Onko laitonta ottaa talteen puhelinnumeroita joita kuulee Tokmannin kassajonossađ€
Kommentit (36)
Ite otan aina kaikkien bÀtÀnni muijien numerot ylös, ja soittelen niille aina kÀnnissÀ.
Jahtaatko nÀttejÀ tyttöjÀ puhelinnumeron avulla stalkkeri?
Sataa saa vissiin kerÀtÀ mutta sitÀ ei saa myydÀ tai luovuttaa toiselle.
Oon kirjottanu numeron siihen klubi korttiin, miksei kaikki tee niin?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nainen sinua pane merkille kassajonossa, tuskin hÀn sitÀ tekee huohotuspuhelun jÀlkeenkÀÀn, ainakaan myönteisessÀ mielessÀ.
SitÀ en tiedÀ, mutta onhan se huvittavaa seurata kassalla "hiljaa" kuiskailevia pappoja ja keski-ikÀisiÀ naisia, jotka karjuvat sen kuuluvalla ÀÀnellÀ. Jopa niin kuuluvalla, ettÀ puhelimeni kerran jopa soitti edellÀ huudettuun numeroon.
Ite pizzakuskina otan numerot ja osoitteet ylös jos kunnon naarasđ„°
Vierailija kirjoitti:
TÀstÀ syystÀ nÀiden markettien pihoilla pÀivystÀÀ friikkejÀ sadetakeissaan ja aurinkolaseissaan ettÀ pÀÀsisivÀt seuraamaan hemaisevia neitoja sisÀÀn ja kuulemaan heidÀn puhelinnumeronsa kysymÀttÀ kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Oon kirjottanu numeron siihen klubi korttiin, miksei kaikki tee niin?
En mÀ jaksa kanniskella mitÀÀn korttipinoja mukanani.
Kunhan teet ilmoituksen henkilörekisteristÀ, niin ihan OK. Tosin joudut kertomaan, miksi ne numerot kerÀÀt.
Samaan aikaan lÀÀkÀri ei saa kutsua potilasta nimellÀ. Kamalaa kun joku tietÀÀ ettÀ tuo on korhonen.
Jos minÀ sitÀ kanta-asiakaskorttia haluaisin kÀyttÀÀ, niin nÀyttÀisin sen kortin sille kassahenkilölle enkÀ rupeaisi latelemaan numeroa ÀÀneen!
Simple as that!
On kyllÀ niin idiootin keksimÀ systeemi kuin olla voi. Lopetin kokonaan kyseisessÀ konkurssiputiikissa asioinnin, kun tuo klubihomma alkoi.
Vierailija kirjoitti:
EntÀ Lidl:in kassajonossa?
Voiko kassalta kysyÀ edellisen tytsyn henkilötiedot?
Miespuolinen vanhempi sukulainen kÀvi Pohteen pÀivystyksessÀ Oulussa taannoin. Sanoi, ettÀ oli tosi noloa siinÀ sÀngyllÀ maata ja kuunnella naapurisÀngyn naispotilaan henkilötietoja ja sairauskertomusta. Kaikki kerrottiin, ei minulle sen tarkemmin eritellyt, mutta ehkÀ oli jotain gynekologista ongelmaa sillÀ naisella.
Kyseinen mies on itse työskennellyt pitkÀÀn tietoturva-asioiden parissa ja piti tilannetta ihan pöyristytttÀvÀnÀ.
TÀmÀnkaltaiset kÀytÀnnön tilanteet vievÀt ihan tÀysin pohjan koko tietoturvalta
Vierailija kirjoitti:
Kunhan teet ilmoituksen henkilörekisteristÀ, niin ihan OK. Tosin joudut kertomaan, miksi ne numerot kerÀÀt.
Miksei noi kysele muitakin tietoja samalla? Hetu, seksuaalinen suuntautuminen, onko kuukautiset, perÀpukamia... olis kiva kuunnella :D
Mielisairailla on mielisairaiden huvitđ
Ei ole. Mutta voit tehdÀ niillÀ laittomuuksia.