Minkä pituinen nainen on jo liian pitkä?
Omasta mielestä yli 169-170cm ei ole enää naisellinen ja viehättävä, en voisi olla sellaisen kanssa kun miettisin, että on jonku ison körilään kanssa.
Millaisia maximimittoja muut pitää naisilleen?
T. Jopi
Kommentit (80)
Nykyään kun tuota nuorisoa seuraa ei 180cm pitkä tyttö ole niin poikkeuksellista. Onko nainen liian pitkä riippuu siitä miten hän itsensä kantaa.
Taasko tätä käpiöiden propagandaa.
177cm ja siitä ylöspäin alkaa olla liian pitkä. Yli 170cm on myös omaan makuuni pitkä.
Ehkä joku 190cm+ on vähän liian pitkä. Mutta tuskin se haittaa jos nainen on muuten kiva.
Itse miehenä en haluaisi naista joka on pidempi kuin minä. Kuitenkin monet 2m lähentelevät naiset ovat tosi hyvännäköisiä, liian pitkiä naisia ei ole, on vaan liian lyhyitä miehiä.
M 167cm
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:42"]Omasta mielestä yli 169-170cm ei ole enää naisellinen ja viehättävä, en voisi olla sellaisen kanssa kun miettisin, että on jonku ison körilään kanssa.
Millaisia maximimittoja muut pitää naisilleen?
T. Jopi
[/quote]
Jopi jopi ootsää lyhyt mies niinku öö joku metri? Terv. Amatsooni 169senttiä
Huh, onneksi oon 168,7cm pitkä. Toivottavasti en kasva enää kolmea milliä, naisellisuus haituisi tuhkana tuuleen :/
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:45"]Itse miehenä en haluaisi naista joka on pidempi kuin minä. Kuitenkin monet 2m lähentelevät naiset ovat tosi hyvännäköisiä, liian pitkiä naisia ei ole, on vaan liian lyhyitä miehiä.
M 167cm
[/quote]
En tiedä ketään joka pitäisi 2 metristä tai 190cm naista hyvännäköisenä..
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:42"]Omasta mielestä yli 169-170cm ei ole enää naisellinen ja viehättävä, en voisi olla sellaisen kanssa kun miettisin, että on jonku ison körilään kanssa. Millaisia maximimittoja muut pitää naisilleen? T. Jopi [/quote] Jopi jopi ootsää lyhyt mies niinku öö joku metri? Terv. Amatsooni 169senttiä
[/quote]
Eikö miehet saa pitää keskivertoa pidempää naista epäviehättävänä, mutta naiset saa pitää keskipituutta lyhyempää miestä epäviehättävä? Kaksinaismoralismi?
174 cm on jo liikaa. Itse 184 cm.
Mikä saa noin 170cm:n pituisten vanhempien tytön kasvamaan lähes kaksimetriseksi, kaurapuuron yliannostusko?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:45"]Itse miehenä en haluaisi naista joka on pidempi kuin minä. Kuitenkin monet 2m lähentelevät naiset ovat tosi hyvännäköisiä, liian pitkiä naisia ei ole, on vaan liian lyhyitä miehiä.
M 167cm
[/quote]
En tiedä ketään joka pitäisi 2 metristä tai 190cm naista hyvännäköisenä..
[/quote]
No ainakin Maria Sharapovaa pidetään yhtenä maailman seksimmäistä naisista.
Mä pidän pitkistä ihmisistä eli aika harva on liian pitkä. Sitten kun ei mahdu enää autoihin, löydä vaatteita tms., niin siinä vaiheessa alkaa olla liian pitkä ihan käytännön syistä.
Yli 170 cm on liian pitkä. KErtoo myös siitä millaiset ruokailutottumukset naisella on.
Semmonen joka menee jo sopivan pituisen ylärajasta yli.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:45"]Itse miehenä en haluaisi naista joka on pidempi kuin minä. Kuitenkin monet 2m lähentelevät naiset ovat tosi hyvännäköisiä, liian pitkiä naisia ei ole, on vaan liian lyhyitä miehiä. M 167cm [/quote] En tiedä ketään joka pitäisi 2 metristä tai 190cm naista hyvännäköisenä.. [/quote] No ainakin Maria Sharapovaa pidetään yhtenä maailman seksimmäistä naisista.
[/quote]
Maria onkin alle 190cm.
Hei persjalkainen ap-nainen, tää sun provos on huono, ei toimi. Keksi ens kerralla parempi. Ja hei, kateus on sairaus, koita päästä siitä yli.
Miulle raja on siinä 180 cm kohdalla.
M39