Kyllä naiset on mustankipeitä miehistään
Olimme mieheni kanssa äskettäin juhlissa, joissa muutama puolituttu pariskunta. Illan mittaan juteltiin aika monien kanssa. Rupattelin yhden miehen kanssa ja tämän puoliso tuli kuin myrskynsilmä pöydän viereen huutamaan, että hän on tuon miehen vaimo ja on jatkossakin. Olin pöyristynyt.
Myöhemmin illalla toinen mies haki minua tanssimaan, niin tulikin tämän vaimo väliin, ettet tanssi kuin hänen kanssaan.
Oma mieheni saa kyllä jutella ja tanssia kenen kanssa haluaa, joten aivan käsittämätöntä käytöstä. Miksi tavallinen juttelu saa naiset varpailleen?
Kommentit (45)
Koska miehet pettää - lähes poikkeuksetta. Jotkut eivät sitä pysty käsittelemään ja tulevat mustasukkaiseksi. Paras tapa omasta mielestäni on pitää miehiä lähinnä viihteenä eikä ottaa turhan vakavasti ja suunnitella oma elämä (perheen perustamiset ja muut) niin, että niistä selviää ja voi hoitaa yksinkin. Näin kaikille paras.
TYökaverin kommentti: En voi ajatellakaan lähteä laivaristeilylle meidän Peran ja naapuripariskunnan kanssa. Me naiset jouduttaisi koko ajan vahtimaan miehiämme siellä laivalla. Parempi käydä vaan naisporukalla.
-Vahtia mieltä? Elämältä?
Miksi mies yleensä menee juttelemaan toisen naisen kanssa oman vaimon ollessa paikalla? Vähemmästäkin menee luottamus.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:36"]
TYökaverin kommentti: En voi ajatellakaan lähteä laivaristeilylle meidän Peran ja naapuripariskunnan kanssa. Me naiset jouduttaisi koko ajan vahtimaan miehiämme siellä laivalla. Parempi käydä vaan naisporukalla.
-Vahtia mieltä? Elämältä?
[/quote]
tarkoitti varmaan ryyppäämistä, hyttiin huolehtimista ym, tulee mulle ekana mieleen
Ei hyvänen aika. Eikö kuulu peruskohteliaisuuteen jutella ihmisten kanssa ja nauraa ja vaikka kilistää lasillinenkin. Ja puolisot osan iltaa omilla tahoillaan. Onko ihmiset menneet niin sekopäiksi, että tavallinen juttelu ja iloisuus tulkitaan iskuyrityksiksi. Jos noin vaikeaa on osallistua juhliin, kun kontrollitarve puolisoa kohtaan niin armotonta, kannattaa suosiolla jäädä kotiin. Tai mennä vaikka kurssille, jossa kehitetään itseluottamusta.
Oletteko miettineet, miten onnettomaksi teette itsenne ja puolisonne käyttäytymällä noin omistushaluisesti.