Sanooko pelimies näin?
Kertoo ettei tunne enää juuri mitään vaimoaan kohtaan ja haluaa erota. Asuvat kuitenkin ystävinä toistaiseksi, koska heillä on kaksi pientä lasta.
On ehkä aavistuksen "ihastunut" minuun, naimisissa olevaan naiseen. Itse olen ihastunut myös, mutta en niin paljon että luulisin hänen olevan tosissaan kanssani.
Eikö normaali mies kertoisi erosta vasta kun on oikeasti eronnut?
En ymmärrä miksi edes kertoi. Voiko pelimies olla ylipäätään jonkun aviomies ja pienten lasten isä?
Kommentit (82)
Älä nyt vaan mene uskomaan noita juttuja!
Voiko pelimies olla myös hyvin tavallisen ja symppiksen oloinen? Vaikuttaa niin kivalta ja reilulta, mutta enpä oikein tiedä enää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vaan mene uskomaan noita juttuja!
Haluaisin uskoa, vaikka toisaalta en ole millään tavalla antanut ymmärtää että olisin itse eroamassa. Ihastus saattaa olla läpinäkyvää, mutta se nyt vaan on ihastusta. Ap
Älä nyt hemmetissä kuuntele näitä "vaimo ei ymmärrä ja käytännössä ollaan erottu ja seksiäkään ei ole" -juttuja! Maailman vanhin stoori.
Jos sulla on itsekunnioitusta (ja halua lopettaa oma liittosi), sano että on ok, ota sitten yhteyttä kun oot eronnut ja elellyt jonkin aikaa itseksesi, jos vielä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko pelimies olla myös hyvin tavallisen ja symppiksen oloinen? Vaikuttaa niin kivalta ja reilulta, mutta enpä oikein tiedä enää. Ap
Ei, pelimiehellä on ilkeät silmät ja sarvet päässä!
Tietysti voi. Siihen se menestys just perustuu, useilla. Et on niin kiva. Tai "kiva".
Olettaako tuollainen mies nyt sitten jotain..? Kerrotaanko tuollaista roskaa täysin yksinkertaisiksi oletetuille naisille?
En ole mikään saapas kuitenkaan, hiukan kokematon vaan näissä asioissa kun olen ollut lähes 25 vuotta naimisissa.
Ap
Jos pelimies olisi ilkeän kusipään oloinen, niin montako naista hän saisi. Mitäpä luulet?
Mutta noilla tiedoilla on mahdoton sanoa mikä mies on. Sen voi sanoa, että ihastuspuheet voi unohtaa. Jos olisi rakastunut, ei sanoisi noin. Mieti asiaa vaimon ja lasten kannalta, miten reilua toimintasi ja miehen toiminta on? Mahtavan kiva ja symppis mies ei käyttäydy noin.
Lainaus: Eikö normaali mies kertoisi erosta vasta kun on oikeasti eronnut?
Normaali mies voi puhua myös totta ja kertoa avoimesti tilanteestaan. Olen minä ainakin puhunut etukäteen erosta tutuille ja tuntemattomille aikoinaan. Myös naiselle jonka kanssa oli sutinaa. Ei se mihinkään johtanut vaikka toivoinkin, mutta siksikin kerroin eron olevan tulossa. Halusin hänen tietävän että en ole seikkailemassa ja pettäjä vaan ihan tosissaan mahdollisesti jos niikseen tulee.
Haluaa sinulta seksiä ja seksiä saadakseen pitää olla symppiksen oloinen ja keksiä hyvä selitys pettämiselle. Aika monille naisille menee nuo leperrykset läpi, mutta sulle ei ole edes leperrellyt rakkaudesta, kun vähempikin riittää. Varatusta naisesta ei tule niin herkästi hankaluuksia kotona. Voi vaikka syyttää sinua, jos jää kiinni.
Ei kannattaisi olla niin naiivi. Miten kyselet täällä onko sellainen mies mulkku, joka pettää vaimoaan ja jolla on kaksi pientä lasta. Ilmeisesti mies on sinua nuorempi, kun vielä on noin pienet lapset ja itse olet ollut 25 vuotta naimisissa.
Turha syytellä itseä silti, ihastus sokaisee silmät tosiasioilta. Puhumalla, imartelulla ja mukavan miehen aurallahan ne pelimiehet saavat pään pyörälle, mutta katso tekoja. Mitä mies tekee vaimolleen, miten käyttäytyy sinua kohtaan. Tuskinpa olisit kiinnostunut, jos ei sanoisi olevansa ihastunut, vaan etsivänsä helppoa seksiä.
Olen 45v. ja mies 42v.
Kuka on pettänyt..? Ap
Seuraa tilannetta. Voi olla kumpi vaan. Noita pakkosuhteissa olevia on oikeasti. Yleensä eroavat jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: Eikö normaali mies kertoisi erosta vasta kun on oikeasti eronnut?
Normaali mies voi puhua myös totta ja kertoa avoimesti tilanteestaan. Olen minä ainakin puhunut etukäteen erosta tutuille ja tuntemattomille aikoinaan. Myös naiselle jonka kanssa oli sutinaa. Ei se mihinkään johtanut vaikka toivoinkin, mutta siksikin kerroin eron olevan tulossa. Halusin hänen tietävän että en ole seikkailemassa ja pettäjä vaan ihan tosissaan mahdollisesti jos niikseen tulee.
Tämä!
Siis kaikki salasuhdetta etsiväthän ovat nimenomaan "eroamassa".
Hänellä on vähän tylsä elämä ja haluaa siihen viihdykettä. Viihteen saatuaan menee kotiin viihdyttämään sekä vaimoa että lapsia.
Ero tulee vasta, jos nainen heittää pihalle.
Minua ihmetyttää usein miksi ihmiset kyselevät täällä neuvoja, jos joka tapauksessa haluavat uskoa kaiken mitä tämä "pelimies" on sanonut. Aina sama juttu, alkaa hirveä vänkääminen siitä, ettei mies ole niin kuin ne muut.
Itselläni on suhde, joka alkoi pettämisestä, yhden yön suhteesta. Menimme sänkyyn ja mies kertoi heti siitä tyttöystävälleen ja kahden viikon jälkeen erosivat virallisesti. Jos mies on rakastunut, niin ei hän pidä salasuhdetta tai salaa tunteitaan.
Jos taas ap itse olet seikkailumielellä, niin hyväksy, että mieskin on.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa tilannetta. Voi olla kumpi vaan. Noita pakkosuhteissa olevia on oikeasti. Yleensä eroavat jossain kohtaa.
Olen varmasti miehelle hiukan erilainen juttukaveri, kun omat lapseni ovat jo tai lähes aikuisia, yksi asuu jo omillaan ja toinen asuu käytännössä poikakaverillaan.
Mieheni kanssa olen ollut ihan teinistä.
Tämä "pelimies" taas sitoutui nykyiseen vaimoonsa kun ilmeisesti kaveritkin olivat jo perheellisiä. Jos rivien välistä oikein olen lukenut. Elänyt aika vapaata elämää lähes nelikymppiseksi. Puhuisi siis sen puolesta, että pelimies on ollutkin...
Ainoa asia miksi on vaikea uskoa että haluaisi minulta seksiä on se, että saisi varmasti seksiä muualtakin! Olen ihan hyväkuntoinen ikäisekseni, mutta en varmasti minkään kovin suuren vaivan arvoinen. Ihastunut hän on ehkä minuun sen verran, että tykkää tarjota kahvit ja välillä lounaan. Ja viihtyy hyvin seurassani.
Ehkä en omalta ihastukseltani osaa lukea tilannetta kunnolla.
Mutta turha puhua pettämisestä kun kukaan ei ole pettänyt ketään!
Olisi vain kiva tietää, onko tuollainen "olemme vain ystäviä vaimon kanssa" - fraasi tavallinenkin. Ap
Enkä ole missään kohtaa kuvitellut että olisi rakastunut minuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole missään kohtaa kuvitellut että olisi rakastunut minuun. Ap
Sinuna miettisin mikä omassa elämässäsi on saanut ajautumaan tällaiseen kuvioon? Onko avioliittosi kulahtanut, kaipaatko jännitystä vai mistä on kyse? Juttelu ja lounaalla käyminen on johtanut ihastumiseen mieheen, josta järkiminäsi jo sanoo, että tämä ei ole ok.
Kyllä. Voi olla isäkin. Ja tosiaan oma asunto yleensä hankitaan, vaikka olisi paljon lasten kanssa. Parempi sinun olla varovainen aluksi.