koska vaikka itse olen jo parhaat päiväni ulkonäöllisesti päättänyt en silti nuorenakaan olisi pitänyt hänenlaistaan miestä mahdollisena kumppanina. Epävarma mies, jokainen kokeneempi sen jo huomaa. Mukavalla elämänotteella voisi sitä koloakin tulla. Nyt lähinnä oksettaa.

[/quote]

Mä just mietin, et jos ton naaman näkis livenä, niin saattais kyllä alkaa päivällinen nousta ylös...

Vierailija
58/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista itsetehostusta. Opetellut näyttämään ylimielisen halveksuvaa ilmettä takakenossa toispuoleisesti virnistäen. Sinällään ymmärrettävää, että pitää tehostaa noilla avuilla. Tuota jätkää on nöyryyttänyt naiset jo lapsuudessa ja nyt hän räpättää takaisin. Juttu on kuitenkin hiekkistasoa edelleen. Halveksunta naisia kohtaan on samankaltaista kuin sillä Cheekillä vai mikä se vappunaamari oli: latenttia homoseksuaalisuutta yhdistettynä kyvyttömyyteen läheiseen ihmissuhteeseen. Tuo esitys voisi tuoda statusta, jos olisi ulkonäköä ja näyttöä lahjakuudesta/ toteutuneista töistä. Miespuolinen nuori Johanna Tukiainen.

Vierailija
59/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oon niin "juntti" etten pysy tommosen perässä :D aivan kamala hyypiö. Ja mitä toi hemmetin irvistys on?!

Vierailija
60/119 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kaveri vaikutti olevan kyllä ennemminkin liian juntti pysymään mun perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi