Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosmetiikka: näihin ihastuin.

Vierailija
29.07.2015 |

XZ tyrni kampausneste
Garnier miceller vesi (miten lie kirjoitetaan)
Himalaya kasvo/vartalovoide kirsikka+jokumuu

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:48"]

Kiehl´sin midnight recovery-tehotipat, ihana tuote jota taputtelen kasvojen ja dekolteen iholle 1-2x/vkossa iltaisin saunan jälk, 2-3 tippaa riittää.

[/quote]

Tämä on oikeasti niitä harvoja, hieman hintavahkoja kosmetiikkatuotteita joka oikeasti toimii! Useimmissa keskihintaisessa ja kalliissa maksaa merkkilogo ja purkin imago sekä niiden mainoskustannukset, tässä tuotteessa maksaa se itse sisältö :)

Vierailija
62/70 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxfactor False lash effect fusion -ripsiväri, violetti tuubi. Kerrankin ripsari, joka tekee mitä lupaa.
-
Lumenen CC-voide. Moni on tässä ketjussa kehunut ja olen samoilla linjoilla, ei mene oranssiksi päivän mittaan niin kuin moni muu meikkivoide. Käytän sävyä medium.
-
Herbinan mattageelivoide kasvoille. Todella hyvä rasvoittuvan ihon kasvovoide, käytin aiemmin Cliniquen vastaavaa kasvovoidetta, mutta tämän saa pilkkahintaan ja on täysin samanlainen tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/70 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvital Fibralogy-sarja. Tekee hiuksista runsaamman tuntuiset sekä ryhdistää ohuita ja velttoja hiuksia.

Nivean stress protect ja powder fresh dödöt. Miellyttävän ja miedon tuoksuisia. Pitävät hyvin eivätkä ärsytä kainaloitani.

Dermosilin ihonhoitovoide imeytyy nopeasti ja kosteuttaa. Käy myös käsivoiteesta. Iso pumppupullo on edullinen ja riittoisa.

Maybellinen vedenkestävät tuuheuttavat mascarat ja niiden poistoon Lumenen kaksifaasinen silmämeikinpoistoaine plus Rainbown vanulaput.

Vierailija
65/70 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen meikkivoiteet. CC-voiteesta alkaen. Noin muutoin en Lumenesta niin välitä, on paljon mulle sopimattomia tai huonoja tuotteita.

Vierailija
66/70 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove Summer glow

Vierailija
67/70 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin Dark Angels-kasvojenpesumömmö

Vierailija
68/70 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:48"]Lumenen ripsarit:)
[/quote]
Mulla Lumenen ripsarit leviää heti :/ puuteriin ja cc-voiteeseen ihastuin. Oon ite ripsissä ihastunu L'orealin siihe butterfly wings iin, semmosessa hopeassa putkilossa ! Ihanasti levittyy eikä paakkuunnu! :')

Vierailija
69/70 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn Dermablend-meikkivoide.

Monen muun tavoin olen tykästynyt Lumenen CC-voiteeseen, todella hyvä ja edullinen tuote!

Cliniquen ja Elizabeth Ardenin maskarat. Joskus niitä saa alennuksesta edullisesti. 

Tällä hetkellä käytän Clarinsin rasvaiselle iholle tarkoitettua lotusöljyä. Tuote on melko hintava, mutta sitä on kehuttu paljon. Olen käyttänyt tuotetta vasta melko vähän aikaa, mutta iho on jotenkin paremman tuntuinen kuin normaalisti. Veikkaan, että öljyinen tuote on hyvä myös talvikäytössä: ihoni on talvisin pintakuiva. 

Vierailija
70/70 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset