Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi korreloi rakkauden kanssa

Vierailija
07.08.2011 |

Olen huomannut omassa parisuhteessani, että kun harrastamme säännöllisesti seksiä niin parisuhde elää muutenkin paremmin. Hellyyttä, läheisyyttä, pusuja, haleja yms. seikkoja on riittämin. Mutta kun seksin suhteen on kuiva kausi, niin hiljalleen jää pois myös kaikki rakkauden osoitukset. Onko muilla näin? Onko parisuhteemme jotenkin outo kun tuntuu, että peruskivenä onkin seksi? Ja parisuhdekin on jo 10v. vanha....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on ollut meilläkin. Suhteen parempina aikoina seksiä ja muuta hellyyttä on ollut enemmän.

Kun seksi loppuu, nainen alkaa rakastaa miestään jonakin muuna kuin miehenä. Alkaa ehkä passata ja hyysätä. Ja siitä ei olekaan pitkä matka siihen, että miestä aletaan pitää lapsena ja kohdella kuin lasta. Ja jos tilanne pääsee niin pitkälle, miehen on nähdäkseni hyvin vaikea enää saavuttaa asemaansa tasavertaisena puolisona.

Näkisin, että naisen hoivaamisen tarpeena esittämä pätemisen halu on suhteen ja sitä mukaa myös seksin loppu. Vaikka hyvässäkin suhteessa on varmaan aikoja, joina toinen haluaa enemmän kuin toinen, niin seksiä ja hellyyttä kaiketi on riittävästi - mutta ei kummankaan mielestä myöskään liikaa.

Mutkikas kokonaisuus..

Vierailija
2/2 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun tuon tajusin, olen yrittänyt pitää mielessä, että seksiin vain pitäisi ryhtyä riittävän usein, vaikkei niin hirveästi aina huvittaisikaan. Alkuun kun pääsee, niin aina se on kivaa ja suhde pysyy ihan oikeasti paljon lämpöisempänä. Ja mies muuten hoitaa kotihommiakin paljon oma-aloitteisemmin ja tunnollisemmin kun makkarin puolella on aktiivista. Vaikka ei takuulla tiedosta sitä itse ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla