Minkä pituinen nainen on jo liian pitkä?
Omasta mielestä yli 169-170cm ei ole enää naisellinen ja viehättävä, en voisi olla sellaisen kanssa kun miettisin, että on jonku ison körilään kanssa.
Millaisia maximimittoja muut pitää naisilleen?
T. Jopi
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:51"]Minä olin 163 senttisenä Koreassa liian pitkä naiseksi. Siellä naisten pitää olla todella, todella laihoja, siroja, pieniä ja lapsekkaalla tavalla söpöjä ("aegyo"). Korealaiset ovat myös suomalaiseen makuun verrattuna todella raa'an suorasukaisia kun puhutaan ihmisten ulkonäöstä. Siellä on ihan hyväksyttyä sanoa ihmisille kuinka ruma ja lihava hän on, hänellä on huono iho ja kamalat hiukset.
Se tosin ei ole ilkeilyä kuten voisi aluksi luulla, näitä kommentteja esitetään vain ihmisille joista välitetään, että he voisivat tehdä asialle jotain ollakseen viehättävämpiä.
[/quote]
Ainiin, aegyo pitää sisällään myös lapsellisen käytöksen, naisen kuuluu käyttäytyä kuin pikkulapsi poikaystävänsä ("oppa") ja tämän ystävien seurassa. Eli siis suuttuessaan poljetaan jalkaa, väännetään ylidramaattista tekoitkua kädet nyrkissä silmien alla, innostutaan lapsellisella tavalla arkipäiväisistä asioista päästäen riemunkiljahduksia tasajalkaa hyppien ja jos ei haluta jotain tehdä, esitetään uhmaikäistä "äää-äää-äää en haluu ää-ää".
:D
[/quote]
Oikeasti? Minä luulin että vain jossain hömppädraamoissa :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:51"]Minä olin 163 senttisenä Koreassa liian pitkä naiseksi. Siellä naisten pitää olla todella, todella laihoja, siroja, pieniä ja lapsekkaalla tavalla söpöjä ("aegyo"). Korealaiset ovat myös suomalaiseen makuun verrattuna todella raa'an suorasukaisia kun puhutaan ihmisten ulkonäöstä. Siellä on ihan hyväksyttyä sanoa ihmisille kuinka ruma ja lihava hän on, hänellä on huono iho ja kamalat hiukset.
Se tosin ei ole ilkeilyä kuten voisi aluksi luulla, näitä kommentteja esitetään vain ihmisille joista välitetään, että he voisivat tehdä asialle jotain ollakseen viehättävämpiä.
[/quote]
Ainiin, aegyo pitää sisällään myös lapsellisen käytöksen, naisen kuuluu käyttäytyä kuin pikkulapsi poikaystävänsä ("oppa") ja tämän ystävien seurassa. Eli siis suuttuessaan poljetaan jalkaa, väännetään ylidramaattista tekoitkua kädet nyrkissä silmien alla, innostutaan lapsellisella tavalla arkipäiväisistä asioista päästäen riemunkiljahduksia tasajalkaa hyppien ja jos ei haluta jotain tehdä, esitetään uhmaikäistä "äää-äää-äää en haluu ää-ää".
[/quote]
[/quote]
Kyllä, oikeasti. Seurustelusäännöistä en edes ala puhumaan, jokaisessa kuussa on oma " pariskuntapäivä" jossa juhlistetaan sitä seurustelua ja korealaiset eivät myöskään juhli sitä monta vuotta ovat olleet yhdessä, vaan aina 100 päivän välein juhlitaan. (Sinkuillekin on oma surupäivä, kun niiden kuuluu surra omaa sinkkuuttaan ja syödä yksin)
Onneksi on sellaisiakin korelaisia, joille kaikki tämä on ihan liikaa :DD
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:51"]Minä olin 163 senttisenä Koreassa liian pitkä naiseksi. Siellä naisten pitää olla todella, todella laihoja, siroja, pieniä ja lapsekkaalla tavalla söpöjä ("aegyo"). Korealaiset ovat myös suomalaiseen makuun verrattuna todella raa'an suorasukaisia kun puhutaan ihmisten ulkonäöstä. Siellä on ihan hyväksyttyä sanoa ihmisille kuinka ruma ja lihava hän on, hänellä on huono iho ja kamalat hiukset.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä, oikeasti. Seurustelusäännöistä en edes ala puhumaan, jokaisessa kuussa on oma " pariskuntapäivä" jossa juhlistetaan sitä seurustelua ja korealaiset eivät myöskään juhli sitä monta vuotta ovat olleet yhdessä, vaan aina 100 päivän välein juhlitaan. (Sinkuillekin on oma surupäivä, kun niiden kuuluu surra omaa sinkkuuttaan ja syödä yksin)
Onneksi on sellaisiakin korelaisia, joille kaikki tämä on ihan liikaa :DD
[/quote]
Voi jestas :D
300metriä pitkä nainen vasta olisikin jotain.
Keskustelupalstoilla aina kadehtivat lyhyet naiset aloittaa näitä.
Minä oon lähes 180 cm ja AINa ulkomailla miehet oikeasti ihastelee ja Suomessakin. Palstoilla näkee ettei kannata uskoa lukemaansa. Peräkylän pikkumiehet ja naiset täällä rustaavat aloituksia.
Pitkät ihmiset saavat tunnetusti älykkäämpiäkin lapsia. Suomalaiset lyhyet persjalkaiset rutsatkoon keskenään ja lopputuloksena lyhyitä lapsia. :)
Yli 170 alkaa olla liian pitkä, näyttää mieheltä. Mitä pidempi ja hoikempi ja muodottomampi sitä pahempi. En ole kuitenkaan mikään homo, vaan 100% heteromies.
175cm-> ei ole naisellinen, oli kuinka siro hyvänsä. Ei myöskään 80kg -> tonnikeijut, oli kuinka raskasrakenteisia tai "vain lihasta" tahansa.
M29 195/85
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:48"]
Keskustelupalstoilla aina kadehtivat lyhyet naiset aloittaa näitä. Minä oon lähes 180 cm ja AINa ulkomailla miehet oikeasti ihastelee ja Suomessakin. Palstoilla näkee ettei kannata uskoa lukemaansa. Peräkylän pikkumiehet ja naiset täällä rustaavat aloituksia. Pitkät ihmiset saavat tunnetusti älykkäämpiäkin lapsia. Suomalaiset lyhyet persjalkaiset rutsatkoon keskenään ja lopputuloksena lyhyitä lapsia. :)
[/quote]
Susta itsestä ei oo kuitenkaan tullut riittävän älykästä huomataksesi että itse haukut koko ajan samalla tavalla niitä lyhyitä.
-objektiivisesi asiat näkemään kykenevä keskimittainen
Jos haluaa missiksi tai huippumalliksi, alle 180 cm alkaa jo olla liian vähän. Jos haluaa pitkän ja KOMEAN miehen, eipä tuo 180 cm ole liikaa.
Jos haluaa johtajaksi, sama juttu.
Jos kantaa pituutensa ylpeästi, olipa lyhyt tai pitkä, ei todellakaan voi olla mitään rajoja, mikä on liian lyhyt tai pitkä. No ehkä 155 -senttinen poliisi ei ehkä olisi uskottava - paitsi jos on kipakka ja kovaääninen :-).
Jos tykkää pienistä miehistä (alle 180 cm), pituus voi olla kynnyskysymys....
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:50"]Yli 170 alkaa olla liian pitkä, näyttää mieheltä. Mitä pidempi ja hoikempi ja muodottomampi sitä pahempi. En ole kuitenkaan mikään homo, vaan 100% heteromies.
[/quote]
Näin on. Samoin alle 175cm miehet näyttävät auttamatta naisilta. On pienet kädet, onneton mulkku ja sellainen kimakka korkea ääni.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:50"]Yli 170 alkaa olla liian pitkä, näyttää mieheltä. Mitä pidempi ja hoikempi ja muodottomampi sitä pahempi. En ole kuitenkaan mikään homo, vaan 100% heteromies. [/quote] Näin on. Samoin alle 175cm miehet näyttävät auttamatta naisilta. On pienet kädet, onneton mulkku ja sellainen kimakka korkea ääni.
[/quote]
Jos tarkoitit ivata, niin eipä osunut minuun. Olen 183 :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:56"]
Jos haluaa missiksi tai huippumalliksi, alle 180 cm alkaa jo olla liian vähän. Jos haluaa pitkän ja KOMEAN miehen, eipä tuo 180 cm ole liikaa.
Jos kantaa pituutensa ylpeästi, olipa lyhyt tai pitkä, ei todellakaan voi olla mitään rajoja, mikä on liian lyhyt tai pitkä. No ehkä 155 -senttinen poliisi ei ehkä olisi uskottava - paitsi jos on kipakka ja kovaääninen :-).
[/quote]
Itseasiassa Paparazzin pituusvaatimus naismalleille on 170-180. Mallien pitää olla lavalla tasapituista massaa, eli yli 180 on liian pitkä jo. Bikinimallit on sitten vain 165-173. Mutta todellisuudessa miesten tykkäämiset on tosin kaukana mallimaailmasta muutenkin, harva mies nimittäin haluaa naisensa olevan yhtä rinnaton ja peputon kuin mallit.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:56"]
[/quote]
Itseasiassa Paparazzin pituusvaatimus naismalleille on 170-180. Mallien pitää olla lavalla tasapituista massaa, eli yli 180 on liian pitkä jo. Bikinimallit on sitten vain 165-173. Mutta todellisuudessa miesten tykkäämiset on tosin kaukana mallimaailmasta muutenkin, harva mies nimittäin haluaa naisensa olevan yhtä rinnaton ja peputon kuin mallit.
[/quote]
Aika hyvä flaksi mallitytöillä kuitenkin on. Malliksi 170 cm on liian lyhyt ja 180 cm liian pitkä.
Oon 177 cm nainen ja kaikki itsensä hyvin kantavat naiset on kauniita. Jos löytäisin miehen joka on 165-senttinen ja aivan mahtava luonne, niin ottaisin ennen kuin kolmeen ehtisi laskea. :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:48"]Keskustelupalstoilla aina kadehtivat lyhyet naiset aloittaa näitä.
Minä oon lähes 180 cm ja AINa ulkomailla miehet oikeasti ihastelee ja Suomessakin. Palstoilla näkee ettei kannata uskoa lukemaansa. Peräkylän pikkumiehet ja naiset täällä rustaavat aloituksia.
Pitkät ihmiset saavat tunnetusti älykkäämpiäkin lapsia. Suomalaiset lyhyet persjalkaiset rutsatkoon keskenään ja lopputuloksena lyhyitä lapsia. :)
[/quote]
En kadehdi pituuttasi, en koskaan haluaisi olla pidempi mitä nyt. 168cm ja vielä onneks voi käyttää korkkareita
Ei kai nainen tai mies ole minkään pituisena liian pitkä, mutta pitkät naiset, pysykää erossa niistä 175-185cm miehistä! Te voitte etsiä pitkiä miehiä, ei teidän tarvitse suunnilleen itsenne pituisia tai vain vähän itseänne pidempiä miehiä etsiä!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:48"]Keskustelupalstoilla aina kadehtivat lyhyet naiset aloittaa näitä. Minä oon lähes 180 cm ja AINa ulkomailla miehet oikeasti ihastelee ja Suomessakin. Palstoilla näkee ettei kannata uskoa lukemaansa. Peräkylän pikkumiehet ja naiset täällä rustaavat aloituksia. Pitkät ihmiset saavat tunnetusti älykkäämpiäkin lapsia. Suomalaiset lyhyet persjalkaiset rutsatkoon keskenään ja lopputuloksena lyhyitä lapsia. :) [/quote] En kadehdi pituuttasi, en koskaan haluaisi olla pidempi mitä nyt. 168cm ja vielä onneks voi käyttää korkkareita
[/quote]
En minäkään kadehdi. Ja sen huomaa jo siitä että mulla ei ole ikinä ollut tarvetta haukkua kenenkään pituutta.
-nainen 166cm
Siis kenelle pituus muka niin paljon merkitsee :o
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:05"]
Ei kai nainen tai mies ole minkään pituisena liian pitkä, mutta pitkät naiset, pysykää erossa niistä 175-185cm miehistä! Te voitte etsiä pitkiä miehiä, ei teidän tarvitse suunnilleen itsenne pituisia tai vain vähän itseänne pidempiä miehiä etsiä!
[/quote]
Useimmat ihmiset ei vaan välitä pituudesta kauheasti, joten luuletko että ne jättäis hyvän rakastamansa 175-185cm miehen sen takia, koska sinä olet neuvonut heitä etsimään itselleen pidemmän. Suurin osa miehistä on vielä tuota 175-185 luokkaa, koska se on keskipituuden molemmin puolin, niin johan siinä lisäksi miesvalikoimat karsiutuis aika lailla.
Mahtaa Jopi olla aikamoinen mieskääpiö, varmaan itse juuri tuon 169cm.