Sain äsken munaa mua 5v nuoremmalta mieheltä
Kommentit (29)
Oliko todella niin huonoa kyytiä että jo nyt olet täällä avautumassa?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:10"]Oliko iso?
[/quote] oon joskus saanut isompaa, mut ei toikaan pieni onneks ollut.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:12"]Oliko todella niin huonoa kyytiä että jo nyt olet täällä avautumassa?
[/quote] Ei ollut huono. Ap.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:12"]Minkä ikäinen olet?
[/quote] 27
Ja mitä sitten? Mulla oli puolen vuoden parisuhde 24v miehen kanssa ja itse olen 30v..
Jätin miehen koska en nähnyt meillä tulevaisuutta ja roikkui kauan perässä ja tuli ovelle sun muuta.. Mies oli jokseenkin lapsellinen eikä hänen huumori aina uponnut minuun. Kaksimielisyys oli kyllä parasta. :D
Seksi hänen kanssaan oli kyllä taivaallista ;) Parasta mitä olen saanut.
Terkkuja A jos täällä sattumoisin olisit.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:15"]Ja mitä sitten? Mulla oli puolen vuoden parisuhde 24v miehen kanssa ja itse olen 30v..
Jätin miehen koska en nähnyt meillä tulevaisuutta ja roikkui kauan perässä ja tuli ovelle sun muuta.. Mies oli jokseenkin lapsellinen eikä hänen huumori aina uponnut minuun. Kaksimielisyys oli kyllä parasta. :D
Seksi hänen kanssaan oli kyllä taivaallista ;) Parasta mitä olen saanut.
Terkkuja A jos täällä sattumoisin olisit.
[/quote] Mitäs sitten? En minäkään odota yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan, meillä on aika erilaiset elämäntilanteet.
Mun vakipano on mua 10+v nuorempi, hädin tuskin parta kasvaa mut hyvin panee.
Mä höylään mua 17v nuorempaa pimua, kiree on ja hyvät kyydit:) M38
Minun naisystäväni on minua 12 vuotta nuorempi puuma. Kysyttävää? M44.
Minä saan monta kertaa viikossa munaa mua 5 vuotta nuoremmalta mieheltäni. Ei kysyttävää.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:09"]
Kysyttävää?
[/quote] Taidat olla "HOMO", eikös niin? Nainen ei tollaista kirjoittele.
ostin just sittarista vapaan kanan munia . Aika pieniä ne oli mutta hyvän makuisia ja tosi hyvän keltaisia keltuaiset. Mitähän eroa on näillä verrattuna ei-vapaan kanan muniin? Onko kukaan verrannut. Kertokaa!
ei voi pitää paikkaansa, koska kikkelin heiluttaja olisi silloin 10 v.
Olen kateellinen. Tosin pariin otteeseen olen saanut 5 vuotta vanhempaa naista. Oli hyvä kokemus. Suostuisin kyllä ehdottomasti, jos joku vanhempi haluisi mua uudelleen kokeilla. M20
Minulla on vajaat seitsemän vuotta nuorempi mies ystävä. Huomenna tyttäreni (3v) menee viikonlopuksi isälleen ja 22v mies tulee illalla luokseni koko viikonlopuksi. Saan häneltä munaa koko viikonlopun monta kertaa.
Ärsyttää kun ihmiset sanovat penistä munaksi.
-Mies 29v + 1v-
Oliko iso?