Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tulee olla tarkka "tavaransa" jakamisesta

Vierailija
30.07.2015 |

Totuus on se, että enemmän tai vähemmän naisten tulee olla miehille "kelpaava" jotta saavat laadukkaan elättäjän ja hyvän siemenen lapsilleen. Tämän takia mm. meikkaaminen ja muu pynttääminen, statuksen nostoa miesten ja muiden kilpanaisten silmissä.

Eli naisen kannattaa ehdottomasti pidättäytyä kehon jakamisesta jos haluaa säilyttää tasonsa. Miehillä ei ole niin tarkkaa koska heille ei tule samanlaista tarvetta löytää sopivaa elättäjää. Karkeasti sanoen, miehet pärjää hienosti ilman naista, mutta naiset harvemmin hyvin ilman miestä. Tästä syystä naisten kannattaa kyllä pitää itsensä ns. laadukkaana ja tavoiteltavana.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:05"] En minä haluisi mitään lorttoa ketä on jakanut kaikille. Näen itseni yksin loppuelämän jos naiset ajattelevat näin. [/quote] suosittaisin joko kasvattelemaan tevettä itsetuntoa tai sitten hakemaan jostain toisesta maasta, esim Intiasta jonkun lapsimorsiamen joka on teikäläiselle alisteinen. [/quote]Onhan se jotenkin miehille ikävää jos nainen valtoimenaan panee.

[/quote] Mitäs se valtoimenaan tässä tarkoittaa.

Otetaanpa esimerkki. Yannica-Elmiina aloitti seksielämän 17-vuotiaana ja on nyt 26. Hän on siis ollut seksuaalisesti aktiivinen 9 vuotta. Sänkykumppaneita on tämän 9v:n aikana ehtinyt eri elämän mutkien aikana kertymään 12 kpl. Tämä tarkoittaa keskimäärin 1,3 kumppania vuotta kohti eli vastaavasti 1,3 seksikertaa vuodessa.

Onhan se holtitonta jos harrastaa seksiä joka ikinen juhannus ja joka kolmas joulu.

Vierailija
62/67 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:57"]

Lisäksi - karttakaa kaukaa kaikki miehet, jotka puhuvat naisen "tavarasta" . Heillä ei ole kaikki kotona muutenkaan.

Hyvin sanottu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jakanut ainoastaan vanhoja tavaroitani kirpputorikeräyksiin. Vanha on myös oma tavarani ja sitä olen katunut että en ole tavaraani aikaisemmin jaellut. Vielä kraateri toimii kunhan löydän sopivan patukan omistajan. Ongelmana on vain turha ujouteni ollut aina ja tietysti nykyinen elättäjäni on jonkinlainen hidaste. Mielessä pyörii päivittäin mielikuva vieraasta rakastajasta enkä näe siinä mitään väärää. Nainen olen.

Vierailija
64/67 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jakanut toosaa ja aina kysyttäessä siitä kertonut. Ei ole kenellekään ollut ongelma. Ei syyllisyyttä tai häpeää. Ihan täyspäinen olen aina ollut, seksi vaan maistuu sinkkunakin.

N32v

Vierailija
65/67 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:05"]

[/quote]

Jo se, että sä luulet naisen pimpin muuttavan jotenkin muotoaan seksin harrastamisen seuraksena, kertoo omaa tarinaansa sun kokemattomuudestasi :D 

[/quote]

Ei ehkä muoto muutu suoraan pelkästä yhtymisestä yms., mutta erilaiset saastumisvauriot (kuppa, visvasyylä jne.) kyllä muuttavat, eikä varmaankaan parempaan suuntaan. Ja tuon saastumisen todennäköisyys on vähintäänkin suoraan verrannollinen panokumppanien lukumäärään.

[/quote]

Voi herramunjee.. Ihan ku kupat ja kumppanit ei vois tarttua yhdestä kerrasta, jos ei käytä kortsua.. Ei sillä ettet taia tietää sellasesta maagisesta välineestä. Jos käyttää kunnolla ehkäisyä nii ei oo saastumisestakaan juuri vaaraa ja aika monet taudit näkee jo päälle päin ja silloin on aika hyvä idea vaan jättää hauskanpito väliin

Vierailija
66/67 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin päivästä toiseen vieraisiin menoa . Onneksi olen töissä päivisin ettei aivan koko päivää se yks ole mielessä ja että Tulisikohan hän sänkypuuhiin kanssani. Se pitää kyllä tarkistaa heti tilaisuuden tullen mutta menee ehkä vielä puoli vuotta... Ennenkuin hänet tapaan nyyh.

Vierailija
67/67 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:32"]

Voi herramunjee.. Ihan ku kupat ja kumppanit ei vois tarttua yhdestä kerrasta, jos ei käytä kortsua..

[/quote]

Niin, venäläinen rulettikin voi napsahtaa kerrasta, mutta taitaa todennäköisyys kasvaa mitä useammin koittaa onneansa, eiks nii...

Miks tämmöisestä väittelette? Ainoa vasta-argumenttihan on että taudit voi todeta testeillä ja mikäli testattu on niin argumentit koronneista tautiriskeistä irrelevantteja. Sitten kannattaa muistaa ettei normi-testit kaikkea kata, esim hsv:t eli herpekset jotka aika yleisiä Suomessakin ja kortsuthan ei niiltä suojaa. Iirc hsv1 ~55% ja hsv2 tyyliin 15%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan