Nyt apua! Kävin uuden miesystävän asuntovaunussa kakalla...
ja sitä ei pystykään vetämään mitenkään!
Apua! Mies tuli tänään hakemaan mut päiväksi ajelemaan, ja nyt mies lähti autolla kauppaan hakemaan grillattavaa. Mä olen grillipaikalla asuntovaunussa, kävin kakalla vaunun vessassa ja tuo vaunun vessa ei toimi! Vettä ei ole kuin pari pulloa juomavettä. Mitä teen?
Kommentit (68)
Otat paskan käteen ja levittelet sitä sitten seinille ja itsesi päälle ja laulat Hoosiannaa kun miesystävä tulee. Noin tehdään meidän perheessä ja on ihan hyväksi ja toimivaksi havaittu juttu :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:46"]Kai se nyt jestas ymmärtää. Tuskin se jättää sua sen takia, että kävit kakalla.
[/quote]Minä jättäisin.
[/quote]
Joo, ihan hirveää että nainen on ihminen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:49"]
Kyllä varmasti nolottaa, mutta maailma ei siihen kaadu että kerrot miehelle mitä kävi. T: 6 vuotta yhdessä miehen kanssa jonka pöntön paskoin tukkoon tokilla treffeillä :D
[/quote]
"Anteeksi, mutta taisin paskoa pönttösi tukkoon" :D
Keitä kaurapuuro ja kaada Se kakan päälle ja hämmennä kepillä. Sano miehelle, että keitit puuron ja se paloi pohjaan. Huomasit sitten puuron pönttöön kaadettuasi, että vessa ei toimi ja nyt pitäisi hakea sangollinen vettä että saatte palaneen puuron liikkeelle. Jos haistelee kakkaista ilmaa, niin sano että et ole pessyt vielä hampaitasi.
Nappaa paperilla pökäle sieltä ja viskaa metsään.
Laita miehelle viestiä että tuo vettä, että saa kakan huuhdottua pois. Miehen vika, kun ei sanonut, että se ei ole käytössä. Eiköhän tuo ymmärrä.
Älä stressaa. Kerrot miehelle, että kävit vessassa etkä osaa käyttää sitä. Nolottaa. Että kertoisiko mitrn toimii. Eihän tossa ole mitään kauheaa. Vähän ehjä naureskelee myöhemmin. Mutta hyväntahtoisesti. Älä stressaa.
Mies 37v ja sama käynyt kerran veneelläni. Oli vain yksi vipu jäänyt väärään asentoon. Nou hätä! Ihastuin kyseiseen naiseen vain enemmän kun kertoi mitä oli tapahtunut ja oli nolona mutta rehellinen. Ei peitellyt mitään. Minä arvostan rehellisyyttä
Kerro rohkeesti! Munkin poikaystävä kakkasi mun kämpän pöntön tukkoon just ku oltiin tavattu. Ihmettelin kun viipy vessassa niin kauan.. Lopulta tuli ulos nolona ja kertoi että se on tukossa :D
Käyvätkö naiset muka paskalla? Luulin että kakkaavat ruusunlehtiä ja sen sellaisia.
Soita sille miehelle ennen kuin tulee ja kysy neuvoa, miten vessa toimii, niin sun ei tarvi esitellä sille varpusparveasi.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:55"]Käyvätkö naiset muka paskalla? Luulin että kakkaavat ruusunlehtiä ja sen sellaisia.
[/quote]
Mun tyttökaverilta putoaa kourallinen ranskanpastilleja pyllystä, kun käy kakalla.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:46"]Kai se nyt jestas ymmärtää. Tuskin se jättää sua sen takia, että kävit kakalla.
[/quote]
Kyllä se jättää moisen sian.
Esitä kuollutta kun palaa. Älä päästä ääntäkään ennen kuin on palauttanut sinut kotipihaasi tai sairaalaan. Näin vältyt nololta selittelyltä. Löydät kyllä uuden miehen, kunhan muistat miettiä paskomisiasi jatkossa!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:52"]
Keitä kaurapuuro ja kaada Se kakan päälle ja hämmennä kepillä. Sano miehelle, että keitit puuron ja se paloi pohjaan. Huomasit sitten puuron pönttöön kaadettuasi, että vessa ei toimi ja nyt pitäisi hakea sangollinen vettä että saatte palaneen puuron liikkeelle. Jos haistelee kakkaista ilmaa, niin sano että et ole pessyt vielä hampaitasi.
[/quote]
Loistava mielikuvitus sulla, nauran täällä kyyneleet silmissä tälle :D
Just tuon takia mun mies aina kieltää käyttämästä asuntoauton vessaa :D.
AP, muista sitten päivittää miten kakkagate loppui, odotamme innolla!
Ap hoi! Niin millä lailla se vessa on rikki?
Soita sille ja sano, että maha meni sekaisin ja oli pakko käyttää vessaa, mutta et osaa sitä käyttää. Ymmärtää varmasti. Tuu sit meille kertoon miten meni :)
ei asuntoautoissa käydä paskalla. tai jos on pakko käydä niin pussi pönttöön ja paskat sinne.
t: karavaanari
Tuskin on maailmanloppu, ota iisisti vaan :D