Naisten tulee olla tarkka "tavaransa" jakamisesta
Totuus on se, että enemmän tai vähemmän naisten tulee olla miehille "kelpaava" jotta saavat laadukkaan elättäjän ja hyvän siemenen lapsilleen. Tämän takia mm. meikkaaminen ja muu pynttääminen, statuksen nostoa miesten ja muiden kilpanaisten silmissä.
Eli naisen kannattaa ehdottomasti pidättäytyä kehon jakamisesta jos haluaa säilyttää tasonsa. Miehillä ei ole niin tarkkaa koska heille ei tule samanlaista tarvetta löytää sopivaa elättäjää. Karkeasti sanoen, miehet pärjää hienosti ilman naista, mutta naiset harvemmin hyvin ilman miestä. Tästä syystä naisten kannattaa kyllä pitää itsensä ns. laadukkaana ja tavoiteltavana.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:06"]Ei mies kaipaa hyvin seksuaalisesti aktiivisia naisia.
[/quote]
No sit ei tarvi ihmetellä miks muija ei anna kun jouluna ja juhannuksena. T: Seksuaalisesti aktiivinen, aktiivisen miehen vaimo.
[/quote]Äläpä mene ääripäästä toiseen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:11"]No itseasiassa harva mies haluaa sellaisen naisen joka on ollut kylän jakorasia. Seurustelusuhteet ja satunnaiset kumppanit asia erikseen. Ei nainenkaan halua miestä joka painaa joka viikonloppu eri muijaa.
Nainen haluaa miehen joka on oikeasti aidosti kiinnostunut juuri hänestä ja tekee työtä sen eteen että saisi tämän suhteeseen. Sitäpaitsi, ei nainen suomessa elättäjää tarvitse, että siinä meni se sinun teoriasi, BOOM.
[/quote]Nämä elämäntapana panot -naiset ovat rumia ihmisinä. Hedonisteja myös.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:05"]En minä haluisi mitään lorttoa ketä on jakanut kaikille. Näen itseni yksin loppuelämän jos naiset ajattelevat näin. [/quote] Mistä tiedät kuinka paljon naisella jota alat tapailla on ollut miehiä?
[/quote]
Vaikka ei olisi yhteisiä tuttavia ollenkaan, ei ne naiset itse pysty pitkään olla kertomatta entisistä jutuistaan, ellet ole niin hölmö että heti teet selväksi kantasi.
Jos kerrankin käyttää ilmaisuja kuten juoksut juostu tms, tiedät siitäkin jo missä mennään.
Voi miesparat, teillä ei tule koskaan olemaan aavistustakaan kuinka monen miehen kanssa nainen on ollut eikä sitä siitä tavarasta nää :DD mutta olkaa toki sinkkuina loppuelämä, ei ole menetys kenellekkään. Onnea ja menestystä! :'D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:14"]
Vaikka ei olisi yhteisiä tuttavia ollenkaan, ei ne naiset itse pysty pitkään olla kertomatta entisistä jutuistaan, ellet ole niin hölmö että heti teet selväksi kantasi.
Jos kerrankin käyttää ilmaisuja kuten juoksut juostu tms, tiedät siitäkin jo missä mennään.
[/quote]
Mitä ihmettä :D eli joku kaunis päivä naisen suusta alkaa vaan touretten omaisesti litania "Jouni Markku Kalle Tomi Miguel Ahmed Jesse Iivari.."
Mit vit. Onko AP syväjäädyetty 60-luvulla ja nyt herätetty? Uskomatonta soopaa ainakin kirjoittelee :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:05"]En minä haluisi mitään lorttoa ketä on jakanut kaikille. Näen itseni yksin loppuelämän jos naiset ajattelevat näin. [/quote] Mistä tiedät kuinka paljon naisella jota alat tapailla on ollut miehiä?
[/quote]
[/quote]
Minä en ainakaan ole avautunut miehelleni entisistä eikä hän ole niistä kysynyt. Uskollinen olen ollut ja pitkä liitto tähänkin mennessä . Vaikka niitä muutama ehti olla ennen miestäni. Ei tarvitse ihmetellä millaisia muut miehet mahtaisivat olla kun on muutaman muunkin kanssa ollut.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:00"]
Tää on jo niin kulunu trollaus, ei jaksa oikein edes provosoitua...
[/quote] minua taas pelottaa ettei tämä ehkä olekaan trolli :/
[/quote]
Ei olekaan trolli koska se nyt vaan on fakta, että nainen ottaa riskejä kuluttaessaan puhtauttaan. Fakta on, että mies ottaa aina siveellisemmän naisen kuin puhkinussitun kiertopalkinnon. Tosin miesvihaajat varmasti antavat toosaa koska halauvat välttää miehet, korkeintaan lompakko kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:21"]
Voi miesparat, teillä ei tule koskaan olemaan aavistustakaan kuinka monen miehen kanssa nainen on ollut eikä sitä siitä tavarasta nää :DD mutta olkaa toki sinkkuina loppuelämä, ei ole menetys kenellekkään. Onnea ja menestystä! :'D
[/quote]
Tavarasta sitä ei tosiaan näe, mutta valitettavasti se ei ole ainoa tapa saada selville, että nainen on jakanut toosaansa kuin yli-innokas feissari Pelastakaa Itämeri -lappusia. Mutta jatka sinä jakotouhujasi ja kuvittele, ettei kukaan saa koskaan tietää. Onnea ja menestystä! :'D
1. Mun pimppini ei ole mikään tavara vaan osa mun kehoani niinkun vaikka käsi tai suu.
2. Mä en "jaa" pimppiäni. Harrastan seksiä, koska se tuntuu kivalta :)
Onneks nää katkerimmat tapaukset ovat yleensä ulkonäöltään, luonteeltaan ja statukseltaan sen sortin luusereita, etten vahingossakaan erehdy sellaisesta etsimään nautintoa, voisi tulla hukkareissu muutenkin.
Yleensä nämä naisten seksielämän spekuloijat ovat epävarmoja betoja ja haluavat mieluiten neitsyen, jotta tämä nainen ei tietäisi paremmasta niin sitten voi selitellä, että kyllä se katkarapukikkeli on oikeesti ihan keskimittaa ja kyllä seksin kuuluukin tuntua näin isolta pettymykseltä naiselle :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:13"]
Housuissas on miehille "kelpaava"
[/quote]
Joo. Naisia pitää elättää kuin kakaraa, ja ensimmäinen naisen kirjoittama kommentti tähän ketjuun on kuin keskenkasvuisen kakaran suusta.
Joskus hävettää oma sukupuoleni näiden loisijoiden takia :(
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:00"]
Tää on jo niin kulunu trollaus, ei jaksa oikein edes provosoitua...
[/quote]
Todennäköisesti, mutta valitettavasti tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä on vielä paljonkin liikkeellä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:07"]
Totuus on se, että enemmän tai vähemmän naisten tulee olla miehille "kelpaava" jotta saavat laadukkaan elättäjän ja hyvän siemenen lapsilleen. Tämän takia mm. meikkaaminen ja muu pynttääminen, statuksen nostoa miesten ja muiden kilpanaisten silmissä.
Eli naisen kannattaa ehdottomasti pidättäytyä kehon jakamisesta jos haluaa säilyttää tasonsa. Miehillä ei ole niin tarkkaa koska heille ei tule samanlaista tarvetta löytää sopivaa elättäjää. Karkeasti sanoen, miehet pärjää hienosti ilman naista, mutta naiset harvemmin hyvin ilman miestä. Tästä syystä naisten kannattaa kyllä pitää itsensä ns. laadukkaana ja tavoiteltavana.
[/quote]Miesten kannattaa olla erityisen tarkkoja siinä, että pitävät naisille suunnatut idioottimaiset vinkit itsellään. Kukaan ei tykkää ylimielisestä besserwisseristä, sellainen päätyy yksin.
[/quote]
Totta, naisia vituttaa totuus. Mies joka valehtelee kirkkain silmin naisille, että arvostaa heidän turpeaksi nussittua tavaraansa, saa eniten naisilta. Naisen logiikka, vaikka valheen kautta kun kehuu niin eiköhän tussua lohkea.
T. AP
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:21"]
[/quote]
Tavarasta sitä ei tosiaan näe, mutta valitettavasti se ei ole ainoa tapa saada selville, että nainen on jakanut toosaansa kuin yli-innokas feissari Pelastakaa Itämeri -lappusia. Mutta jatka sinä jakotouhujasi ja kuvittele, ettei kukaan saa koskaan tietää. Onnea ja menestystä! :'D
[/quote]
Kerrohan mitä nämä keinot ovat? Meinaatko että jos kysyt naiselta monen kanssa on ollut ja vastaa että yhen kanssa, niin se on totuus? Ja luuletko selvittäväsi esim naisen ystävien kautta, sekin menee pieleen koska ei naisten ystävät tiedä kuin puolet totuudesta, harvemmmin naiset näillä kehuskelee. Vai käytkö kenties naisen jokaisen facebook tuttavan läpi ja näin osoitat kaikille oman hulluutesi? :D mulla on mies eikä sitä koskaan ole kiinnostanut monen kanssa olen ollut menneisyydessäni. Ne on niitä mustasukkaisia ja psykoottisia miehiä, jotka luulee omistavansa naisen, jotka näin tekee.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:11"]
[/quote]Miesten kannattaa olla erityisen tarkkoja siinä, että pitävät naisille suunnatut idioottimaiset vinkit itsellään. Kukaan ei tykkää ylimielisestä besserwisseristä, sellainen päätyy yksin.
[/quote]
Totta, naisia vituttaa totuus. Mies joka valehtelee kirkkain silmin naisille, että arvostaa heidän turpeaksi nussittua tavaraansa, saa eniten naisilta. Naisen logiikka, vaikka valheen kautta kun kehuu niin eiköhän tussua lohkea.
T. AP
[/quote]
Sä et vissiin koskaan ole pillua saanutkaan? Sun jutuistas paistaa kokemattomuus kilometrien päähän.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:34"]1. Mun pimppini ei ole mikään tavara vaan osa mun kehoani niinkun vaikka käsi tai suu.
Onneks nää katkerimmat tapaukset ovat yleensä ulkonäöltään, luonteeltaan ja statukseltaan sen sortin luusereita, etten vahingossakaan erehdy sellaisesta etsimään nautintoa, voisi tulla hukkareissu muutenkin.
Yleensä nämä naisten seksielämän spekuloijat ovat epävarmoja betoja ja haluavat mieluiten neitsyen, jotta tämä nainen ei tietäisi paremmasta niin sitten voi selitellä, että kyllä se katkarapukikkeli on oikeesti ihan keskimittaa ja kyllä seksin kuuluukin tuntua näin isolta pettymykseltä naiselle :)
[/quote]
Tämä! Itkekää reppanat ittenne vaikka uneen :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:05"]
En minä haluisi mitään lorttoa ketä on jakanut kaikille. Näen itseni yksin loppuelämän jos naiset ajattelevat näin.
[/quote] suosittaisin joko kasvattelemaan tevettä itsetuntoa tai sitten hakemaan jostain toisesta maasta, esim Intiasta jonkun lapsimorsiamen joka on teikäläiselle alisteinen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:11"]
[/quote]
T. AP
[/quote]
Jo se, että sä luulet naisen pimpin muuttavan jotenkin muotoaan seksin harrastamisen seuraksena, kertoo omaa tarinaansa sun kokemattomuudestasi :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:34"]
1. Mun pimppini ei ole mikään tavara vaan osa mun kehoani niinkun vaikka käsi tai suu.
[/quote]
Hyökkäys on paras puolustus. :'D Jos oikeasti olisit sinut oman seksuaalikäyttäytymisesi kanssa, sinulla ei olisi tarvetta noille solvauksille.