Minkä tavaran/asian olet hukannut viimeksi?
Mulla hävis kynslakkapullo ihan ihmeellisellä tavalla. Lakkasin pihalla keinussa kynnet ja muistaakseni jätin sen pullon siihen keinun viereen maahan. Myöhemmin tulin hakemaan sitä pulloa, mutta ei enää löytynyt mistään.
Muuallakaan pihalla se ei voinut olla, koska koko piha on ajettu sen jälkeen ruohonleikkurilla, eikä se ole ruohonleikkurin allekaan jäänyt.
Ihme homma, ehkä kiilusilmäharakat nappas sen omiin aarrevarastoihinsa. O_o
Vaikka niinkin pienestä asiasta oli kyse kuin kynsilakkapullo, niin silti harmittaa. :-(
Kommentit (8)
Yhden pillun kerran hukkasin. Meni siinä se sen nätti kantotelinekin mukana, ja oli sillä kai pääkin. :(
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:41"]
Yhden pillun kerran hukkasin. Meni siinä se sen nätti kantotelinekin mukana, ja oli sillä kai pääkin. :(
[/quote]
Up, mutta minä olen down siksi.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:47"]Mulla hävis kynslakkapullo ihan ihmeellisellä tavalla. Lakkasin pihalla keinussa kynnet ja muistaakseni jätin sen pullon siihen keinun viereen maahan. Myöhemmin tulin hakemaan sitä pulloa, mutta ei enää löytynyt mistään.
Muuallakaan pihalla se ei voinut olla, koska koko piha on ajettu sen jälkeen ruohonleikkurilla, eikä se ole ruohonleikkurin allekaan jäänyt.
Ihme homma, ehkä kiilusilmäharakat nappas sen omiin aarrevarastoihinsa. O_o
Vaikka niinkin pienestä asiasta oli kyse kuin kynsilakkapullo, niin silti harmittaa. :-(
[/quote]
mitä merkkiä ja minkäsävyinen? T. Kynsilakkahullu
Parhaat pinsettini! Noilla huonommilla en saa karvojani kunnolla irti...kohta parta rehottaa. Apua! Missä myydään kunnon pinsettejä?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:41"]
[/quote]
Up, mutta minä olen down siksi.
[/quote]
Hävyksissä :(
Sen jälkeen kun suunnilleen kolme-vuotiaana hukkasin lempileluni, enkä ikinä saanut sitä takaisin, en ole muuta hukannut.