Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen naapurin kommenttia

Vierailija
29.07.2015 |

Naapurin nainen olisi halunnut että kävisimme toistemme luona kylässä kahvittelemassa. Sanoin että ei kiinnosta kahvitella ja minulle riittää kun vaihdetaan kuulumisia kun nähdään pihalla. Oli sanonut naapurin naiselle että olen ikävä ihminen.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naapureiden kanssa pitäisi kaveerata hyvänpäivän turinoita enempää? :O

Vierailija
22/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:10"]

Miksi naapureiden kanssa pitäisi kaveerata hyvänpäivän turinoita enempää? :O

[/quote]

Miksi ei?

Vierailija
24/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:57"]Hieman tökerösti sanoit. Kuinka vaikeaa on käydä kahvilla? Tartteeko sitä kertoa henkilökohtaisia. [/quote] En vaan tykkää kyläillä naapureiden luona. Ap.

[/quote]

Mikset?
[/quote]

Ei kai tarvitse sen kummemmin perustella jos ei kiinnosta.

Ap.

Vierailija
25/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:55"]Pikkusen vaikutat sisäpiiri kantturalta.
[/quote]

Minulla on kyllä omat ystävät joitten kanssa kahvittelen ja vietän aikaa.

Ap.

Vierailija
26/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:10"]Sähän oot kusipää.
[/quote]

En ole.

Ap.

Vierailija
27/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin onnellinen, jos mun naapuri pyytäisi mut kahville. Itse olen liian epävarma tekemään aloitteita. (Pelkään, että joku sanoo samalla tavalla kun ap juuri sanoi...)

Vierailija
28/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:59"]

No olipa herkkänahkainen. En mäkään menis, jos joku naapuri kysyisi kahville. Paitsi jos olisi kiinnostavan oloinen, samanikäinen ja tyylinen jne, että voisin olettaa saavani hänestä kaverin. Outo tyyppi.

[/quote]

Eli olet opportunisti moukka. Mikä piru teitä nykykakaroita vaivaa, ettette anna mitään arvoa ihmiselle, jos ette odota suoraa hyötyä?

Vierailija
29/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:59"]No kyllä sä aika vittumaiselta kuulostat. Onneksi mulla on ihanat naapurit. [/quote] Voihan kysyä sellaiselta naapurilta joka tykkää kahvitella naapureiden kanssa. Ap.

[/quote]

Niin, mutta mahtaako tylyttämäsi naapuri enää uskaltaa? Olet tehnyt pahasti, eikä se edes haittaa sinua mitenkään. Se on pahuuden määritelmä. Jopa sarjamurhaajissa on porukkaa, jotka sentään tietävät itse etteivät ole hyvällä asialla.

Vierailija
30/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:15"]Mä olisin onnellinen, jos mun naapuri pyytäisi mut kahville. Itse olen liian epävarma tekemään aloitteita. (Pelkään, että joku sanoo samalla tavalla kun ap juuri sanoi...)
[/quote]

Mä vaan kieltäydyin kahvittelemasta hänen kanssaan ja sanoin että jutellaan kun nähdään

Ap.

Vierailija
31/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:59"]No kyllä sä aika vittumaiselta kuulostat. Onneksi mulla on ihanat naapurit. [/quote] Voihan kysyä sellaiselta naapurilta joka tykkää kahvitella naapureiden kanssa. Ap.

[/quote]

Niin, mutta mahtaako tylyttämäsi naapuri enää uskaltaa? Olet tehnyt pahasti, eikä se edes haittaa sinua mitenkään. Se on pahuuden määritelmä. Jopa sarjamurhaajissa on porukkaa, jotka sentään tietävät itse etteivät ole hyvällä asialla.
[/quote]

Voi, voi

Vierailija
32/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä naapureiden kanssa pakkokaveeraamista. Tai no siis, asun kerrostalossa ja tunnen yhden seinänaapurin hyvin kun meidän lapset on samanikäisiä ja hyviä kavereita mutta miksi, oi miksi pitää väkisin kaveerata naapureiden kanssa jos ei ole mitään yhteistä?

Vierailija
33/80 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:35"]

Olihan tuo sulta nolosti töksäytetty.

En mäkään kaipaa kahviseuraa naapureista, mutta jonkilaiset käytöstavat on hallussa. Ei kai sitä kenenkään mieltä tarvii tarkoituksellisesti pahoittaa, vaikka sanoisikin suoraan perustelematta.

[/quote]

Miten sinä olisit esittänyt asian? Siis jos ei halua keksiä tekosyitä eikä pakkokaveerata.Miten te käytöstavat hallitsevat muotoilette lauseen"Ei kiinnosta kahvitella naapureiden kanssa,kuulumisten vaihtaminen riittää" niin hienosti,ettei torjutulle tule paha mieli? Olisi oikeasti kiinnostavaa kuulla ihan konkreettisia esimerkkejä "sivistyneestä" kieltäytymisestä pelkän ap:n mollaamisen sijasta.

Vierailija
34/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:53"]

Naapurin nainen olisi halunnut että kävisimme toistemme luona kylässä kahvittelemassa. Sanoin että ei kiinnosta kahvitella ja minulle riittää kun vaihdetaan kuulumisia kun nähdään pihalla. Oli sanonut naapurin naiselle että olen ikävä ihminen.

[/quote]

Ehkä se että sanoit asian suoraan,teki sinusta naapurin silmissä "ikävän ihmisen".Itse olen aina hirveän kiireinen,jos puolitutut haluavat kahvitella tms ohimennen vaihdettujen kuulumisten lisäksi :D

Vierailija
35/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun meilläkin naapuri pyytäisi kaffelle! Mitä tekee tämä eläkeläispariskunta, haukkuu, arvostelee ja osoittaa mieltä asuntomme ohi kävellessä. Toki tekevät sitä toisiakin kohtaan, yhtiökokoukset ja talkoot ovat parhaita hetkiä harrastaa tätä toimintaa, herra varsinkin erikoistunut siihen. Myöhemmin aina selvinnyt haukkumisen motiivit, ovat itse toimineet väärin as.yhtiön asioiden suhteen, omatunto kolkuttaa ja pitää saada häpeän tunne siirrettyä muihin asukkaisiin. Onneksi ovat koko kesän pois!

Vierailija
36/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:53"]

[/quote]

Ehkä se että sanoit asian suoraan,teki sinusta naapurin silmissä "ikävän ihmisen".Itse olen aina hirveän kiireinen,jos puolitutut haluavat kahvitella tms ohimennen vaihdettujen kuulumisten lisäksi :D
[/quote]

Ehkä se kuulosti tylyltä mutta ei ollut tarkoitus pahoittaa hänen mieltä jos siis pahoitti mielensä. Näin tänään häntä ja vaihdettiin muutama sana.

Ap.

Vierailija
37/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:28"]En ymmärrä tätä naapureiden kanssa pakkokaveeraamista. Tai no siis, asun kerrostalossa ja tunnen yhden seinänaapurin hyvin kun meidän lapset on samanikäisiä ja hyviä kavereita mutta miksi, oi miksi pitää väkisin kaveerata naapureiden kanssa jos ei ole mitään yhteistä?
[/quote]
No tämän palstan mukaan olet paska ihminen jos et ole ystäviä kaikkien naapureiden kanssa ja käy joka ikisen Pirjo-Marjastiinan luona kahvilla aina kun pyydetään. :D

Vierailija
38/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi kaveerata muidenkin kuin juuri samanlaisten tyyppien kanssa, mitä itse on? Mulla on paljon kavereita, jotka on ihan erilaisia mitä itse olen, ja hauskaa on silti.

Vierailija
39/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:58"]Munkin korvaan kyllä kuulostat ikävältä ihmiseltä.
[/quote]

Entä nunnan?

Vierailija
40/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:38"]Miksei voi kaveerata muidenkin kuin juuri samanlaisten tyyppien kanssa, mitä itse on? Mulla on paljon kavereita, jotka on ihan erilaisia mitä itse olen, ja hauskaa on silti.
[/quote]
Niin, mutta olet varmaan silti valinnut ne kaverit, oletan? Naapureihin ei voi vaikuttaa mitenkään, ja tuskin se on hirveän mukavaa hampaat irvessä yrittää ystävystä jonkun kanssa kenen kanssa kemiat ei kohtaa yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi