Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä naiset on mustankipeitä miehistään

Vierailija
30.07.2015 |

Olimme mieheni kanssa äskettäin juhlissa, joissa muutama puolituttu pariskunta. Illan mittaan juteltiin aika monien kanssa. Rupattelin yhden miehen kanssa ja tämän puoliso tuli kuin myrskynsilmä pöydän viereen huutamaan, että hän on tuon miehen vaimo ja on jatkossakin. Olin pöyristynyt.

Myöhemmin illalla toinen mies haki minua tanssimaan, niin tulikin tämän vaimo väliin, ettet tanssi kuin hänen kanssaan.

Oma mieheni saa kyllä jutella ja tanssia kenen kanssa haluaa, joten aivan käsittämätöntä käytöstä. Miksi tavallinen juttelu saa naiset varpailleen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:09"]

Niin, kyseisissä suhteissa on ollut jo aiemmin jotain vialla, eli mies pettänyt luottamuksen aiemmin vastaavassa tilanteessa. Sinä sitten sopivasti herätit vanhat muistot. Ehkä vai olemuksellasi ja ulkonäölläsi.

[/quote]

Miten ihmeessä te käännätte aina miehen syyksi? Naisessa ei voi olla vikaa koska Pyhä Vulva ja tämän Lasipalatsi?

Vierailija
22/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naiset luulivat että yrität iskeä heidän miehensä. Ei siinä muuta tarvita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa muuta kuin joillakin naisilla niin vajaa itsetunto ja oireilevat heti, kun mies kääntää hetkeksi huomion itsestä pois. Sitten on vika siinä naisessa, kenen kanssa mies tanssii/juttelee tai vaikka vaan luo silmäyksen. En todellakaan ihmettele, että tuollaisten naisten miehet pettävät. Mulla on työkaveri ja tunnen hänen miehensäkin. Heillä on jatkuvaa kränää, jos nainen ei saa tarpeeksi huomiota.

Vierailija
24/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:14"]

No kyllä vähän mietin, että millainen käytös herättää tuollaisia reaktioita. Ei ole ihan normaalia.

Mieleen tulee, että ehkä juttelitte miehen kanssa tosi intensiivisesti ja ikään kuin muut ihmiset totaalisesti unohtaen uppoutuen keskusteluun, toisianne silmiin katsoen ikään kuin omassa kuplassanne. kyllä minustakin tuntuisi hieman omituiselta, jos joku nainen sillä tavalla keskustelisi henkeviä isossa juhlassa juuri minun mieheni kanssa. Tuohan on jo sellaista lähempää tuntemista ja aika intiimiä oikeastaan.

[/quote]

+ tissit mukavasti tyrkyllä ja sormi hiuskiehkuran ympärille kietoutuneen välillä kiherrellen ja varmistaen, että tisulit on kunnolla esillä. Nämä naikkoset tiedetään. Heissä ei ole koskaan mitään vikaa, syy on mustasukkaisessa puolisossa.

[/quote]

Ap: olen pieni ja lähes rinnaton, enemmän ruma kuin nätti. Ehkäpä se naisia harmittaakin, kun mies juttelee rumiluksen kanssa.

Vierailija
25/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:46"]

Ehkä naiset luulivat että yrität iskeä heidän miehensä. Ei siinä muuta tarvita. 

[/quote]

Pitäiskö luuleskella vähemmän ja tietää enemmän?

Vierailija
26/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:51"]

Eihän tuossa muuta kuin joillakin naisilla niin vajaa itsetunto ja oireilevat heti, kun mies kääntää hetkeksi huomion itsestä pois. Sitten on vika siinä naisessa, kenen kanssa mies tanssii/juttelee tai vaikka vaan luo silmäyksen. En todellakaan ihmettele, että tuollaisten naisten miehet pettävät. Mulla on työkaveri ja tunnen hänen miehensäkin. Heillä on jatkuvaa kränää, jos nainen ei saa tarpeeksi huomiota.

[/quote]

Naiset ovat isoja lapsia, aina kinuamassa huomiota.

Vierailija
27/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:14"]

No kyllä vähän mietin, että millainen käytös herättää tuollaisia reaktioita. Ei ole ihan normaalia.

Mieleen tulee, että ehkä juttelitte miehen kanssa tosi intensiivisesti ja ikään kuin muut ihmiset totaalisesti unohtaen uppoutuen keskusteluun, toisianne silmiin katsoen ikään kuin omassa kuplassanne. kyllä minustakin tuntuisi hieman omituiselta, jos joku nainen sillä tavalla keskustelisi henkeviä isossa juhlassa juuri minun mieheni kanssa. Tuohan on jo sellaista lähempää tuntemista ja aika intiimiä oikeastaan.

[/quote]

+ tissit mukavasti tyrkyllä ja sormi hiuskiehkuran ympärille kietoutuneen välillä kiherrellen ja varmistaen, että tisulit on kunnolla esillä. Nämä naikkoset tiedetään. Heissä ei ole koskaan mitään vikaa, syy on mustasukkaisessa puolisossa.

[/quote]

Ap: olen pieni ja lähes rinnaton, enemmän ruma kuin nätti. Ehkäpä se naisia harmittaakin, kun mies juttelee rumiluksen kanssa.

[/quote]

tuo on vain oma käsityksesi ulkonäöstäsi :)

Vierailija
28/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntien on pakko olla aina yhdessä kylki kyljessä ja puhua vain keskenään. Kaikki muu on kiellettyä, ettei vaan pikkurouvat pahoita mieltään.

Vierailija
29/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:03"]Pariskuntien on pakko olla aina yhdessä kylki kyljessä ja puhua vain keskenään. Kaikki muu on kiellettyä, ettei vaan pikkurouvat pahoita mieltään.
[/quote]

Kuka ukko jaksaa saman akan jorinoita kuunnella aamusta iltaan

Vierailija
30/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:54"]

Olimme mieheni kanssa äskettäin juhlissa, joissa muutama puolituttu pariskunta. Illan mittaan juteltiin aika monien kanssa. Rupattelin yhden miehen kanssa ja tämän puoliso tuli kuin myrskynsilmä pöydän viereen huutamaan, että hän on tuon miehen vaimo ja on jatkossakin. Olin pöyristynyt.

Myöhemmin illalla toinen mies haki minua tanssimaan, niin tulikin tämän vaimo väliin, ettet tanssi kuin hänen kanssaan.

Oma mieheni saa kyllä jutella ja tanssia kenen kanssa haluaa, joten aivan käsittämätöntä käytöstä. Miksi tavallinen juttelu saa naiset varpailleen?

[/quote]

On erilaisia juttelutyylejä: jos juttelet yhden ja saman miehen kanssa yli 15 min jossain sivummalla kahdestaan ja nauraa tirskut hänen jutuilleen ja olet keskimääräistä paremmannäköinen nainen, niin tottakai puoliso tulee mustikseksi.

Jos juttutuokio kestää vain hetken, esim 5 min ja olet naama peruslukemilla ja lähellänne on muitakin ihmisiä, niin ei kukaan tule mustasukkaiseksi.

Itse pidän tiukasti huolen tästä, etten puhu mieheni kaverien kanssa hetkeä pidempää, koska vaimothan siitä ei tykkää. Ja jos vaimot ei tykkää -> loppuu kutsut illanviettoihin.

Vierailija
31/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:06"]

[/quote]

On erilaisia juttelutyylejä: jos juttelet yhden ja saman miehen kanssa yli 15 min jossain sivummalla kahdestaan ja nauraa tirskut hänen jutuilleen ja olet keskimääräistä paremmannäköinen nainen, niin tottakai puoliso tulee mustikseksi.

Jos juttutuokio kestää vain hetken, esim 5 min ja olet naama peruslukemilla ja lähellänne on muitakin ihmisiä, niin ei kukaan tule mustasukkaiseksi.

Itse pidän tiukasti huolen tästä, etten puhu mieheni kaverien kanssa hetkeä pidempää, koska vaimothan siitä ei tykkää. Ja jos vaimot ei tykkää -> loppuu kutsut illanviettoihin.

[/quote

Seuraa on monentasoista, samoin illanviettoja.  Mieheni saattaa jutella puolikin tuntia intensiivisesti naisjohtajansa kanssa firman juhlissa ollessani paikalla. So? Mitäkö pitäisi tehdä:

Järjestää draamaqueenit vai hakeutua juttelemaan muitten kanssa?

Vierailija
32/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:06"]

[/quote]

Tietenkään siihen omaan puolisoon ei voi luottaa sen vertaa, että uskaltaisi antaa sen jutella kenenkään keskimääräistä paremman näköisen kanssa jopa 15 minuuttia! On sitä vaan ihmisillä käsittämättömiä parisuhteita... Tai käsittämättömän huonoja itsetuntoja.

Vierailija
33/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:13"]

[/quote]

Ai että oma miehesi saa jutella kenen kanssa haluaa? Sinäkö sen olet päättänyt? Kuulostaa varsinaiselta lössykältä lapatossukalta mieheksi. Ymmärrän halusi tanssia ja rupatella tosimiesten kanssa, vaimot ehkä ei niinkään.

[/quote]

En ole ap, mutta kommentoin tähän väliin kuitenkin. Minun mies ei ole lössykkä lapatossu jos hän ihan itse päättää kenen kanssa juttelee ja tanssii. Eikös se ole niinpäin että jos minä päättäisin hänen puolestaan, sitten hän olisi lössykkä ja pahasti mun tossun alla?

Olen huomannut saman kuin ap, mielestäni kyse on vain ko. naisten sairaalloisesta mustasukkaisuudesta joka johtuu hirveän huonosta itsetunnosta. Kunhan kasvatte aikuisiksi, sekin menee ohi ja tasoittuu.

Vierailija
34/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai niin naiset kuin miehetkin saavat jutella kenen kanssa haluavat. On kuitenkin tietynlaista "juttelua", jonka huomaavat kyllä puolison lisäksi kaikki muutkin paikalla olijat. Ja tässä se ongelma onkin. Naurunalaiseksi joutuminen ja säälipisteiden kerääminen ei kiinnostanut minuakaan edellisessä suhteessani. Kun "juttelu" alkoi, poistuin ylpeyteni keräten vähin äänin paikalta. Kerran sitten poistuin lopullisesti. Todella vähän näkee missään kekkereissä mitään mustasukkaisuusdraamoja. Kuulostaakin kerrassaan kummalliselta, että ap oli sanojen juhlien aikana tulkinnut useampaakin draamanpoikasta. Leimaamalla toiset mustasukkaiseksi saa korotettua itsensä sellaisen yläpuolelle vai mitä?

Vierailija
35/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin pari viikkoo sitten ihan samanlaista käyttäytymistä sillä erolla, että sukupuolet menivät tuossa toisinpäin eli miehet olivat mustiksia rajoittajia. Joku voisi pitää tuota romanttisena, minä en. Ei ole romanttista, jos uskoo, että omassa naisessa kiinnostavaa voi olla vain ja ainoastaan pillu, ei esimerkiksi mielipiteet, tiedot ja ajatukset.

Vierailija
36/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:05"]Mua kyllä huvittaa kun jotkut naiset on niistä juoppo ukoistaan mustasukkaisia.
[/quote][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:05"]Mua kyllä huvittaa kun jotkut naiset on niistä juoppo ukoistaan mustasukkaisia.
[/quote]

Mäkään en ymmärrä, miksi osa naisista luulee rumien miestensä olevan niin kuumia, että kaikki muut naiset yrittäisivät iskeä niitä :D

Vierailija
37/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:05"]

Mua kyllä huvittaa kun jotkut naiset on niistä juoppo ukoistaan mustasukkaisia.

[/quote]

Mistä niistä? Puhuttiinko tässä juopoista?

[/quote]

Renttumiehethän juuri ovat kovin suosittuja naisten parissa.

Vierailija
38/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee esille todella monessa ketjussa täällä av:lla. Olen ihmetellyt ihan samaa. Epävarmuus tekee tuota ja huono itseluottamus.

Vierailija
39/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naama ja tyhmyys saa käyttäytymään noin. Ei sitä kyllä pitäisi noin selvästi mainostaa.

Vierailija
40/45 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:38"]

Tottakai niin naiset kuin miehetkin saavat jutella kenen kanssa haluavat. On kuitenkin tietynlaista "juttelua", jonka huomaavat kyllä puolison lisäksi kaikki muutkin paikalla olijat. Ja tässä se ongelma onkin. Naurunalaiseksi joutuminen ja säälipisteiden kerääminen ei kiinnostanut minuakaan edellisessä suhteessani. Kun "juttelu" alkoi, poistuin ylpeyteni keräten vähin äänin paikalta. Kerran sitten poistuin lopullisesti. Todella vähän näkee missään kekkereissä mitään mustasukkaisuusdraamoja. Kuulostaakin kerrassaan kummalliselta, että ap oli sanojen juhlien aikana tulkinnut useampaakin draamanpoikasta. Leimaamalla toiset mustasukkaiseksi saa korotettua itsensä sellaisen yläpuolelle vai mitä?

[/quote]

En oikein ymmärtänyt tuota, kuka keräsi säälipisteitä ja sitten poistuit paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme