Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen nainen on jo liian pitkä?

Vierailija
29.07.2015 |

Omasta mielestä yli 169-170cm ei ole enää naisellinen ja viehättävä, en voisi olla sellaisen kanssa kun miettisin, että on jonku ison körilään kanssa.

Millaisia maximimittoja muut pitää naisilleen?

T. Jopi

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menisi raja tuossa 180cm, eli sen pituinen alkaa olla liian pitkä. Mutta tää vain minun mielipide.

Vierailija
62/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:58"]Yli 170 cm on liian pitkä. KErtoo myös siitä millaiset ruokailutottumukset naisella on.
[/quote]

täh???!!!!

Että omilla lapsuus- ja teini-iän ruokailutottumuksilla voi halutessaan itseään kasvattaa pidemmäksi? Voi hyvää päivää sinunkin yleistietoutesi kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa liian pitkää naista, jos sillä tarkoitetaan sitä että mistä pidän näin miehenä.  Pitkät naiset ovat upeita  -  myös itseäni (185)  pidemmät.  Sen sijaan, jos pituus haittaa kehon hallntaa ja liikkumista tai muuta toimimista tässä maailmassa (mahtuminen ovista, autoon, ...) , niin voidaan ajatela, että silloin on liian pitkä.

Vierailija
64/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 ylöspäin

Vierailija
65/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5m

Vierailija
66/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kivaa lukea tällaisia keskusteluja. Mulla on mies, mutta oli aivan tajuttoman vaikea löytää sellainen mies joka hyväksyisi pituuteni. Monet haluavat vain kokeilla seksiä pitkän naisen kanssa, mutta eivät kehtaa seurustella.

- Nainen 184 cm

Vierailija
67/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ihmiset ovat upeita ja näyttäviä. Niin miehet kuin naisetkin. Toki pitää osata kantaa itsensä. On rikkaus, että meitä on kaikenkokoisia. Lyhyet on söpöjä. Se, että täysin haukkuu ihmisiä lyhyyden/pituuden tms vuoksi jolle ei voi mitään kertoo aika paljon ko henkilöstä.

Vierailija
68/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

176. Varsinkin jos pitkä selkä ja lyhyet jalat. Mittasuhteet on usein oudot ja niitä ei osata korostaa tai peittää.

Vierailija
69/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kenestäkään ei voi sanoa, että on "liian" pitkä. Itse olen melko keskimittainen (160cm), nuorempana haaveilin mallinurasta, mutta ei varmaan tarvitse erikseen kertoa mihin ne haaveet tyssäsivät. Olisin toivonut kasvavani pitemmäksi :(

Vierailija
70/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen (vain, oih, ollapa pidempi) 173cm nainen ja pidän aina vähintään juhlissa korkeita korkoja. Miehen on oltava minua pidempi vaikka olen korkeilla koroilla, muuten ei kiinnosta :) Mutta juu, pitkät naiset ovat upeita. Ehkä joku 2m nainen (ilman korkoja) on liian pitkä.

Vierailija
71/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän pienistä, suloisista naisista kuin pitkistä ja kauniista eli omasta kokemuksesta sanoisin, että 170 senttiä lähentelevät naiset ovat liian pitkiä - eivät enää näytä kovin pieniltä ja suloisilta.
Tämä on tosin vaan makuasia ja pitkien naisten on turha vetää tästä palkokasvia nenään, jokaiselle löytyy ottaja ja makuja on monia.

Vierailija
72/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopi on yhtä uskottava kuin se Terhi vm. 1974, joka halusi, että "muut" juoksijanaiset kuvailevat trikoiden alla käyttämiään pöksyjä. Jos XY-kromosomit löytyy, on joku 11 v. tylsistynyt alakoululainen, aikuisesta 169-senttinen ei ole pitkä.

Vierailija
73/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:08"]Itse olen (vain, oih, ollapa pidempi) 173cm nainen ja pidän aina vähintään juhlissa korkeita korkoja. Miehen on oltava minua pidempi vaikka olen korkeilla koroilla, muuten ei kiinnosta :) Mutta juu, pitkät naiset ovat upeita. Ehkä joku 2m nainen (ilman korkoja) on liian pitkä.
[/quote]

En tajua tätä, että naisen on ihan OK sanoa, että miehen "on oltava" pidempi kuin hän ja lyhyet miehet eivät kelpaa, mutta odotas vaan jos mies sanoo, että naisen on oltava lyhyempi kuin hän ja pitkät naiset eivät kelpaa. Miesparka haukutaan maanrakoon, kun nainen saa samassa tilanteessa kannatusta "tiedät mitä haluat, hyvä hyvä you go giiiirll!"

Vierailija
74/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:09"]

Itse pidän enemmän pienistä, suloisista naisista kuin pitkistä ja kauniista eli omasta kokemuksesta sanoisin, että 170 senttiä lähentelevät naiset ovat liian pitkiä - eivät enää näytä kovin pieniltä ja suloisilta. Tämä on tosin vaan makuasia ja pitkien naisten on turha vetää tästä palkokasvia nenään, jokaiselle löytyy ottaja ja makuja on monia.

[/quote]

Alapeukku tuli sulle heti kun et katsos hyväksy edes omaan makuun kaikkia naisia. Naisten sen sijaan ei tarvitse kiinnostua kuin tietynlaisesta laatumiehestä, mies täytyy pitää kaikkia naisia viehättävinä.

Vierailija
75/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:08"]Itse olen (vain, oih, ollapa pidempi) 173cm nainen ja pidän aina vähintään juhlissa korkeita korkoja. Miehen on oltava minua pidempi vaikka olen korkeilla koroilla, muuten ei kiinnosta :) Mutta juu, pitkät naiset ovat upeita. Ehkä joku 2m nainen (ilman korkoja) on liian pitkä.
[/quote]

En tajua tätä, että naisen on ihan OK sanoa, että miehen "on oltava" pidempi kuin hän ja lyhyet miehet eivät kelpaa, mutta odotas vaan jos mies sanoo, että naisen on oltava lyhyempi kuin hän ja pitkät naiset eivät kelpaa. Miesparka haukutaan maanrakoon, kun nainen saa samassa tilanteessa kannatusta "tiedät mitä haluat, hyvä hyvä you go giiiirll!"
[/quote] En minä ainakaan ole haukkunut. Ymmärrän, jos joku vaahtosammutin haluaa itseään lyhyemmän naisen. Aivan vapaasti. Minulle on aina ottajia piisannut, joskin ei ole ollut tarvetta kymmeneen vuoteen, koska olen naimisissa.

Vierailija
76/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:09"]

Itse pidän enemmän pienistä, suloisista naisista kuin pitkistä ja kauniista eli omasta kokemuksesta sanoisin, että 170 senttiä lähentelevät naiset ovat liian pitkiä - eivät enää näytä kovin pieniltä ja suloisilta. Tämä on tosin vaan makuasia ja pitkien naisten on turha vetää tästä palkokasvia nenään, jokaiselle löytyy ottaja ja makuja on monia.

[/quote]

Alapeukku tuli sulle heti kun et katsos hyväksy edes omaan makuun kaikkia naisia. Naisten sen sijaan ei tarvitse kiinnostua kuin tietynlaisesta laatumiehestä, mies täytyy pitää kaikkia naisia viehättävinä.
[/quote]

Anteeksi mitä?

Vierailija
77/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena tuli mieleen, että siskoni 165 cm haukkuu minua 170-senttistä koko ajan hongankolistajaksi yms. ja sanoo että hänen mielestään pitkä nainen ei voi olla kaunis vaan pelkästään pieni ja siro voi olla. Tuli mieleen että onkohan sillä joku alemmuuskompleksi vai miksi pitää minulle haukkua pitkiä naisia? Miksi pitää tahallaan pahoittaa toisen mieli?

Vierailija
78/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:58"]

Yli 170 cm on liian pitkä. KErtoo myös siitä millaiset ruokailutottumukset naisella on.

[/quote]

Sulla on hauska huumorintaju :)

Vierailija
79/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:58"]Yli 170 cm on liian pitkä. KErtoo myös siitä millaiset ruokailutottumukset naisella on.
[/quote]

Jaa... Esim Taylor Swift on 178 cm, ei ilmeisesti ole siis naisellinen? Ja mitähän voit pituuden perusteella päätellä hänen ruokailutottumuksistaan?

Täällä taitaa ketjun aloittajana olla joku katkera 165 cm mies.

Vierailija
80/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm pitkä nainen herättää jo huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi