Yksi kaveri on +190cm, lipevä suustaan ja urheilullinen. Pyörittää 3-4 eri naista joka kerta kun näen hänet.
Sitten naiset ihmettelevät, miksi kunnollisia miehiä ei löydy. 😂
Se top 1% chad ei aijo sitoutua sinuun, olisiko aika madaltaa rimaa ja tyytyä tavalliseen mieheen? 🤔
Kommentit (19)
Aika urheilullinen pitää olla, jos 3-4 eri naista samaan aikaan pyörittää. Kannustaisin kaveria tanssijan uralle.
Siis sillä on ne 3-4 naista siinä kainalossa sua nähdessään?
No tää on jo vähän erikoista mutta okeeei...
Miks muuten syyllistät naisia siitä että kaveris jakaa itseään sinne sun tänne?
Vierailija kirjoitti:
Aika urheilullinen pitää olla, jos 3-4 eri naista samaan aikaan pyörittää. Kannustaisin kaveria tanssijan uralle.
Itse mietin jotain sirkustaiteilija minä jonglöörää siroilla tanssitytöillä :D
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset eivät tiedä toisistaan. En syyllistä naisia mistään, pyydän heitä kyseenalaistamaan sen, että ansaitseeko jokainen heistä top 10% miehen? Moni seinäruusu, vähän ylipainoinen nainen ei suostu tapailemaan tavallista miestä, koska ovat saaneet top 10% chadiltä joskus huomiota.
Ei minun tasoni sillä putoa, että miehet eivät yllä siihen. Eikä minulle ole ongelma olla sinkku, lapseton tai kuolla yksin. Päin vastoin, elämä on näin erittäin mielekästä, toisin kun parisuhteissa on ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset eivät tiedä toisistaan. En syyllistä naisia mistään, pyydän heitä kyseenalaistamaan sen, että ansaitseeko jokainen heistä top 10% miehen? Moni seinäruusu, vähän ylipainoinen nainen ei suostu tapailemaan tavallista miestä, koska ovat saaneet top 10% chadiltä joskus huomiota.
Miksi he sen miehen haluaisivat, kun siemenen saa ostamatta sonnia?
Tämä mies on myös YAMK. Ja tummaihoinen. Jos näillä nyt on mitään merkitystä
AP
Vierailija kirjoitti:
Siis mua ällöttää enemmän miehet joilla on paljon yhdenyön juttuja kuin naiset.
Miehet joilla on paljon yhdenyön juttuja ovat aina ottaneet seksiä kun on ollut siihen mahdollisuus 🤢
Naiset ottavat seksiä silloin kuin tahtovat 💪
Eli naisen pitäisi ottaa joku mikä ei edes kiinnosta? Sitten itketään kun nainen "pihtaa" mut jos on sellainen joka ei vain kiinnosta? 😅
Miksi naiset haluavat olla yksin? No siksi että ei ole tarpeeksi niitä viehättäviä miehiä.
Pystyisivätkö miehet itse seurustelemaan naisen kanssa joka ei kiinnosta seksuaalisesti?
Miksi naisten pitäisi uhtautua ottamaan mies joka ei vain kiinnosta?
AP väittää tuntevansa ihmisen, joka ei ole hänen äitinsä 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse et ole chad? Onko sekin nyt naisten vika ettet ole?
Vai pelottaako liikaa pitää itsestäsi huolta jos joku luulisi sinua vaikka homoksi?
Ulkomailla on paljon Chad miehiä. Jopa vapaana. Miksi tyytyä pikkumieheen. Vinkki tässä kaikille.
Tuli oikein mielikuva siitä kaveristasi 3-4 naista ympärillä pyörimässä. Hidastaa varmaan ainakin liikkumista, mahtuvat kuitenkin samaan henkilöautoon, mutteivät kaksipaikkaiseen, esim MazdaMX5:een.
+190cm pituudella ja urheilullisuudella ei ole mitään vaikutusta naisten saantiin. Mutta jos on lipevä suustaan, niin naisia riittää.
M46
Vitt* mä vihaan miehiä. Pitäisi aina olla nussimassa säälistä rumia.
Ei mua kiinnosta ripustautua yhteen mieheen. Sitä paitsi mitä tuolla pituudella merkitystä. Itse olen niin pitkä nainen että aina on ollut itseä lyhyempiä miehiä lyhin 20 cm minua lyhkempi