Kosmetiikka: näihin ihastuin.
XZ tyrni kampausneste
Garnier miceller vesi (miten lie kirjoitetaan)
Himalaya kasvo/vartalovoide kirsikka+jokumuu
Kommentit (70)
Max Factor false lash effect ripsari
Lumene cc voide
Rainbow kuivashampoo. Paras kokeilemani. :)
Keski-ikäiselle ruusufinni-ihollekin (ihotautilääkärin hoidot myös päällä) sopii vain Eila Hellgrenin värillinen hoitovoide. Blandaan itse sävyjä ivory ja sand. Tästä ei iho lehahda koskaan huonommaksi.
MACin Studio Fix Fluid meikkivoide. ♥
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:43"]
XZ tyrni kampausneste Garnier miceller vesi (miten lie kirjoitetaan) Himalaya kasvo/vartalovoide kirsikka+jokumuu
[/quote]
Kiva tietää, että olet tykännyt! On nimittäin nuo Garnier ja Himalaya ostoslistalla. Itse olen ihastunut XZ:n kampausnesteeseen ja hiuskiinteeseen sekä Lumenen Bright now vitamin C päivävoiteeseen.
Maxfactorin False Lash Effect-ripsiväri. Tuuheuttaa, pidentää, erottelee ja kestää :)
Vichyn Day Spa -kasvovoiteeseen. Ihanan kuultava, kosteuttava ja kevyt, en tykkää yhtään voidemaisosta ja rasvaisista kasvotuotteista! Vaikka olisivatkin (muka) kevyitä. Tämä on ennemminkin hyytelö tai geeli.
Fit me peiteaine
Garnier response(se hunajanaamio varsinkin!!)
Garnier micellar water
H&M ne entiset 2e kulmakynät! Parhaita ever
Lumene Bright Now päivävoide ja silmänympärysvoide sekä myös yövoide talvella. Dermoshopin lämpimällä vedellä peseytyvä ripsiväri, vastaa Kanebon 38 mut on halpaa - arkeen, koska ei sillä huippuräpsyttimiä saa mutta helppo poistaa. Erittäin Hieno Suomalainen mustikkashampoo ja -hoitoaine. Doven "tuubi"shampoot ja hoidot. Maybelline puuteri. Oriflamen helmet-aurinkopuuteri.
Benecos kajal ja flow aurinkopuuteri
Kone Helsinki -kynsilakat, ihan superkestäviä ja edullisia. Lushin Mask of magnaminty -naamio, jättää ihon hyvän tuntuiseksi ja on riittoisaa. Sephoran Fine line -eyeliner, helppo saada siistiä ja tarkkaa jälkeä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:43"]
XZ tyrni kampausneste Garnier miceller vesi (miten lie kirjoitetaan) Himalaya kasvo/vartalovoide kirsikka+jokumuu
[/quote]
Kiva tietää, että olet tykännyt! On nimittäin nuo Garnier ja Himalaya ostoslistalla. Itse olen ihastunut XZ:n kampausnesteeseen ja hiuskiinteeseen sekä Lumenen Bright now vitamin C päivävoiteeseen.
[/quote]kiva:)
Yllätyin positiivisesti pirkan suolavesisuihkeeseen :0
Garnier respons! Ap