Keksitään uusia juhannustaikoja
Voin aloittaa:
Tämä on ennustustaika
Maalaa naamasi kenkälankilla mustaksi ja mene juhannusyönä klo 24 seisomaan peilin eteen tai kumarru veden ääreen. Siristä silmiäsi ja sano kolme kertaa "Halla-aho" väärinpäin, niin voit nähdä peilin kuvajaisessa tyttäresi tulevan aviomiehen.
Kommentit (11)
Kun juhannuksena heittää älypuhelimen järveen, saa seuraavan viikon olla ihan rauhassa.
Raumanmeren juhannuksessa siellä on monella naisella paksu kulli pakaroiden välissä
Laita kuusi kesäkukkaa taskuun tai laukkuun ja mene kauppakeskus Valkeaan. Kymmenes vastaantuleva tullista tullut on tuleva puolisosi.
Muslimit ovat niin totisia, kun pyöreä tanskalainen poltti pienen taikavihkon, suuttuivat he verisesti. Tällaisen asenteen punavihreät haluavat Suomeen. Ei voi kohta enää rauhassa nauttia elämästä. En ainakaan suuttuisi, jos joku polttelee jotain mustiinpanovihkoja sille osoitetulla paikalla.
Laitoin tämän netistä löytämäni toiseen ketjuun jo eilen, mutta tässä uudestaan juhannustaika, joka todella toimii: Syön juhannusyönä sängyssä seitsemän näkkileipää. Aamulla näen, missä muruseni on.
juhannustaika: laita penis naisen sisään, niin 9kk päästä tililtäsi alkaa lähteä elatusmaksuja
Vierailija kirjoitti:
juhannustaika: laita penis naisen sisään, niin 9kk päästä tililtäsi alkaa lähteä elatusmaksuja
Se vasta olisikin taikatemppu. Minä olen nimittäin viimeiset parikymmentä vuotta ollut tuhkamuna.
Kun juhannuksena heittää 15-20 psiloa kurkusta alas löytää ihan oikean taikametsän. Voi huuhtoa viinalla alas ja alkaa odottelemaan vaikutusta. En ole itse ottanut niin en tiedä kauanko menee että vaikuttaa. Tunti?
Laitanpa menemään työhakemuksen ja saan maanantaiksi töitä.
-työtön
Ei keksitä.