Nyt apua! Kävin uuden miesystävän asuntovaunussa kakalla...
ja sitä ei pystykään vetämään mitenkään!
Apua! Mies tuli tänään hakemaan mut päiväksi ajelemaan, ja nyt mies lähti autolla kauppaan hakemaan grillattavaa. Mä olen grillipaikalla asuntovaunussa, kävin kakalla vaunun vessassa ja tuo vaunun vessa ei toimi! Vettä ei ole kuin pari pulloa juomavettä. Mitä teen?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:27"]
Sanot että olit suolla mustikassa ja kun tulit takaisin näin mustan mustahuppuisen miehen juoksevan vaunulta kovaa vauhtia huutaen metsän suuntaan ja et ole uskaltanut mennä asuntovaunuun kun pelottaa
[/quote]
Joo, huppumiestä on aina hyvä syyttää.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:27"]
Sanot että olit suolla mustikassa ja kun tulit takaisin näin mustan mustahuppuisen miehen juoksevan vaunulta kovaa vauhtia huutaen metsän suuntaan ja et ole uskaltanut mennä asuntovaunuun kun pelottaa
[/quote]
Ihan hyvä idea tämä, harmi, kun ei tullut aiemmin mieleen... :(
Päätin jäädä tänne metsään yöksi, mulla on syötävää ja netti toimii. Löysin jo Tinderistä uuden miehen, joten kaikki hyvin. Kiitos kannustuksesta!
ap
Kyllä on alhainen taso tällä sivustolla.
Musta tää oli loisto ketju! Ei edes tiedä, mitkä viestit on ap:lta ja mitkä ei, joten käänteitä riittää näinkin yksinkertaiseen avaukseen :D
Mies, jolla on asuntovaunu... Jätä ny ajoissa se ukko, jos et halua viettää loppuelämäsi lomia leirintäalueilla.
Tein toisen kakan metsään. Nyt huomasin että en saa vedettyä sitä maan sisään, apuaa!!!
Tutustuin yhteen uroskarhuun ja karhu meni poimimaan meille marjoja.
Karhu tulee kohta takaisin, mitä ihmettä teen?!
Kyllä mää jättäisin semmosen ripulipaskojan, joka ei edes huuhtele pönttöä, yäk!