Mihin suihkuun ilmaiseksi pk seudulla?
Missä voisi käydä suihkussa ilmaiseksi? Ei siis kaverilla, tutulla, kotona. Onko jossain uimarannoilla suihkuja joissa voi siis ihan kunnolla käydä peseytymässä?
Kommentit (72)
Jos oot nainen niin tervetuloa vaan meikäläiselle tähän Leppävaaran aseman läheisyyteen suihkuun. Pyykinpesukonekin löytyy ja vajaita koneita pesen aina, joten sun pyykit menis samalla. Sängyssäkin on toki tilaa jos siltä tuntuu?
-Kimi
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:47"]Jos oot nainen niin tervetuloa vaan meikäläiselle tähän Leppävaaran aseman läheisyyteen suihkuun. Pyykinpesukonekin löytyy ja vajaita koneita pesen aina, joten sun pyykit menis samalla. Sängyssäkin on toki tilaa jos siltä tuntuu?
-Kimi
[/quote]
Lähellä olis, mut jätän tällä kertaa väliin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:37"]Meille! Sillä ehdolla, että saan katsella.
[/quote]
Mä en ole mitenkään erityisen kaunista katsottavaa, etenkään ilman vaatteita :)
ooks viel mestoil Pätääki akuutisti
VVA ry Sörnäisissä palvelee asunnottomia: vvary.fi
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla meille suihkuun mutta asun Tampereella, voin kyllä soittaa kaverille helsinkiin jos kävisit siellä suihkussa, mut taidat tarkoittaa jotain yleistä paikkaa, onko sinulla joku fetissi yleisiin suihkuihin vai onko sinulla niin vähän rahaa?
Saisit hävetä tarjouksestasi huolimatta!
Olen aika varma että pk-seudulla on vielä kaupungin punttisaleja tai urheiluhalleja joissa käyminen on ilmaista. Niissä on suihkutkin.
Käyn suihkussa kun sataa.
T intiaani-Tomi
Ainakin Munkkiniemen uimarannalla on ollut suihku sisätiloissa, on auki samaan aikaan kuin uimavalvonta on paikalla. Tulee siis lämmintä vettä, ja löytyy myös WC.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot nainen niin tervetuloa vaan meikäläiselle tähän Leppävaaran aseman läheisyyteen suihkuun. Pyykinpesukonekin löytyy ja vajaita koneita pesen aina, joten sun pyykit menis samalla. Sängyssäkin on toki tilaa jos siltä tuntuu?
-Kimi
Oksettava tyyppi. Olen pahoillani että tällaisia hyväksikäyttöilmoja joutuu katsomaan. Hei sinä ihminen, Lopeta, olet kuvottava.
Kaikissa pääkaupunki valvoituissa uimarannoissa on suihkut. Ymmrtänyt myös pääkaupunki eri lähiöt kun on Symppis. On suihkut ja saa ilmaiset puhtaat vaateet.Katso netistä missä niitä on ja selaa niiden sivuja.
Meille! Sillä ehdolla, että saan katsella.