Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen nainen on jo liian pitkä?

Vierailija
29.07.2015 |

Omasta mielestä yli 169-170cm ei ole enää naisellinen ja viehättävä, en voisi olla sellaisen kanssa kun miettisin, että on jonku ison körilään kanssa.

Millaisia maximimittoja muut pitää naisilleen?

T. Jopi

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:19"]Ohiksena tuli mieleen, että siskoni 165 cm haukkuu minua 170-senttistä koko ajan hongankolistajaksi yms. ja sanoo että hänen mielestään pitkä nainen ei voi olla kaunis vaan pelkästään pieni ja siro voi olla. Tuli mieleen että onkohan sillä joku alemmuuskompleksi vai miksi pitää minulle haukkua pitkiä naisia? Miksi pitää tahallaan pahoittaa toisen mieli?
[/quote]

Mulla taas on toisinpäin, työkaveri (arviolta reilut 170 senttiä) haukkuu minulle (160 senttiä) lyhyitä naisia miten ne on rumia, lapsen näköisiä eivätkä voi ikinä olla kauniita. Kertoo myös aina auliisti miten häntä hävettää kävellä lyhyiden ihmisten kanssa kadulla, kun kaikki kuulemma tuijottaa kun hän pitkä, upea laatunaaras on pakotettu julkiselle paikalle sellaisen pikkuruisen röllin kanssa.

Vierailija
2/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä 173cm hoikka kaunis nainen eikä yksikään siis YKSIKÄÄN mies ole koskaan ikinä muuta kuin kehuneet kuinka upea olen, PAITSI exäni joka oli muutaman sentin lyhyempi. ;) Käytän vieläpä oikeastaan vain korkkareita joten kaupungilla/ravintoloissa ym olen vähintään sen 177cm ja siellä niitä kehuja ja vislailuita/huuteluita pääasiassa satelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 4 metrinen. Jos rakastelisi yhdynnässä, niin kädet ei edes kurkottamalla ylettyisi rintojen hyväilyyn.  

Vierailija
4/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:19"]Ohiksena tuli mieleen, että siskoni 165 cm haukkuu minua 170-senttistä koko ajan hongankolistajaksi yms. ja sanoo että hänen mielestään pitkä nainen ei voi olla kaunis vaan pelkästään pieni ja siro voi olla. Tuli mieleen että onkohan sillä joku alemmuuskompleksi vai miksi pitää minulle haukkua pitkiä naisia? Miksi pitää tahallaan pahoittaa toisen mieli?
[/quote]

Minä olen lyhyt nainen ja mun mielestä pitkät naiset ovat upeita ja kauniita, lyhyet naiset ovat söpöjä.
Pussaisin molempia.

Vierailija
5/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähetyssaarnaaja-asennossa kädet ei yllä tisseille, niin sitten on liian pitkä. T. M43, 180cm

Vierailija
6/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yli 172 on liikaa naiselle. 170-172 ok, mutta täydellinen on siinä 166-169cm. 160-165 myös ok ja sitä alle taas liian vähän. Eli "hyvä" haarukka naiselle on 164-171cm.

Vierailija
7/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170+

Pidemmät näyttää transuilta, varsinkin jos laittavat korkkarit.

Vierailija
8/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian pitkiä tai lyhyitä naisia vaan erilaisia. Kun miehiä viehättävät seksuaalisesti eri ominaisuudet niin eri miehet ovat kiinnostuneita erilaisista naisista. 

Jos on viehättynyt esim 165 senttisistä naisista niin 175 senttisyys ei ole este vaan "hidaste", joka poistuu tutustumisella, seurustelulla, yhteensopivuudella ja seksillä. Vaikka olen jo rengastettu ja kuohittu, niin ajatuksellisesti pitäisin lähtökohtaisesti tummatukkaisia parempana seurustelumateriaalina (arvatkaa äitini tukan väri), mutta voisin joustaa blondinkin suhteen jos homma pelittäisi.

Vierailija
9/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen 170 senttisen naisen, joka on hyvinkin ylpeä pituudestaan, tuo sen esille monta kertaa tapaamisen aikana eri tavoilla ja vissiin vuosien saatossa on hieman päässä mittasuhteet vääristynyt ja värikynää lisätty juttuihin, kun kuvailee itseään "tällänen melkein kaksi metriä pitkä" "siis mähän olen vaan pikkuisen vajaa kaksi metriä" "kun on tällainen parimetrinen".
Itseäni huvittaa, kun en koe 175 senttisenä olevan lähellekään kahta metriä enkä ikinä kiinnittänyt pahemmin huomiota omaan tai muiden pituuteen.
Mielestäni jokainen voi olla kaunis, se ei ole senteistä kiinni.

Vierailija
10/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:45"]Itse miehenä en haluaisi naista joka on pidempi kuin minä. Kuitenkin monet 2m lähentelevät naiset ovat tosi hyvännäköisiä, liian pitkiä naisia ei ole, on vaan liian lyhyitä miehiä.
M 167cm
[/quote]

En tiedä ketään joka pitäisi 2 metristä tai 190cm naista hyvännäköisenä..
[/quote]
No ainakin Maria Sharapovaa pidetään yhtenä maailman seksimmäistä naisista.
[/quote]

Hieno esimerkki. Mites noi tavikset?

Vierailija
11/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole pelottavampaa kuin uli 190cm naiset, siinä mies vierellä kutistuu nurkkaan itkemään. :'(

Vierailija
12/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 163 senttisenä Koreassa liian pitkä naiseksi. Siellä naisten pitää olla todella, todella laihoja, siroja, pieniä ja lapsekkaalla tavalla söpöjä ("aegyo"). Korealaiset ovat myös suomalaiseen makuun verrattuna todella raa'an suorasukaisia kun puhutaan ihmisten ulkonäöstä. Siellä on ihan hyväksyttyä sanoa ihmisille kuinka ruma ja lihava hän on, hänellä on huono iho ja kamalat hiukset.
Se tosin ei ole ilkeilyä kuten voisi aluksi luulla, näitä kommentteja esitetään vain ihmisille joista välitetään, että he voisivat tehdä asialle jotain ollakseen viehättävämpiä.

Vierailija
13/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:45"]Itse miehenä en haluaisi naista joka on pidempi kuin minä. Kuitenkin monet 2m lähentelevät naiset ovat tosi hyvännäköisiä, liian pitkiä naisia ei ole, on vaan liian lyhyitä miehiä.
M 167cm
[/quote]

[/quote]
Olen mies ja en ole koskaan nähnyt liian pitkää naista, äärimmäisyydet jotenkin kiehtoo. Pienikin voi olla jännä ellei alkaisi tuntua pedofiilialta.

Vierailija
14/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis nimitellään yli 170cm naisia transuiksi? :D Tuo alkaa olla jo naisten keskipituus Suomessa. Miettikää nyt vähän mitä sieltä näppäimistöltänne suollatte. Melko naurettavaa.

Vierailija
15/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:28"]Jos lähetyssaarnaaja-asennossa kädet ei yllä tisseille, niin sitten on liian pitkä. T. M43, 180cm
[/quote]
Höpö höpö selvästi on vaan liian pienet tissit.

Vierailija
16/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:51"]Minä olin 163 senttisenä Koreassa liian pitkä naiseksi. Siellä naisten pitää olla todella, todella laihoja, siroja, pieniä ja lapsekkaalla tavalla söpöjä ("aegyo"). Korealaiset ovat myös suomalaiseen makuun verrattuna todella raa'an suorasukaisia kun puhutaan ihmisten ulkonäöstä. Siellä on ihan hyväksyttyä sanoa ihmisille kuinka ruma ja lihava hän on, hänellä on huono iho ja kamalat hiukset.
Se tosin ei ole ilkeilyä kuten voisi aluksi luulla, näitä kommentteja esitetään vain ihmisille joista välitetään, että he voisivat tehdä asialle jotain ollakseen viehättävämpiä.
[/quote]

Ainiin, aegyo pitää sisällään myös lapsellisen käytöksen, naisen kuuluu käyttäytyä kuin pikkulapsi poikaystävänsä ("oppa") ja tämän ystävien seurassa. Eli siis suuttuessaan poljetaan jalkaa, väännetään ylidramaattista tekoitkua kädet nyrkissä silmien alla, innostutaan lapsellisella tavalla arkipäiväisistä asioista päästäen riemunkiljahduksia tasajalkaa hyppien ja jos ei haluta jotain tehdä, esitetään uhmaikäistä "äää-äää-äää en haluu ää-ää".
:D

Vierailija
17/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:42"]Omasta mielestä yli 169-170cm ei ole enää naisellinen ja viehättävä, en voisi olla sellaisen kanssa kun miettisin, että on jonku ison körilään kanssa. Millaisia maximimittoja muut pitää naisilleen?   T. Jopi [/quote] Jopi jopi ootsää lyhyt mies niinku öö joku metri? Terv. Amatsooni 169senttiä

[/quote]

Eikö miehet saa pitää keskivertoa pidempää naista epäviehättävänä, mutta naiset saa pitää keskipituutta lyhyempää miestä epäviehättävä? Kaksinaismoralismi?

[/quote]

Suomalaisen naisen keskipituushan on jotain 167-168cm. Eli sentti tai kaksi yli siitä tuskin vaikuttaa niin maatajärisyttävän paljoa että kannattaisi siihen vedota?

ps. Oikeasti alan kyllästyä näihin totaalisen aivottomiin kommentteihin "vinkuvonku kaksinaismoralismia" joita tällä palstalla näkyy olevan aiheesta kuin aiheesta. Yrittäkää nyt jumaliste ymmärtää että ne eivät ole samoja kommentoijia vastakkaisine mielipiteineen kommentoimassa vaan useita erillisiä ihmisiä jotka ovat keskenään eri mieltä!!!! Ei voi olla kyse kaksinaismoralismista jos ihminen loogisesti pysyy koko ajan kannassaan. Se että joku muu on eri mieltä ei tee kummastakaan kaksinaismoralistia.

Vierailija
18/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:45"]Itse miehenä en haluaisi naista joka on pidempi kuin minä. Kuitenkin monet 2m lähentelevät naiset ovat tosi hyvännäköisiä, liian pitkiä naisia ei ole, on vaan liian lyhyitä miehiä.
M 167cm
[/quote]

[/quote]
Olen mies ja en ole koskaan nähnyt liian pitkää naista, äärimmäisyydet jotenkin kiehtoo. Pienikin voi olla jännä ellei alkaisi tuntua pedofiilialta.
[/quote]

Nainen sä oor :DDDD

Vierailija
19/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:08"]

Itse olen (vain, oih, ollapa pidempi) 173cm nainen ja pidän aina vähintään juhlissa korkeita korkoja. Miehen on oltava minua pidempi vaikka olen korkeilla koroilla, muuten ei kiinnosta :) Mutta juu, pitkät naiset ovat upeita. Ehkä joku 2m nainen (ilman korkoja) on liian pitkä.

[/quote]

Minkä miehen? Juurihan sanoit että naiset ovat upeita.

Vierailija
20/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:43"]Minä tunnen 170 senttisen naisen, joka on hyvinkin ylpeä pituudestaan, tuo sen esille monta kertaa tapaamisen aikana eri tavoilla ja vissiin vuosien saatossa on hieman päässä mittasuhteet vääristynyt ja värikynää lisätty juttuihin, kun kuvailee itseään "tällänen melkein kaksi metriä pitkä" "siis mähän olen vaan pikkuisen vajaa kaksi metriä" "kun on tällainen parimetrinen".
Itseäni huvittaa, kun en koe 175 senttisenä olevan lähellekään kahta metriä enkä ikinä kiinnittänyt pahemmin huomiota omaan tai muiden pituuteen.
Mielestäni jokainen voi olla kaunis, se ei ole senteistä kiinni.
[/quote]

Mäkin olen lähes kaksi metriä pitkä. Jää puuttumaan vain ihan pikkuisen, nelisenkymmentä senttimetriä, mutta eihän kukaan niin tarkkaan katso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän