Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pattitilanne seksissä

Vierailija
30.07.2015 |

Seksi (minun kansaani siis) ei ole miehelle sellainen tarve, että mies tekisi enää nykyään aloitetta kuin ehkö pari kertaa kuussa, jos sopiva hetki. Itse haluaisin lähes päivittäin, en samalla tavalla tyydyty masturbaatiolla. Mies on sanonut että jos haluan enemmän seksiä, voisin tehdä useammin aloitteita, mitta en enää halua tehdä aloitteita kuin korkeintaan kerran viikossa jos silloinkaan, koska silloin kun tein useammin mies alkoi sanoa illalla jo valmiiksi, että tänään ei jaksa, et kai taas ole haluamassa jne.

Mitä tekisitte tilanteessa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:34"]Ei mene tasan onnen lahjat. Minä olen hyvinkin seksuaalinen mies, mutta tietenkin onnistuin löytää vaimon jolle riittää muutama kerta vuodessa. Plääh.
M
[/quote]
Sama vika.
T.m
[/quote]

Minä otin miehen, joka halusi yhtä paljon kuin minä (vähintään kerran päivässä). Nyt kärvistelen puutteessa kun mies kyllästyi.
[/quote] meilläkin tilanne on siis tämä. Ehkä siksi en tehnyt aloitteita alun alkaen, kun mies teki todellakin riittävän usein ja olin kokematon. Ap

Vierailija
42/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin viriilimpään, vanhempaan kyllä, en nuorempaan.
Nuo tuollaiset ongelmat jäivät siihen.
Ollaan puhuttu nykyisenkin kanssa, että jos veemäisyyttään pihtaa, niin varmasti haen tyydytyksen muualta.
Ei yksipuolista seksilakkoa, kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen taikaratkaisua sinä täältä av:lta odotat, ap?

Joko tyydyt tilanteeseen tai puhut miehelle niin, että se ymmärtää, että nyt on tosi kyseessä.

Vierailija
44/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:34"]Ei mene tasan onnen lahjat. Minä olen hyvinkin seksuaalinen mies, mutta tietenkin onnistuin löytää vaimon jolle riittää muutama kerta vuodessa. Plääh. M [/quote] Sama vika. T.m [/quote] Minä otin miehen, joka halusi yhtä paljon kuin minä (vähintään kerran päivässä). Nyt kärvistelen puutteessa kun mies kyllästyi. [/quote] meilläkin tilanne on siis tämä. Ehkä siksi en tehnyt aloitteita alun alkaen, kun mies teki todellakin riittävän usein ja olin kokematon. Ap

[/quote]

Miehesi varmaan sai tarpeeksi sinun lahnailusta.

Vierailija
45/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kauan kun on ilman seksiä niin ei sitä enää kaipaakaan tai tulee epävarmaksi. Mieheni ei halunnut rakastella kanssani sitten ainoan lapsen syntymän. Hän tuntui pitävän jopa syömisestä enemmän ja lihoi norsun kokoiseksi viidessä vuodessa. Totesin, että elämä on muualla kuin meillä ja odotin, että saan työpaikan toiselta paikkakunnalta. Muutin lapsen kanssa pois ennen tämän kouluun menoa. Käytännön asiat saatiin sujumaan, mutta kesti kymmenen vuotta ennen kuin uskaltauduin uuteen parisuhteeseen. Itsetunto naisena oli nollassa ja aloin ajatella, että elän selibaatissa lopun ikääni. Mukana oli myös masennusta ja surua siitä, että aika kului enkä kokisi enää sellaista perhe-elämää, jota kaipasin. Tarinani opetus on se, että ei pidä tulla raskaaksi ennen kuin olet seurustelut ja elänyt avoliitossa muutaman vuoden. Olen jälkikäteen kyynisesti todennut, että lapseni isän "rakkaus" minuun lopahti sinä päivänä, kun meidät vihittiin. Hänen käytöksensä muuttui monella tavalla (vinoilua, halveksuntaa, vähättelyä). Ehkä seksuaalinen hylkääminen oli yksi tapa osoittaa, kuinka kelvoton hänen silmissään olin. Mene ja tiedä. Enää asian selvittäminen ei kiinnosta.

Vierailija
46/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:34"]Ei mene tasan onnen lahjat. Minä olen hyvinkin seksuaalinen mies, mutta tietenkin onnistuin löytää vaimon jolle riittää muutama kerta vuodessa. Plääh. M [/quote] Sama vika. T.m [/quote] Minä otin miehen, joka halusi yhtä paljon kuin minä (vähintään kerran päivässä). Nyt kärvistelen puutteessa kun mies kyllästyi. [/quote] meilläkin tilanne on siis tämä. Ehkä siksi en tehnyt aloitteita alun alkaen, kun mies teki todellakin riittävän usein ja olin kokematon. Ap

[/quote]

Miehesi varmaan sai tarpeeksi sinun lahnailusta.
[/quote] niinpä. Vaikea sitä pettymystä kai on parissa vuodessakaan muuttaa. Ehkä suhde ei enää kuntoon tule, kundi ikinä ole tasapuolinen ja hyvä ollutkaan. Ap

Vierailija
47/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkonäkösi kunnossa. Valkoiset hampaat, hengitys ei haise, ajeltu alapaa, timmi vatsa, treenattu peppu jne? Jos ei ole niin hoida noi ensiksi kuntoon.

Vierailija
48/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:00"]Seksi lisää seksiä ja päinvastoin.

Meillä minä olen kyllästynyt torjumisiin ja olen päätynyt siihen että seksiä harjoutetaan vaimon tahtiin ja se tahti tuntuu olevan 1-2 kertaa kuukaudessa. Itse haluasin muutaman kerran viikossa, mutta jos toinen on mukana vain velvollisuudesta, niin eipä se paljon käteenvedosta eroa.

t.mies
[/quote]

1-2 kertaa kuukaudessa on monelle naiselle sopiva, luonnollinen tahti. Kuten monelle miehellekin. Parisuhde vaatii kompromisseja, kummaltakin. Kompromissi voi olla vaikka se, että vähemmän haluava osallistuu tyytyväisenä seksiin useammin kuin itsellä olisi tarve ja toiselle osapuolelle se, että ei vaadi sen partnerin olevan joka kerta kuuma ja kiiimainen kisu tai kolli vaan hieman puisevampikin suhtautuminen kelpaa.
Onneksi tähän ikäkin vaikuttaa, seksuaalisuus kun iän myötä muuttuu. Meillä mies 20 yhteisen vuoden jälkeen haluaa harvemmin kuin nuorena ja minä taas haluan useammin kuin ruuhkavuosina. Nyt menee hyvin ja seksiä on noin kerran tai kaksi viikossa molempien toiveesta. Meni tosin hyvin aiemminkin, mutta se vaati molemmilta ymmärrystä ja hirveästi keskustelua asiasta.
Ei luontainen seksin tarve - oli se liikaa tai liian vähän - ole mikään syy haukkua ja arvostella toista rumasti, kuten täällä näyttävät tekevän niin miehet kuin naisetkin.

Vierailija
49/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa. Asiasta on puhuttu ja puhuttu ja mies ymmärtää ongelman, mutta mikään ei ole muuttunut, paitsi se, että seksiä on vieläkin vähemmän kuin ennen, emmekä kumpikaan nauti siitä samalla tavalla. Tämä puhuminen siis aiheutti miehelle sellaiset paineet, ettei seksissämme ole enää mitään luontevaa. En enää tee itse aloitetta lähes ikinä, koska se johti joka kerta torjumiseen.

En halua erota, mutta tämä oikeasti romahduttaa itsetuntoani päivä päivältä alemmas. Olenkin hyväksynyt sen, että tämän miehen vuoksi voin elää puutteessa, kunhan muut asiat ovat kunnossa.

T: parikymppinen, elämänsä ensimmäisessä suhteessa oleva hoikka, kurvikas, nätti nainen, jolla vientiä riittäisi kyllä muualla.

Vierailija
50/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:08"]Onko ulkonäkösi kunnossa. Valkoiset hampaat, hengitys ei haise, ajeltu alapaa, timmi vatsa, treenattu peppu jne? Jos ei ole niin hoida noi ensiksi kuntoon.
[/quote] lähestulkoon on kuule. Mutta miksi mun pitäisi olla ulkoisesti täydellinen, kun mieskään ei ole? Ap

Vierailija
51/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovinkin negatiivinen ihminen? Oletko suuren osan ajasta huonolla tuulella?

Vierailija
52/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:13"]

Keskustelisin tosta, että eipä oikein enää innosta tehdä aloitetta kun ei mies itse näköjään sua halua ja usein kieltäytyykin ja kysyisin, että missä vika. Jos ei alkaisia muuttua paremmaksi niin jättäisin, en mä jäisi sellaiseen parisuhteeseen, johon en kaikilta osa-alueilta olisi edes suhteellisen tyytyväinen.

[/quote]

Olisi paljon jatettyja naisia, jos kaikki miehet noudattaisivat tuota ajatusmallia. 

Vierailija
53/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:59"]Oletko kovinkin negatiivinen ihminen? Oletko suuren osan ajasta huonolla tuulella?
[/quote] kai sitä nyt on huonolla tuulella, kun oma mies ei halua seksiä ja muilta ei moraalin takia veny kysymään! Ap

Vierailija
54/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se vastaus sieltä. Miehesi ei halua panna koska kiukuttelet hänelle. Olet luultavasti oikea pirttihirmu.

Vierailija
55/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:08"]Onko ulkonäkösi kunnossa. Valkoiset hampaat, hengitys ei haise, ajeltu alapaa, timmi vatsa, treenattu peppu jne? Jos ei ole niin hoida noi ensiksi kuntoon. [/quote] lähestulkoon on kuule. Mutta miksi mun pitäisi olla ulkoisesti täydellinen, kun mieskään ei ole? Ap

[/quote= lähestulkoon? Ei se riitä.]

Vierailija
56/56 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos miehesi tahtoisikin rehevämpää rouvaa? Tai sitten halut on vaan siinä 10 vuodessa kuolleet? Olisiko pariterapiasta apua? Yrittäkää nyt jotain tai menkää eri poluille.

N32v