Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanooko pelimies näin?

Vierailija
02.03.2022 |

Kertoo ettei tunne enää juuri mitään vaimoaan kohtaan ja haluaa erota. Asuvat kuitenkin ystävinä toistaiseksi, koska heillä on kaksi pientä lasta.

On ehkä aavistuksen "ihastunut" minuun, naimisissa olevaan naiseen. Itse olen ihastunut myös, mutta en niin paljon että luulisin hänen olevan tosissaan kanssani.

Eikö normaali mies kertoisi erosta vasta kun on oikeasti eronnut?

En ymmärrä miksi edes kertoi. Voiko pelimies olla ylipäätään jonkun aviomies ja pienten lasten isä?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet muuten usein ovat aika vaatimattoman näköisiä ulkoisesti. Miellyttäviä, mutta ei välttämättä erityisen komeita. 

Totta. Parhaimmat ja menestyneimmät pelimiehet ovat niitä keskivertojamppoja, jotka eivät herätä epäilyksiä samalla tavoin kuin komeat miehet.

Seurustelin vähän aikaa tällaisen miehen kanssa. Hän oli sosiaalisesti taitava, miellyttävä, tasa-arvoinen, sivistynyt, korkeasti koulutettu nörttimäinen mies. 

Kaikki naiset olivat häneen lääpällään meni hän minne tahansa. Kohtelias, sympaattinen ja lämminsydäminen nörttimies kaataa naisten suojamuurit. Ei sellaisesta viattomasta kunnollisesta tyypistä, pitkälle opiskelleesta työmyyrästä joka haaveilee omakotitalosta, naimisiinmenosta ja perheen perustamisesta osaa ajatelle että kyseessä on naisia pyörittävä Don Juan.

Samaa mieltä. Komeilla miehillä on taakkanaan se, että heitä epäillään herkästi pelimiehiksi.

Heh. Just kun edellä kerrottiin, että pelimiehet ykeensä eivät ole erityisen komeita, vaan ihan tavallisia tallukoita.

Et siis ymmärtänyt, joten väännän rautalangasta. Ihmiset eivät tunnista pelimiestä hänen puheistaan ja tavallisesta ulkonäöstään, vaan kuvittelevat pelimiesten olevan komeita. 

Komean miehen ei tarvitse pelata mitään, naiset tulevat itse hänen luokseen. Pelimies voi kyllä itse kuvitella olevansa komea, mutta kaikki jotka tunnen, ovat aika taviksia, miellyttäviä, mutta eivät kovin komeita. Puhumalla he pääsevät naisen pään sisään, eivät ulkonäöllä.

Miksi jotkut kuvittelevat, etteivät toiset ymmärrä ja sitten selittävät omaa mielipidettään oikeana totuutena?

Vierailija
82/82 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies voi sanoa ihan mitä vaan ja nainen on heti valmis antautumaan pelimiehen pelinappulalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi