Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä naiset on mustankipeitä miehistään

Vierailija
30.07.2015 |

Olimme mieheni kanssa äskettäin juhlissa, joissa muutama puolituttu pariskunta. Illan mittaan juteltiin aika monien kanssa. Rupattelin yhden miehen kanssa ja tämän puoliso tuli kuin myrskynsilmä pöydän viereen huutamaan, että hän on tuon miehen vaimo ja on jatkossakin. Olin pöyristynyt.

Myöhemmin illalla toinen mies haki minua tanssimaan, niin tulikin tämän vaimo väliin, ettet tanssi kuin hänen kanssaan.

Oma mieheni saa kyllä jutella ja tanssia kenen kanssa haluaa, joten aivan käsittämätöntä käytöstä. Miksi tavallinen juttelu saa naiset varpailleen?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on flirttaileva ote? Tuskin he mustasukkaisia olisivat. Jos olisit tosikko asiakeskeinen, joka sormi ojossa vaahtoaa jostain asiasta. 

hassua tosin, että he saavat kohtauksen, jos kerta sinunkin miehesi oli paikalla.

Vierailija
2/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala ja ehkä menneisyys? Jospa ollut joku pettämisepisodi josta et tiennyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne äijät on ennenkin käyneet pettämässä.

Vierailija
4/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jutut sun sivusuhteista on kyllä puolituttujenkin tiedossa, vaikka muuta luulet.

Vierailija
5/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luottamus ei ole ihan kunnossa, jos epäilee, että puoliso lähtee pettämään kun juttelee/tanssii jonkun muun kanssa. Joko on se luottamus menetetty taikka suhteessa ei ole kaikki ihan hyvin tai vaimoilla on niin huono itsetunto, että pelkäävät miehen lähtevän jonkun toisen matkaan jos ei itse ole koko ajan miehensä kanssa.

Vierailija
6/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenenkään pettämisistä ja en tahdokaan tietää. Käymme aina tuollaiset tilaisuudet yhdessä miehen kanssa, ei yksin edes kiinnostaisi. Nimeonomaan vakavamieliset keskustelut ovat olleet käynnissä, joten ilmeisesti liikaa joillekin. Täytyypä jatkosa olla entistä enemmän asialinjalla ja kieltäytyä kohteliaasti tansseista. ap

Vierailija
7/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä huvittaa kun jotkut naiset on niistä juoppo ukoistaan mustasukkaisia.

Vierailija
8/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:01"]

Ap, jutut sun sivusuhteista on kyllä puolituttujenkin tiedossa, vaikka muuta luulet.

[/quote

Vahdi vaan miestäsi hanakammin. Munahaukka iskee.

Vierailija
9/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:54"]Olimme mieheni kanssa äskettäin juhlissa, joissa muutama puolituttu pariskunta. Illan mittaan juteltiin aika monien kanssa. Rupattelin yhden miehen kanssa ja tämän puoliso tuli kuin myrskynsilmä pöydän viereen huutamaan, että hän on tuon miehen vaimo ja on jatkossakin. Olin pöyristynyt.

Myöhemmin illalla toinen mies haki minua tanssimaan, niin tulikin tämän vaimo väliin, ettet tanssi kuin hänen kanssaan.

Oma mieheni saa kyllä jutella ja tanssia kenen kanssa haluaa, joten aivan käsittämätöntä käytöstä. Miksi tavallinen juttelu saa naiset varpailleen?
[/quote] En ole tuollaista koskaan nähnyt. Onko sinussa jotain sellaista, että saat tuollaista kohtelua jatkuvasti

Vierailija
10/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyseisissä suhteissa on ollut jo aiemmin jotain vialla, eli mies pettänyt luottamuksen aiemmin vastaavassa tilanteessa. Sinä sitten sopivasti herätit vanhat muistot. Ehkä vai olemuksellasi ja ulkonäölläsi.

Vierailija
11/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:54"]

Olimme mieheni kanssa äskettäin juhlissa, joissa muutama puolituttu pariskunta. Illan mittaan juteltiin aika monien kanssa. Rupattelin yhden miehen kanssa ja tämän puoliso tuli kuin myrskynsilmä pöydän viereen huutamaan, että hän on tuon miehen vaimo ja on jatkossakin. Olin pöyristynyt.

[/quote]

Ai että oma miehesi saa jutella kenen kanssa haluaa? Sinäkö sen olet päättänyt? Kuulostaa varsinaiselta lössykältä lapatossukalta mieheksi. Ymmärrän halusi tanssia ja rupatella tosimiesten kanssa, vaimot ehkä ei niinkään.

Vierailija
12/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vähän mietin, että millainen käytös herättää tuollaisia reaktioita. Ei ole ihan normaalia.

Mieleen tulee, että ehkä juttelitte miehen kanssa tosi intensiivisesti ja ikään kuin muut ihmiset totaalisesti unohtaen uppoutuen keskusteluun, toisianne silmiin katsoen ikään kuin omassa kuplassanne. kyllä minustakin tuntuisi hieman omituiselta, jos joku nainen sillä tavalla keskustelisi henkeviä isossa juhlassa juuri minun mieheni kanssa. Tuohan on jo sellaista lähempää tuntemista ja aika intiimiä oikeastaan.

Vierailija
13/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:54"]

[/quote]

Ai että oma miehesi saa jutella kenen kanssa haluaa? Sinäkö sen olet päättänyt? Kuulostaa varsinaiselta lössykältä lapatossukalta mieheksi. Ymmärrän halusi tanssia ja rupatella tosimiesten kanssa, vaimot ehkä ei niinkään.
[/quote]
Täh? En mä ainakaan ole miehelleni erikseen sanonut, että hei saat muuten jutella kenelle haluat :D Eihän juttelussa mitään pahaa ole. Jotenkin ymmärsin tän sun viestin niin, että oletat ap:n "antaneen miehelle luvan" jutella kaikkien kanssa? Miten mies on lapanen, jos suhteessa on ok, että saa jutella kenelle haluaa? :D

Vierailija
14/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi kyllä normaalia käytöstä ole. Kyllä tuollaiset asiat käsitellään siellä kotona, eikä julkisella paikalla räksyttäen. Huonoa käytöstä näiltä puolisoilta.

Vierailija
15/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain joillain naisilla on tuo gangbang ominaisuus.

Vierailija
16/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:14"]

No kyllä vähän mietin, että millainen käytös herättää tuollaisia reaktioita. Ei ole ihan normaalia.

Mieleen tulee, että ehkä juttelitte miehen kanssa tosi intensiivisesti ja ikään kuin muut ihmiset totaalisesti unohtaen uppoutuen keskusteluun, toisianne silmiin katsoen ikään kuin omassa kuplassanne. kyllä minustakin tuntuisi hieman omituiselta, jos joku nainen sillä tavalla keskustelisi henkeviä isossa juhlassa juuri minun mieheni kanssa. Tuohan on jo sellaista lähempää tuntemista ja aika intiimiä oikeastaan.

[/quote]

+ tissit mukavasti tyrkyllä ja sormi hiuskiehkuran ympärille kietoutuneen välillä kiherrellen ja varmistaen, että tisulit on kunnolla esillä. Nämä naikkoset tiedetään. Heissä ei ole koskaan mitään vikaa, syy on mustasukkaisessa puolisossa.

Vierailija
17/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:14"]

[/quote]

+ tissit mukavasti tyrkyllä ja sormi hiuskiehkuran ympärille kietoutuneen välillä kiherrellen ja varmistaen, että tisulit on kunnolla esillä. Nämä naikkoset tiedetään. Heissä ei ole koskaan mitään vikaa, syy on mustasukkaisessa puolisossa.
[/quote]

Kyllä kannattaa naisten panostaa omaan ulkonäköön että omat ukot on kiinnostunut

Vierailija
18/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:54"] Olimme mieheni kanssa äskettäin juhlissa, joissa muutama puolituttu pariskunta. Illan mittaan juteltiin aika monien kanssa. Rupattelin yhden miehen kanssa ja tämän puoliso tuli kuin myrskynsilmä pöydän viereen huutamaan, että hän on tuon miehen vaimo ja on jatkossakin. Olin pöyristynyt. Myöhemmin illalla toinen mies haki minua tanssimaan, niin tulikin tämän vaimo väliin, ettet tanssi kuin hänen kanssaan. Oma mieheni saa kyllä jutella ja tanssia kenen kanssa haluaa, joten aivan käsittämätöntä käytöstä. Miksi tavallinen juttelu saa naiset varpailleen? [/quote] Ai että oma miehesi saa jutella kenen kanssa haluaa? Sinäkö sen olet päättänyt? Kuulostaa varsinaiselta lössykältä lapatossukalta mieheksi. Ymmärrän halusi tanssia ja rupatella tosimiesten kanssa, vaimot ehkä ei niinkään. [/quote] Täh? En mä ainakaan ole miehelleni erikseen sanonut, että hei saat muuten jutella kenelle haluat :D Eihän juttelussa mitään pahaa ole. Jotenkin ymmärsin tän sun viestin niin, että oletat ap:n "antaneen miehelle luvan" jutella kaikkien kanssa? Miten mies on lapanen, jos suhteessa on ok, että saa jutella kenelle haluaa? :D

Lauseet "Mieheni juttelee" ja "Mieheni saa jutella" eroavat toisistaan toisistaan yhtä paljon kuin lauseet "Bussikuski ajaa autoa humalassa" ja "Bussikuski saa ajaa autoa humalassa". Kannattaa olla tarkkana mitä kirjoittaa tai sanoo.

Vierailija
19/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:00"]

Koska ne äijät on ennenkin käyneet pettämässä.

[/quote]

Eli kun naisella on selvästi luonnevikaa, niin vika on miehessä? Ei kyllä yllätä taas...

Vierailija
20/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:05"]

Mua kyllä huvittaa kun jotkut naiset on niistä juoppo ukoistaan mustasukkaisia.

[/quote]

Mistä niistä? Puhuttiinko tässä juopoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä