Mitenkähän julkkikset jaksaa tällaisia idioottitoimittajia?
Tuossa nyt vaan yksi esimerkki:
Itse oon niin herkästi hermostuva, etten jaksaisi pysyä kohteliaana, kun kysellään tyhmiä tai suoranaisesti vittuillaan päin naamaa. Pisteet Caralle, että oli noinkin asiallinen.
On jäänyt mieleen myös tämä Pamela Tolan haastattelu:
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/20121019013607587_a2.shtml
Kommentit (5)
Toimittajan tehtävä ei ole nuolla silmäätekevän persettä vaan tiedottaa ja kertoa totuus niin, että lehdet myy. Julkkikset on niille vain matskua.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:24"]
No pientä tuo on siihen verrattuna mitä mammat av:llä törkyilee julkkiksista.
[/quote]
Mutta ainakin julkkis voi itse valita, tuleeko nettiin lukemaan törkykeskusteluja. Haastattelut taas kuuluvat heidän työhönsä, joten niitä ei voi välttää. ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:25"]
Toimittajan tehtävä ei ole nuolla silmäätekevän persettä vaan tiedottaa ja kertoa totuus niin, että lehdet myy. Julkkikset on niille vain matskua.
[/quote]
Kyllä luulisi silti peruskohteliaisuuden kuuluvan toimittajan työhön. Ja sen, että ottaa ylipäätään selville, mikä on haastateltavan nimi. ap
Matti Nykänen, Johanna Tukiainen, se ällö lakimies, jolla on aina jotain naissotkuja ja moni muu julkkis on toimittajien luomuksia. Ei ketään kiinnosta ellei toimittaja nosta julkisuuteen. Moni kiukutteleva diiva on pudonnut julkisuudesta toimittajien kyllästyttyä.
No pientä tuo on siihen verrattuna mitä mammat av:llä törkyilee julkkiksista.