Toimiiko joku laihdutuspilleri oikeasti? Kokemuksia kiitos.
Ja mitä niitä voi osta luontaistuote kaupasta apteekista tms. kun en netistä halua tilata ja tulla kusetetuksi.
Kommentit (31)
Just meinasin sanoa, että amfetamiini. Mut joku ehti ensin. Toinen mikä toimii, on voxra (bupropioni). Samoin concerta (metyylifenidaatti). Ja MDPV. Mut nää on laittomia, joten ei paljon lohduta. Tosin erittäin toimivia ja taatusti laihtuu, jos on esim 160cm ja painaa 80kg, olet n 2kk kuluttua 55-60kg. Kokemusta on.
Ostin jotain sellaisia "rasvasieppareita" aikanaan ja toimihan ne sillä lailla että tuli jumalaton ummetus.
Ymmärtääkseni amfetamiinijohdannaisista löytyy toimivia lääkkeitä. Tosin ne on laittomia. Millä muulla esim. edesmennyt (!) Anna Nicole Smith välillä laihtui 40kg 2-3 kk:ssa. Aivan huikeita muutoksia ihan tovissa, biggest loserit jää kauas niistä. Mutta kääntöpuolena on juuri se syy, miksi mm. Anna Nicole on kuollut.
Laillisista lääkkeistä ei taida mikään oikein toimia kunnolla. Olen miettinyt vieläkin, että mikä tässä läskilääkkeen keksimisessä on niin vaikeaa. Jos voidaan vaikuttaa täsmänä nukahtamiseen, ahdistukseen, unen kestoon, masennukseen, maniaan jne. Miksei muka voida aivojen siihen osaan, joka vaikuttaa ruokahaluun? Toki siihen jotain on, mutta ei tarpeeksi tehokasta. Epäilen, ettei haluta, koska keksimällä sen oikein toimivan lääkkeen siihen ongelmaa, tuhoutuisi hurja laihdutusbisnes maailmasta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:48"]
Ymmärtääkseni amfetamiinijohdannaisista löytyy toimivia lääkkeitä. Tosin ne on laittomia. Millä muulla esim. edesmennyt (!) Anna Nicole Smith välillä laihtui 40kg 2-3 kk:ssa. Aivan huikeita muutoksia ihan tovissa, biggest loserit jää kauas niistä. Mutta kääntöpuolena on juuri se syy, miksi mm. Anna Nicole on kuollut.
Laillisista lääkkeistä ei taida mikään oikein toimia kunnolla. Olen miettinyt vieläkin, että mikä tässä läskilääkkeen keksimisessä on niin vaikeaa. Jos voidaan vaikuttaa täsmänä nukahtamiseen, ahdistukseen, unen kestoon, masennukseen, maniaan jne. Miksei muka voida aivojen siihen osaan, joka vaikuttaa ruokahaluun? Toki siihen jotain on, mutta ei tarpeeksi tehokasta. Epäilen, ettei haluta, koska keksimällä sen oikein toimivan lääkkeen siihen ongelmaa, tuhoutuisi hurja laihdutusbisnes maailmasta.
[/quote]
Siihen on ihan tehokas "lääke" Oikea, kylläisenä pitävä ruoka.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:17"]
Mä voisin teille testata, kun sanotte mitä testaan. Mielummin ne ripuloidut eurot siel pytyssä, kun mun reisissä. Alli vaan ei houkuta, kun en hirveesti rasvaaa syö. Konjak toimi mulla, mutt liian työläs kytätä kellosta milloin saa syödä, kun siinä on se 0,5h.
[/quote]
konjak? miten se toimii?
[/quote]
Puoltuntia enne ruokailua otetaan veden kanssa ja mahassa turpoaa liisteriksi->et jaksa mätätä ruokaa niin paljon. Makean himoonkin vaikuttaa, mut joo liian säännöllistä elämää vaatisi.
Yhtäkkiä mieleen tulee vain kaksi toimivaa mekanismia laihdutuslääkkeille:
1.) Aineenvaihdunnan kiihdyttäminen (ja/tai ruokahalun hillitseminen)
2.) Nautitun ruuan imeytymisen estäminen
Stimulantit kuten efedriini, amfetamiini, kokaiini, clenbuterol jne. (+ myös kahvi ja nikotiini) kiihdyttävät aineenvaihduntaa ja hillitsevät ruokahalua.
Imeytymisen estoon on joitakin lääkkeitä, kuten em. Alli.
Siinäpä ne. Lailliset toimivat surkeasti jos ollenkaan. Ja laittomat kohtuullisen hyvin.
Toki lääkkeiden nauttimisen lisäksi täytyy tehdä töitä (luoda energiavaje), jotta tulokset ovat hyviä.
Eli syödä vähemmän tai liikkua enemmän.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:58"]
Mä voisin teille testata, kun sanotte mitä testaan. Mielummin ne ripuloidut eurot siel pytyssä, kun mun reisissä. Alli vaan ei houkuta, kun en hirveesti rasvaaa syö. Konjak toimi mulla, mutt liian työläs kytätä kellosta milloin saa syödä, kun siinä on se 0,5h.
[/quote]
konjak? miten se toimii?
[/quote]
Puoltuntia enne ruokailua otetaan veden kanssa ja mahassa turpoaa liisteriksi->et jaksa mätätä ruokaa niin paljon. Makean himoonkin vaikuttaa, mut joo liian säännöllistä elämää vaatisi.
[/quote]
eli, jos ottaa konjakin vaikka joka tunti, ei ole nälkä ja laihtuu!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:58"]
[/quote]
konjak? miten se toimii?
[/quote]
[/quote]
eli, jos ottaa konjakin vaikka joka tunti, ei ole nälkä ja laihtuu!
[/quote]
Toimiiko tämä?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:28"]CLA mutta alkaa siis toimia kun olet ottanut 2-3 kk ajan säännöllisesti 3200 mg päivässä ja toki terveellisten elämäntapojen oheen - mutta toimii. Kuten esim suuren annoksen ottaminen kalaöjyä tms.
Oman kokemuksen perusteella suosittelen Leaderin Vahva CLA + -tuotetta.
[/quote]
Mä sain vatsaongelmia tuosta CLAsta. Ikäviä...
[/quote]
konjak? miten se toimii?