Nyt apua! Kävin uuden miesystävän asuntovaunussa kakalla...
ja sitä ei pystykään vetämään mitenkään!
Apua! Mies tuli tänään hakemaan mut päiväksi ajelemaan, ja nyt mies lähti autolla kauppaan hakemaan grillattavaa. Mä olen grillipaikalla asuntovaunussa, kävin kakalla vaunun vessassa ja tuo vaunun vessa ei toimi! Vettä ei ole kuin pari pulloa juomavettä. Mitä teen?
Kommentit (68)
Laita kuva tai kerro vessanpytystä tarkemmin niin kerrotaan sulle miten se toimii.
Siis millainen vessa se on? Kysyt mieheltä hänen palattuaan, miten se toimii.
Kun mies tulee takaisin niin kerrot hälle, että siellä on yllätys pöntössä.
Kaavi papereilla ja heitä kaikki ulos ikkunasta. Nimimerkillä been there and done that :/
Ei mitään ojaa lähettyvillä? Kaiva joku kippo kaapista ja äkkiä veden hakuun! Tai sit kaivat sen kakan pois sieltä jollain, ällöä mutta jos et halua jäädä kiinni niin varteen otettava ajatus
Ota kakka käteen ja syö Se! Nyt ei ole muuta mahdollisuutta! Äkkiä ennen kuin palaa!
Äkkiä, syö se kakka! Jos mies takaisin tullessaan yllättää sut kesken työn, niin sano että suklaalevy oli sulanut lämpimässä ja ajattelit äkkiä hoitaa ongelman pois.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:41"]Ota kakka käteen ja syö Se! Nyt ei ole muuta mahdollisuutta! Äkkiä ennen kuin palaa!
[/quote]
:D Voi luoja, kiitos, tää mielikuva syöpy muhun ikuisiksi ajoiksi.
Muovipussi käteen, käsi pönttöön ja heitä pökäle ikkunasta ulos. Mun oli kerran pakko turvautua tähän, kun ulkomailla viikon ummetuksen jälkeen tukkipaska ei millään mahtunut pöntön putkistoon.
Täällä ei ole vettä missään! Paitsi juomavettä pari pulloa, niitä ei voi käyttää tähän! Kakat on jo pöntössä, en millään saa kaikkia ulos kaavittua, eikä kaapissa ollut mitään astiaa mitä vois käyttää. Voihan vee... Miksi mies ei kertonut, että vaunun vessa ei oo käytössä???
Voi yäk, tuli vielä kunnon varpusparvi ympäri pönttöä...
ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:44"]Muovipussi käteen, käsi pönttöön ja heitä pökäle ikkunasta ulos. Mun oli kerran pakko turvautua tähän, kun ulkomailla viikon ummetuksen jälkeen tukkipaska ei millään mahtunut pöntön putkistoon.
[/quote]
En kestä!
Niin siis mistä keksit ettei se toimi? Koska ei tule vettä vai hahah.
Kai se nyt jestas ymmärtää. Tuskin se jättää sua sen takia, että kävit kakalla.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:46"]Kai se nyt jestas ymmärtää. Tuskin se jättää sua sen takia, että kävit kakalla.
[/quote]
Mutta olishan toi helvetin nolo tilanne :D Mä varmaan sanoisin miehelle että et tuu sisälle ennenku ohjeistat miten pönttö vedetään. Jäisin kiinni, mutta en haluais että mies näkee ne.
Vaunujen pöntöt ei toimi vedellä :)
Kyllä varmasti nolottaa, mutta maailma ei siihen kaadu että kerrot miehelle mitä kävi. T: 6 vuotta yhdessä miehen kanssa jonka pöntön paskoin tukkoon tokilla treffeillä :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:46"]Kai se nyt jestas ymmärtää. Tuskin se jättää sua sen takia, että kävit kakalla.
[/quote]Minä jättäisin.
:D Luokassamme world first problems.
Jätä se sika?