Palstan taso on edelleen heikko
Minulle on vakuutettu että naiset ovat älykkäitä, mutta olen nyt seurannut tätä palstaa jo vuoden verran lähes joka päivä, eikä tässä mitään älykästä tapahdu. Paitsi jos joku mies eksyy tänne ja rupeaa kirjoittamaan asiaakin. Muuten jutut ovat luokkaa "hei, pieraisin taas - kysyttävää?", tai "kävin poikaystävän luona kakalla, eikä vessa toimi, mikä avuksi?", ja sitten on tietysti näitä "mitä syötte tänään?", "montako kertaa käytte pissalla/kakalla päivässä?", "onko 170 cm nainen liian pitkä", jne.
Kommentit (8)
En usko että tänne kirjoittaa muut kuin narsisti trollit.
Taso on todella alhaalla, aikoihin ei ole ollut tissi, pillu, perse kuvia, se lehmän utare ketjukin hävisi jonnekin ilman kuvia.
Edelleen haluaisin nähdä luomut kiinteät 65H kupit mitkä on joka toisella av-mammalla kirjoitusten perusteella.
Opettele erottamaan jyvät akanoista.
Eikä tämä nyt mikään Mensan keskustelupalsta olekaan, hae älykäs keskustelu muualta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:33"]Taso on todella alhaalla, aikoihin ei ole ollut tissi, pillu, perse kuvia, se lehmän utare ketjukin hävisi jonnekin ilman kuvia.
Edelleen haluaisin nähdä luomut kiinteät 65H kupit mitkä on joka toisella av-mammalla kirjoitusten perusteella.
[/quote]
Mä kuulun sitten vissiin niihin joka toisiin
H60 ja luomuu kiinteät sellaiset isot vaaleat nännit niin kuin mun persereikäkin vaikka en ole vaalentanut
Yhtä vaalea peppu
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Per%C3%A4aukon_valkaisu
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:33"]Taso on todella alhaalla, aikoihin ei ole ollut tissi, pillu, perse kuvia, se lehmän utare ketjukin hävisi jonnekin ilman kuvia.
[/quote]
Mä kuulun sitten vissiin niihin joka toisiin
H60 ja luomuu kiinteät sellaiset isot vaaleat nännit niin kuin mun persereikäkin vaikka en ole vaalentanut
Yhtä vaalea peppu
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Per%C3%A4aukon_valkaisu
[/quote]
Ei kiinnosta persereijät, pistä tissikuvat jakoon.
Tämä on kuitenkin tällä hetkellä Suomen paras yleiskeskustelupalsta jolle ei tarvitse rekisteröityä.
Ja kommentteja saa asiaan kuin asiaan.
Etkä sinäkään sitä sanottavasti nostanut. Annapa tulla oikein tyylikäs aloitus!