Oma isä haukku huoraks
Ei tienny, että mä kuulin. Äitin kanssa riitelivät pikkusiskon koulunkäynnistä, joka on mennyt aika hunningolle hänen täyttyään 18v(asuu toisella paikkakunnalla). Itse amiskan aikoina opiskelin toisella paikkakunnalla, n.400 km päästä lapsuuden kodistani. Kävin koulun kiltisti loppuun, en ryypiskellyt eikä ollut koulussa poissaoloja(muuta kun sairaspoissaoloja). Enkä todellakaan huorannut, ei ollut edes poikaystävää!
Isäni siis puolusteli pikkusiskoani, joka muuten oikeasti on mennyt tuon touhunsa kanssa liian pitkälle. Sanoi, että kyllähän minäkin(siis minä, ei isäni) asuin toisella paikkakunnalla, mitä lie ollu huoraamassa. Todella kiva. Mitenköhän sitä osaa enää kattoo tuota niin kuin ennen.. Ei oo ennen(en oo ainakaan kuullu koskaan) mua noin haukkunu. :'(
Kommentit (25)
Menet HETI puhumaan asian isäsi kanssa. Huudat sille päin naamaa, että kuulit kaiken ja että ei pidä paikkaansa. Muuten et pääse siitä ikinä ohi. Jos pyytää anteeksi jne. niin saatat joskus hieman vielä leppyä. Siivotonta ja ruokotonta.
Ei huoraamisessa oo mitään pahaa, mitä enemmän annatte, niin sen parempi😋😋
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Ikäväähän tuo tietenkin on, mutta ymmärrän kyllä isääsikin siinä mielessä, että valitettavasti aika moni nuori tyttö muutettuaan vieraalle paikkakunnalle alkaa huoraamaan. Se on vain tilastollinen todennäköisyys :/
Mitä, mitä? Siis tarkoitatko, että moni ottaa maksun seksistä?
Sitähän huoraaminen tarkoittaa.
Huomenna olisin vasta muuten lähdössä omaan asuntoon, mutta saa nähdä tuleeko lähtö jo tänä iltana. Kuten nro21 neuvoi, aion varmaankin nyt sitten sanoa asiasta kohta kunhan vanhempani rauhottuvat. En viitsi mennä lietsomaan riitaa, äitini aiemmin puolusti minua mutta väittelyksihän se isäni kanssa meni. En ymmärrä minkä takia hän on alkanut ajattelemaan näin..
-ap