Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saan tyttöystävän niin aion pettää häntä

Vierailija
28.07.2015 |

Tuntuu niin vahvasti siltä, että olen jäänyt paljosta paitsi kun en ole nuoruudessani saanut seurustella ja harrastaa seksiä, että en usko enää, että vain yksi nainen minulle riittäisi. Jos vain saan tilaisuuden niin varmasti petän, enkä näe siinä mitään väärää, koska sillä naisellakin on varmaan ollut useita suhteita aiemmin, niin minä kuron vain välimatkaa kiinni.

T: Komea akateeminen lassukka 185/81/17

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo niin typerä provo, että väkisinkin miettii, että jos tämä onkin totta... :-D

Vierailija
2/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sitä onkin tavoitetta parisuhteelle.

Ihanaa uhoamista. Mutta lausehan alkaakin "JOS saan.... "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ihme tyyppi. Onko seksi muiden kanssa parempaa kun on suhteessa? Vaikutat häiriintyneltä.

Vierailija
4/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hittoa, eihän tässä oo mitään järkeä :D harrasta sitä seksiä muitten kanssa nyt niin saat sitten ehkä joskus pidettyä sen naises ei se pettäjän kanssa halua jäädä kuitenkaan

Vierailija
5/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyt ekana se tyttöystävä, palataan sitten asiaan.

Vierailija
6/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein. Olet tosin vielä alkutaipaleella. Sitten kun et edes ajattele tekeväsi mitään väärää koska haluat paneskella muidenkin kanssa, niin olet parantunut naisten keksimistä valheista.

Onnea matkaan ja etsintään.

Vierailija
7/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:04"]

mitä hittoa, eihän tässä oo mitään järkeä :D harrasta sitä seksiä muitten kanssa nyt niin saat sitten ehkä joskus pidettyä sen naises ei se pettäjän kanssa halua jäädä kuitenkaan

[/quote]

Näin se toimii vain naisilla, koska seksiseuraa on rajattomasti tarjolla.

Vierailija
8/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain akateeminen ihminen voi olla noin idiootti

Vierailija
9/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia siellä Porvoossa on?

Vierailija
10/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tosi lapselliselta tuollainen uhoaminen.

Vierailija
11/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:38"]

Tuntuu niin vahvasti siltä, että olen jäänyt paljosta paitsi kun en ole nuoruudessani saanut seurustella ja harrastaa seksiä, että en usko enää, että vain yksi nainen minulle riittäisi. Jos vain saan tilaisuuden niin varmasti petän, enkä näe siinä mitään väärää, koska sillä naisellakin on varmaan ollut useita suhteita aiemmin, niin minä kuron vain välimatkaa kiinni.

T: Komea akateeminen lassukka 185/81/17

[/quote]

Jos et näe eroa sillä että on useita suhteita elämän aikana tai useita suhteita/seksikumppaneita yhtä aikaa,ei vaikuta kovin todennäköiseltä että saat tyttöystävää.Tai ehkä jonkinlaisen naispuolisen vastineesi,jonka mielestä pettäminen on vain jonkinlainen hyvitys seksittömästä nuoruudesta,silloinhan asiassa ei ole mitään ongelmaa.Nussitte vain kumpikin ympäriinsä.

Vierailija
12/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei siis saa seksiseuraa nyt, mutta luulee saavansa sitä sitten kun seurustelee? Hah hah, suosittelenpa että sitten JOS joskus sen tyttöystävän saat niin tyydyt siihen yhteen etkä pilaa sitä pettämällä... :D

Vierailija
13/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täältä löytyy ketään kivoja, nättejä, mielellään parikymppisiä naisia, niin ilmoitelkaa. Voitais käydä vaikka treffeillä. AP

Vierailija
14/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan kaljaa, niin juon viinaa. Muuten oon ilman.

Vierailija
15/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä tyttöystävää. T: Oraakkeli

Vierailija
16/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse avointa suhdetta. Mutta naisella pitää olla myös oikeus paneskella muita.

Vierailija
17/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on tuo "17" noissa mitoissa?

Vierailija
18/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Jos et saa seksiä nytkään, niin miten hitossa saisit tyttöystävän :)

Vierailija
19/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:50"]Tämä on jo niin typerä provo, että väkisinkin miettii, että jos tämä onkin totta... :-D
[/quote]
Uskon tähän. Itse olen opistoinsinööri ja se baariaika meni multa ohi kun viikoa sen jälkeen kun intistä pääsin syntyi lapsi. Ja vasta paljon myöhemmin alkoi harmittaan petin paljon mutta vaimolle pettimenkin on helpompaa. Ja elä se elämä nyt. Turha miettiä jälkeen päin. Oikesti se pettämisen halukin voi loppua. Arvostan että olet rehellisin kortein liikenteessä. Itse olin säälitävä.

Vierailija
20/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:08"]

Harkitse avointa suhdetta. Mutta naisella pitää olla myös oikeus paneskella muita.

[/quote]

Ei mene näin. Nainenhan saa sinkkuna niin paljon seksiseuraa kuin tahtoo. Miehellä sama oikeus parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi