Oma isä haukku huoraks
Ei tienny, että mä kuulin. Äitin kanssa riitelivät pikkusiskon koulunkäynnistä, joka on mennyt aika hunningolle hänen täyttyään 18v(asuu toisella paikkakunnalla). Itse amiskan aikoina opiskelin toisella paikkakunnalla, n.400 km päästä lapsuuden kodistani. Kävin koulun kiltisti loppuun, en ryypiskellyt eikä ollut koulussa poissaoloja(muuta kun sairaspoissaoloja). Enkä todellakaan huorannut, ei ollut edes poikaystävää!
Isäni siis puolusteli pikkusiskoani, joka muuten oikeasti on mennyt tuon touhunsa kanssa liian pitkälle. Sanoi, että kyllähän minäkin(siis minä, ei isäni) asuin toisella paikkakunnalla, mitä lie ollu huoraamassa. Todella kiva. Mitenköhän sitä osaa enää kattoo tuota niin kuin ennen.. Ei oo ennen(en oo ainakaan kuullu koskaan) mua noin haukkunu. :'(
Kommentit (25)
Sietäisi hävetä, sano sille että kuulit sen.
Vanhempiaan ei voi valita, se on harmi välillä
Oma äitini haukkui minua huoraksi - ihan kasvotusten. Minulla ei ollut edes poikaystävää enkä muutenkaan antanut aihetta moiseen. Äitini mukaan hän saa omassa kodissaan sanoa lapselleen mitä haluaa.
Onneksi äitini on jo kuollut. Eipä tarvitse enää kuulla mitään ikävää hänen suustaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:03"]
Sietäisi hävetä, sano sille että kuulit sen.
[/quote]
Niinpä. Mutta se ei muutenkaan koskaan näe omassa toiminnassaan vikaa ja syyttävä sormi osottais taas muhun. Enkä jaksais riidellä, siitä oon saanu tarpeekseni lapsena.
-ap
Ei tuollasest kande loukkaantuu, ajattelet vaan,et "tyhmä pilkkaa muuta, viisas pysyy vaiti".
Ikäväähän tuo tietenkin on, mutta ymmärrän kyllä isääsikin siinä mielessä, että valitettavasti aika moni nuori tyttö muutettuaan vieraalle paikkakunnalle alkaa huoraamaan. Se on vain tilastollinen todennäköisyys :/
Sano että kuulit ja odotat anteeksipyyntöä.
Huora ottaa seksistä rahaa ja isäsi pitäisi se pystyä todistamaan. Kunniaasi on loukattu.
Seksiä saa harrastaa ja se on normaalia, seksin harrastaminen ilman taloudellista vastiketta ei ole huoraamista.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:08"]Ei tuollasest kande loukkaantuu, ajattelet vaan,et "tyhmä pilkkaa muuta, viisas pysyy vaiti".
[/quote]Olet ilmeisen vahva ihminen, kun pystyt noin ajattelemaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:00"]En oo koskaan ollut oikein mikään isän suosikki, pikkuveljeni taas on. Mutta kyllä tuo silti sattui.
-ap
[/quote]
Anteeks, mutta aloitusviestissä puhut pikkusiskosta, tuossa nyt pikkuveljestä.
???
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:00"]En oo koskaan ollut oikein mikään isän suosikki, pikkuveljeni taas on. Mutta kyllä tuo silti sattui. -ap [/quote] Anteeks, mutta aloitusviestissä puhut pikkusiskosta, tuossa nyt pikkuveljestä. ???
[/quote]
Joo niin puhuin pikkusiskosta, mutta mulla on myös kolme nuorempaa veljeä. Yksi näistä veljistä on ylitse muiden jostain syystä, siis isän suosikki. Niinkuin pikkusiskonikin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:08"]
Ikäväähän tuo tietenkin on, mutta ymmärrän kyllä isääsikin siinä mielessä, että valitettavasti aika moni nuori tyttö muutettuaan vieraalle paikkakunnalle alkaa huoraamaan. Se on vain tilastollinen todennäköisyys :/
[/quote]
No vaikea uskoa, että muualle ovat muuttaneet huoraamaan. Enkä mä todellakaan tehnyt mitään sellaista, ei ollut mitään sukupuoliyhdyntöjä tai mitään! Enkä missään vaiheessa antanut kenellekkään sellaista kuvaa tai aihetta ajatella niin. Olen vieläkin btw neitsyt, vaikka ikää jo 23v.. :(
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:13"]
Sano että kuulit ja odotat anteeksipyyntöä.
Huora ottaa seksistä rahaa ja isäsi pitäisi se pystyä todistamaan. Kunniaasi on loukattu.
Seksiä saa harrastaa ja se on normaalia, seksin harrastaminen ilman taloudellista vastiketta ei ole huoraamista.
[/quote]
Nimenomaan näin. Tekisi mieli näyttää tämä ketju hänelle. Ensikerralla aion todellakin sanoa juuri näin!
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:26"]
Lessuja?
[/quote]
Ei olla lessuja, vaikka meitä viisi onkin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:26"]
Lessuja?
[/quote]
Ei olla lessuja, vaikka meitä viisi onkin.
-ap
[/quote]
Niin meitä lapsia siis.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:08"]Ikäväähän tuo tietenkin on, mutta ymmärrän kyllä isääsikin siinä mielessä, että valitettavasti aika moni nuori tyttö muutettuaan vieraalle paikkakunnalle alkaa huoraamaan. Se on vain tilastollinen todennäköisyys :/
[/quote]
Linkkaa toki nuo tilastosi muidenkin nähtäville!
Isäsi on ilkeä ja tyhmä. Kertoisin hänelle, että kuulin hänen sanansa, lähtisin saman tien omaan kotiini, enkä ottaisi häneen yhteyttä ennen perusteellista anteeksipyyntöä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:08"]
[/quote]
En usko, eli laitapas lähdettä niihin tilastoihin.
Et nyt mitään seuraavaa kertaa odottele, vaan vaadit anteeksipyyntöä heti! Vaikkapa näin: " Kuulin kun sanoit, että olen ollut huoraamassa. Tuollainen väite on törkeä enkä hyväksy tuollaista puhetta. Odotan, että pyydät anteeksi. " Ja tämän jälkeen älä ota kuuleviin korviisi mitään muuta kuin sen anteeksipyynnön. Et mitään syyttelyjä, pysyt vaan tiukkana.
En oo koskaan ollut oikein mikään isän suosikki, pikkuveljeni taas on. Mutta kyllä tuo silti sattui.
-ap