Mummi antoi teinille 10 € synttärirahaa...haloo
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:39"] Mummi ei antanut minulle teininä mitään. Kymppi olis riittänyt siihen että "hei kaikki ei unohtanu taas!" [/quote] Minun kumpikin mummo olivat kuolleet. [/quote] No voi itku! Miten vitussq se tähä liittyy??? Ketään ei kiinnosta.
[/quote]
Niin, ethän sinä siitä hyödy yhtään. Mullemullemullemulle.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:30"]
Siskoni pojan ja tyttären syntymäpäivät ovat samalla viikolla. Siskon anoppi antoi pojalle 100 euroa ja käski ostaa siitä pikkusiskolle vaikka jäätelötötterön. Muuta ei sitten tyttö mummultaan saanut.
[/quote] Tosta menis välit poikki meillä.
Minä valmistuin merkonomiksi. Kummitätini osti minulle kissa pehmoeläimen ja laatikkoon laittoi talouspaperia... Ja sinä ap valitat 10 eurosta? Jep jep.
Kuulostaa sorsimiselta. Meillä mummo on aina syrjinyt nuorempaa lastamme. Ehkä räikein tapaus oli kun mummo ilmoitti jouluna että vie vanhemman tytön Lontooseen kahdeksi viikoksi ja maksaa kaiken ja nuorempi tyttö sai kirppikseltä ostetun vähän rikkinäisen tuikkukupin, jossa oli hintalappu 0,05€. Onneksi vanhempi tyttö on empaattinen ja näki pikkusiskonsa pahan mielen ja kieltäytyi. Tytöillä ikäeroa vajaa 2 vuotta.
Te nyt olette kerta kaikkiaan niin typeriä, itsekkäitä ja loputtoman ahneita, ettei edes oma mummo voi teitä sietää. Niin makaa kuin petaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:15"]
Kuulostaa sorsimiselta. Meillä mummo on aina syrjinyt nuorempaa lastamme. Ehkä räikein tapaus oli kun mummo ilmoitti jouluna että vie vanhemman tytön Lontooseen kahdeksi viikoksi ja maksaa kaiken ja nuorempi tyttö sai kirppikseltä ostetun vähän rikkinäisen tuikkukupin, jossa oli hintalappu 0,05€. Onneksi vanhempi tyttö on empaattinen ja näki pikkusiskonsa pahan mielen ja kieltäytyi. Tytöillä ikäeroa vajaa 2 vuotta.
[/quote]
Kokeilitko ehdottaa, että lähdet itse toisen lapsen kanssa matkalle mukaan?
Semmoinen synttäriylläri olisi kiva, että teinit käyvät siivoamassa mummolle ja käyttävät asioilla ja sitten itse syntymäpäivänä mummolle tarjotaan kakkukahvit.
Hyi...ihmiset...siis ahneet valittajat...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:15"]
Ap:n esikoinen sai 70 € synttärirahaa...kuopus 10 €...ikäeroa 1 vuosi lapsilla.t.täyspäinen ap ps.mummo rikas...omistaa 3 taloa mm.
[/quote]
Törkeää! Onko aina suosinut esikoista?
vittu sen ois pitäny antaa ainaki tonni oon ite 8v ja ei kympillä saa mitään mää ainaki saan yleensä viis sataa viiva kaks tonnia että repikää siitä toivoo :matias
Vierailija kirjoitti:
Silkkaa vittuiluahan tuo on. Olisin kysynyt, että missä loput 60€ on ja jos ei olisi löytynyt, niin olisin antanut rahan takaisin ja ilmoittanut, että meillä ei almuja tarvita. Samalla olisin passittanut mummelin kahvilaan kahvittelemaan kympillänsä.
Minä olen 70 vuotias mummu ja minulla on 4 lastenlasta ja 1 lapsenlapsen lapsi ja 4 lasta ja 2 miniää ja 2 vävyä.Kaikki minulle rakkaita.Eläkettä saan 765euroa kuukaudessa.En ollenkaan vittuilumielessä anna 10 euroa synttärilahjaksi,vaan sentäden,koska enempää en voi antaa.Minunkin pitää syödä ja saada lääkkeeni.
Minä sain omalta mummoltani 18-vuotislahjaksi valokuvausliikkeen (ehdottoman tyhjän) postituskuoren...
Minkälaisia lahjoja mummo on saanut merkkiäivinään ?
saahan sillä helposti askin tupakkaa jos löytää ostajan. ehkäpä mummin ajatus oli antaa lapselle mahdollisuus tutustua päihteisiin tutussa ja turvallisessa ympäristössä.
Hyvä mummi!!!
Markka-aikanakin jo hävetti kun pienistä rahoistaan sataa markkaa lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n esikoinen sai 70 € synttärirahaa...kuopus 10 €...ikäeroa 1 vuosi lapsilla.t.täyspäinen ap ps.mummo rikas...omistaa 3 taloa mm.
Onhan tuo nyt todella epäreilua lapsia kohtaan. Vuoden vanhempi ja 70 euroa ja toinen 10 euroa. Lisäksi mummo ei ole ilmeisesti rahanpuutteessa.
Minä annan veljeni lapsille aina samat lahjat molemmille, korostetun tarkkaan samat, jotta ei tule epäreiluuden tunnetta.
Oma lapseni olisi saanut varakkailta isovanhemmiltaan vähintään 100 euroa synttärilahjaksi. He antavat myös aina tasan saman summan veljeni lapsille.
Olemme kai kasvaneet oikeudenmukaisuuteen ja tasapuolisuuteen, mutta ihmettelen paljon noita kommentteja, joiden mukaan olisi ok antaa lapsille eeri summia. Todella kummallista minusta.
Vierailija kirjoitti:
Pistä välit poikki kyseiseen mummoon, teet hänelle suuren palveluksen kun hänen ei tarvitse olla tekemisissä kanssasi loppuelämänsä aikana.
Meillä mummo on antanut aina vain vanhimmille lapsenlapsille lahjoja. Ja usein lahja on ollut villasukat tai juurikin 10€. Ei kukaan nyt mummolta mitään odottaakaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:39"]
Mummi ei antanut minulle teininä mitään. Kymppi olis riittänyt siihen että "hei kaikki ei unohtanu taas!"
[/quote]
Minun kumpikin mummo olivat kuolleet.
[/quote]
No voi itku! Miten vitussq se tähä liittyy??? Ketään ei kiinnosta.
[/quote]en ole tuon mummu kirjoittaja mutta ketään ei kiinnosta sinun raivoamisesi ja muiden mielten pahoittaminen.