Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan piiskaa mieheltäni

Vierailija
01.01.2014 |

Kertokaa omia kokemuksianne:) itse saan piiskaa sängyssä pylly pystyssä.ihanaa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies läpsii raipalla peppuani ja häpykumpuani, silittelee välillä ja läpsii lisää. Joskus hän sitoo mut sängynpäätyyn tai olohuoneen pöydänjalkaan kiinni ja käyttää mua miten haluaa.

Ja se on ihanaa, saan uskomattomia orgasmeja tuolla tavalla.

Vierailija
2/18 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun liian friikkiä.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vaimoni pyynnöstä hänelle aika usein nahkavyötä pyllylle. Hän nauttii, nykyään myös minä. Masturboin kulliani samalla, ja roiskautan mällit punottavalle pyllylle. Suosittelen!

Vierailija
4/18 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki viime kesänä mökille nurmikolle sellaisen kapistuksen, joka on vähän kuin entisaikojen jalkapuu. Siinä vain seistää ensin, jolloin jalat kahlitaan aivan kuin jalkapuussa. Sitten pitää kumartua ja kädet kahlitaan nyt lähelle nilkkoja samalla tavalla. Mieheni piiskasi minua siinä viime kesänä useita kertoja niin, että pylly punoitti ja lopuksi vielä nai. Tulimme yllätetyiksi kerran, kun nokikolari poikkesi. Mieheni oli juuri piiskaamisvaiheessa.

Vierailija
5/18 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan Vitsaa Mieheltäni tykkään hyvistä selkäsaunoista ohutkoivuvitsa näppäsee pyllylläni pitkäänkin levitän reisiäni työnnän pimpanposkia vitsottavaksi tekee hyvää pimpallekkin saan orkkuja tykkään myös remmin saannista leveä pehmeä vyöpyllylleja reisille,lantiolle 10-15minutin Remmitys saaminut valtoihinsa haluan kullia peppuuni kunnolla.

Vierailija
6/18 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, mutta ihan aiheesta kun olen "tuhmaillut" leluillani ilman lupaa. Meillä minut laitetaan käsistä kiinni katossa olevaan korituolille tarkoitettuun koukkuun ja jalat solmitaan levälleen joko pöydän jalkoihin tai sellaisella levityskepillä. Siinä sitten seison piiskattavana ilman mahdollisuutta väistellä iskuja mitenkään.

Makuuhuoneessa piiskaus tapahtuu niin että tyynyjä kasataan vatsan alle, jonka jälkeen kädet ja jalat sidotaan levälleen sängynjalkoihin. Jostain syystä tässä takapuoli pystyssä asennossa piiskaus sattuu enemmän, vaikka uskoisin iskujen voimakkuuden olevan suurinpiirtein sama molemmissa asennoissa.

Punapyllynä sitten pakko vibrausta ja dildotusta ennen irroitusta kostoksi ominpäin leikkimisestä niin paljon että itkettää. Lopuksi pakotus suihinottoon tai takaapäin pano.

Kaiken tämän jälkeen ei tee mieli vibrailla itsekseen muutamaan päivään, mutta kun on todettu hyperseksuaalisuutta, niin "lakko ei kuitenkaan kovin pitkään pidä.

Vierailija
7/18 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää, kun läpsinpehmeestä nahasta tehdyillä paksuilla rukkasella paljaaseen pyllyyn.

Häntä kiihottaaa läpsimisestä tuleva ääni valtavasti.

Vierailija
8/18 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös, mutta ihan aiheesta kun olen "tuhmaillut" leluillani ilman lupaa. Meillä minut laitetaan käsistä kiinni katossa olevaan korituolille tarkoitettuun koukkuun ja jalat solmitaan levälleen joko pöydän jalkoihin tai sellaisella levityskepillä. Siinä sitten seison piiskattavana ilman mahdollisuutta väistellä iskuja mitenkään.

Makuuhuoneessa piiskaus tapahtuu niin että tyynyjä kasataan vatsan alle, jonka jälkeen kädet ja jalat sidotaan levälleen sängynjalkoihin. Jostain syystä tässä takapuoli pystyssä asennossa piiskaus sattuu enemmän, vaikka uskoisin iskujen voimakkuuden olevan suurinpiirtein sama molemmissa asennoissa.

Punapyllynä sitten pakko vibrausta ja dildotusta ennen irroitusta kostoksi ominpäin leikkimisestä niin paljon että itkettää. Lopuksi pakotus suihinottoon tai takaapäin pano.

Kaiken tämän jälkeen ei tee mieli vibrailla itsekseen muutamaan päivään, mutta kun on todettu hyperseksuaalisuutta, niin "lakko ei kuitenkaan kovin pitkään pidä.

Eli olet piiskauskierteessä loppuelämäsi, ellet vaihda "nössömpään" mieheen. Onko sinusta piiskaaminen kivaa? Ts. nautitko siitä?

Vierailija
9/18 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki viime kesänä mökille nurmikolle sellaisen kapistuksen, joka on vähän kuin entisaikojen jalkapuu. Siinä vain seistää ensin, jolloin jalat kahlitaan aivan kuin jalkapuussa. Sitten pitää kumartua ja kädet kahlitaan nyt lähelle nilkkoja samalla tavalla. Mieheni piiskasi minua siinä viime kesänä useita kertoja niin, että pylly punoitti ja lopuksi vielä nai. Tulimme yllätetyiksi kerran, kun nokikolari poikkesi. Mieheni oli juuri piiskaamisvaiheessa.

Sitten päästimme gissan ulos.

Vierailija
10/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet piiskauskierteessä loppuelämäsi, ellet vaihda "nössömpään" mieheen. Onko sinusta piiskaaminen kivaa? Ts. nautitko siitä?

Hmmm...En nyt suoranaisesti nauti, sillä kipeäähän se tekee ja onhan se vähän nolostuttavaa olla alasti täysin toisen vallassa ja armoilla tietämättä kauanko joutuu olemaan ja montako piiskan iskua tulee. "Tuomio" nimittäin kerrotaan vasta kun minut on kiinnitetty. Kestän piiskauksen, koska tiedän saavani tyydytyksen, mutta sekin että kuinka paljon yli se menee kestokyvyn on myös toisen käsissä. Neljännen tai viidennen vibratun orgasmin jälkeen alkaa jo menemään yli ja silloin alkaa itku tulla. Pahimmillaan minulla on ollut vibra kiinnitettynä haaroväliin yli tunnin ajan ja orgasmeja sain ainakin kahdeksan. Välillä mies laittaa vibraan ajastimen esim 45min ja jättää minut "vibrautumaan". Mitä enemmän yrittää vastustella orgasmia, sitä varmemmin ja nopeammin se tulee.

Vierailija
11/18 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan Vitsakimppua Mieheltäni parinviikon/kuukauten välein tykkään vitsan saannista olisi kiva kokeilla joskus Naisenkanssa Vitsan saantia Olen Mätäspilluinen mätäskaipaisi hoitoa vitsalla mieheni työntää kielensä mättääseeni Vitsanjälkeen Taivasaukeaa kastun.

Vierailija
12/18 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Mättääni Saa vitsahoitoa noin parinkuun välein Kesällä Pehmeä Leppävitsa on Minusta paras  Reisiensisäpintaan,pimpille Mätässylkee Nesteensä Yleensä Pelkkä Pyrstönpiiskaaminen Riittää.

Vierailija
13/18 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulijan se pyrstönpiiskaaja paikalle

Vierailija
14/18 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina saanut oikean selkäsaunan,jos ei suostu nussittavaksi!

Vierailija
15/18 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun tinttailee niin varoitan ensin et kohta ruoska paukkuu. Joskus tuntuu että ihan muija kerjää piiskaa. Noh viimme lauantaina mäkätys oli sitä luokkaa et ajattelin että illalla piiskaan mimmin. Päkätys jatkui koko päivän ja saunassakin vielä illalla. Menin makkariin pukemaan kun muija tuli perässä ja päkätys jatkui vaan niin sanoin että nyt tuli loppu. Nappasin muijaa kiinni heitin sängylle ja sidoin saunatakin vyöllä käsistä sängynpäätyyn tiukasti, huuti että mitä vit meinaat. Kävelin kaapille otin pari vyötä käänsin muijan mahalle ja sidoin jalat sängyn tolpiin. Sitten muistin tyttären vanhan 120cm kouluraipan sen huoneessa ja eikun hakemaan. Muija kalpeni kun tulin raippa käsissä makkariin, sanoi ääni väristen et kai sä tolla ja vastasin et kyllä. Sivalsin tiukan lyönnin pakaroille muijan vingahtaessa löin jo toista. Näin kuinka kaksi paisuvaa punaista raitaa ilmestyi iholle ja hän uikutti että selväksi tuli oon kiltisti tästä lähtien. Sanoin että muistat vaan hetken ja nyt saat kunnolla selkään. Annoin raipan laulaa reisille ja pakaroille noi 30 lyöntiä ja irroitin hänet. Itkuisena jäi makaamaan sänkyyn. Hetken kuluttua tuli olkkariin ja  pyysi anteeksi käytöstä ja sanoi että tarvitsikin piiskaa. Eikä aikaakaan kun otti suihin ja nieli kiltisti kaikki.S aa nähdä koska tarvitsee seuraavan kurituksen.

Vierailija
16/18 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani illanvietossa olin humalassa, En muista koska ja mitenkä kadotin pikkuhousuni. Mieheni hyomasi, että kotiin tullessa minulta puuttuivat pikkuhousut. Mies irroitti vyönsä ja komensi minua menemään kontalleen. Hän läimäytteli paljaalle pakaroilleni ja tivasi kuka on minua pannut. En muistanut. Läimäyttelyt aluksi sattuivat, mutta sitten alkovälissä alkoi kihelmöidäja pilluni tuli märäksi.Mies huomasi, että nautin piiskaamisesta. Hän tunnusteli jalkoväliäni ja työnsi kalunsa syvälle pilluuni ja alkoi panna rajummin kuin koskaan. Sain kunnolla kakkoseeni. Seuraavana päivänä pakarat olivat arat, pilluni ja peräaukkoni hellinä.

Vierailija
17/18 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi sain mutta en pyllylleni vaan sisäreisilleni. Olin selälleni kiinnitettynä ns. X-asentoon ja mies sitten sanoi että nyt tulee jokaisesta "pihdatusta" päivästä yksi isku kummallekkin reidelle. Jouduin itse laskemaan 18 ja valitsemaan kummalle reidelle eka isku parista tulee. Sattui vietävästi ja illalla oli sitten sydämen kuvia sisäreidet täynnä (piiska oli nahkainen pieni sydämen muotoinen)

On sovittu että välillä saa vähän piiskata, mutta tämä oli mielestäni melko paljon.

Vierailija
18/18 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla taitaa seisoa hyvin näille mielikuvitusjutuille?? Menkääpäs nyt vaan kiltisti puistelemaan  ne matot ja hoitelette samalla ne muutkin kotiaskareet, ettei vaimo tule kovin pahalle päälle!!