Kosmetiikka: näihin ihastuin.
XZ tyrni kampausneste
Garnier miceller vesi (miten lie kirjoitetaan)
Himalaya kasvo/vartalovoide kirsikka+jokumuu
Kommentit (70)
Dermosilin SkinComfort yö-ja päivävoiteet! Ehdottoman mahtavat talven kuivattamalla iholle. Muilla mömmöillä ei vaan kosteudu.
Lumenen vaaleampi CC-voide, en muuta tarvitsekaan päivävoiteen päälle kuin pikkuturauksen sitä.
Dermoshopin herkän ihon vartalovoi.
Dermoshopin kevyesti kuoriva koivukasvonaamio saunan yhteyteen.
Dermoshopin Diamond-huulipunakynä.
Dermoshopin iholle sävyä ja hohtoa antava shimmervoide=käytän lähinnä sääriin, joskus ihan pisara päivävoiteen sekaan jolloin tuo CC-voide jää pois.
Mangopapaya-kylpygeeli, en muista kenen valmistajan, brittiläinen tuote kuitenkin.
Kiehl´sin midnight recovery-tehotipat, ihana tuote jota taputtelen kasvojen ja dekolteen iholle 1-2x/vkossa iltaisin saunan jälk, 2-3 tippaa riittää.
Herbina syväpuhdistava shampoo. Ap
Loreal Skin perfection päivävoide ja seerumi. Ihosta tulee ihanan tuntoinen ja heleä, kosteuttaa hyvin.
Make up store-luomivärit, blasco meikkivoide, suomalainen hieno hilseshampoo
Miss manga ripsiväri lorealilta. Joskus hätätilassa lainasin tyttäreltä, ja se olikin tosi hyvää tököttiä! Hiukan vaikea levittää paakkuuntumatta, mutta muuten tosi hyvää. Nolottaa kyllä hiukan olla ylipainoinen 40v av mamma ja ostaa miss mangaa:D
Loreal elvital punainen, shampoo ja hoitoaine, ei petä!
Minulla on sinivihreät silmät ja käytän Cover Girlin sinisille ja vihreille silmille tarkoitettuja Exact Eyelights korostusripsareita jotka pidentää ja tuuhentaa ripsiä samalla.
http://fabuloustore.com/image/cache/data/product/additional/FS0273-3-500x500.jpg
Kun haluan korostaa vihreyttä, laitan vihreiden silmien ripsaria, ja kun haluan korostaa sinisyyttä niin laitan sinisten silmien ripsaria. Monet luulleet että olen hankkinut siniset ja vihreät väripiilarit eivätkä uskoneet kun sanoin että pelkän ripsarin avullahan nämä saa muutettua :D
Toimittaako tuo fabulous store Suomeen vai mistä tilaat tuota ripsiväriä?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:04"]
Luotan apteekin Vichyyn ja Aveneen. Nyt mulla on Avenen Ystheal+ yövoide ja silmänymp. voide, päivällä vichyn aqualia thermal erittäin kosteuttava voide. Aurinkoisina päivinä käytän Avenen sk20 päivävoidetta ja rantapäivinä Vichyn sk50. Voin sanoa suoraan että ihoni ei ole koskaan ollut näin hyvä, aloitin panostamisen ihonhoitoon puolisen vuotta sitten. Uskallan ostaa em. merkeiltä mitä tahansa uutta kokeiluun. Nuo kaikki ovat myös hajusteettomia. N32
[/quote]
kiva kuulla. Oon miettinyt panostamista tuohon Aveneen. Hyvä että riittää kosteustehot.
[/quote]
vahinkoalapeukku!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:04"]Luotan apteekin Vichyyn ja Aveneen. Nyt mulla on Avenen Ystheal+ yövoide ja silmänymp. voide, päivällä vichyn aqualia thermal erittäin kosteuttava voide. Aurinkoisina päivinä käytän Avenen sk20 päivävoidetta ja rantapäivinä Vichyn sk50. Voin sanoa suoraan että ihoni ei ole koskaan ollut näin hyvä, aloitin panostamisen ihonhoitoon puolisen vuotta sitten. Uskallan ostaa em. merkeiltä mitä tahansa uutta kokeiluun. Nuo kaikki ovat myös hajusteettomia. N32
[/quote]
Hirveetä kemikaalimössöä. Lukaisepa incit. Ihminen justnluilee että apteekista saa patempaa tai puhtaampaa, hui hai.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:12"]
Luotan apteekin Vichyyn ja Aveneen. Nyt mulla on Avenen Ystheal+ yövoide ja silmänymp. voide, päivällä vichyn aqualia thermal erittäin kosteuttava voide. Aurinkoisina päivinä käytän Avenen sk20 päivävoidetta ja rantapäivinä Vichyn sk50. Voin sanoa suoraan että ihoni ei ole koskaan ollut näin hyvä, aloitin panostamisen ihonhoitoon puolisen vuotta sitten. Uskallan ostaa em. merkeiltä mitä tahansa uutta kokeiluun. Nuo kaikki ovat myös hajusteettomia. N32
[/quote]
kiva kuulla. Oon miettinyt panostamista tuohon Aveneen. Hyvä että riittää kosteustehot.
[/quote]
Avenen kosteusteho on todellakin hyvä, mutta tuo Vichyn Aqualia thermal on ihan super-hyvä, kosteuttaa 48h, koskaan ei ole ollut niin kosteuttavaa voidetta mulla. :)
[/quote]
Paras kosteuttaja on madaran deep moisture
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:12"]
[/quote]
[/quote]
Avenen kosteusteho on todellakin hyvä, mutta tuo Vichyn Aqualia thermal on ihan super-hyvä, kosteuttaa 48h, koskaan ei ole ollut niin kosteuttavaa voidetta mulla. :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:34"]
Yllätyin positiivisesti pirkan suolavesisuihkeeseen :0
[/quote]
Eihän se tuoksahda yhtä järkyttävän voimakkaalle kuin se Balmainin suolasuihke? En uskalla käyttää sitä Balmainia enää koska puolet meidän toimiston väestä sai päänsärkyä ja hengenahdistusta heti kun minulla oli sitä muutama suihkaus päässä kun saavuin töihin! :-o
?