Nainen pummasi rahaa maitoon lapselle, annoin vain neuvoja
Mä olen kyllä sellainen, että melkein aina annan jos joku pummaa rahaa tai tupakkaa. Nyt ei yhtään kolikkoa ollut, mutta tyyppi jäi siihen viereen niin päätinpä sitten neuvoa mistä löytyy ruokajakelua jos oikeasti ruokaa tarvitsee. Kuunteli kyllä ja kyseli kellonaikaa ja tarkempia tietoja. Ehkä oikeasti olikin ruoan tarpeessa ja huomenna menee sitä ruokaa hakemaan.
Jotenkin vain jäi vielä vaivaamaan, että olisko pitänyt tarjoutua lähtemään sen mukaan huomenna kun näytti vähän vaivalloiselta sen liikkuminen. Ei vaikuttanut miltään päihdeongelmaiselta.
Kaikesta sitä onnistunkin saamaan huonon omantunnon.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:55"]Olisitte käyneet yhdessä lähikaupassa ostamassa se maito. Rahaa on yleensä huono antaa kun ei tiedä mihin ne käytetään. Riippuvainen tai muuten elämänhallintansa kadottanut ei pysty hillitsemään mielihalujaan.
[/quote]
Hitsi, miten mä en tota tullut ajatelleeks. Höhlä minä, etenkin kun olis ollut aikaa sinne kauppaan mennäkin.
Olisitte käyneet yhdessä lähikaupassa ostamassa se maito. Rahaa on yleensä huono antaa kun ei tiedä mihin ne käytetään. Riippuvainen tai muuten elämänhallintansa kadottanut ei pysty hillitsemään mielihalujaan.