Muita, jotka oma mies unohtaa seksissä?
Eli tämä:
Kun olisi sinun vuorosi seksissä, onkin mies jo unten mailla tai, _vieläkin ikävämmin_, toteaa vain, ettei nyt jaksa enää sua tyydytellä, joten hoitele ittes tms.
Mulla kävi näin tässä nykyisessä parisuhteessa tänä yönä jo varmaan sadannen kerran, vaikka viitisenkymmentä kertaa mies on ehtinyt vannoa muuttaneen tapansa. Joo ei.
Naama punasena huutaa, jos sen enää erehdyn herättämään ja muistutan aiheesta. Joten sitä en tee.
Ja sama mies ihmettelee, miksei mun tee joka pv mieli seksiä.
Miten tämä juttu väännetään näille tyypeille rautalangasta???
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 03:31"]
Miten väännetään rautalangasta ettei kannata pariutua itselle epäsopivan kumppanin kanssa?
[/quote]
Nimenomaan, miten tän vääntää rautalangasta, et ettikää sellanen mies itellenne, johon te olette tyytyväisiä. Ei ihmistä pysty tolleen muokata.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 03:33"]
Kyseessä on siis ihan ok aviomies monessa muussa suhteessa. Tämä kyseinen seikka vain on ollut pielessä alusta alkaen. Aluksi mies vaan selitti asian sillä, että exänsä pelasi seksillä, joten siitä oli jäänyt jotain kaikuja meidän suhteeseeme.
Olen aikuismaisesti ajatellut, että kyllä se siitä kun rauhassa puhun tuntemuksistani ja annan asialle aikaa. Osaan ilmaista itseäni sanallisesti ihan selkeästi. Nyt olen sanaillut 5 vuotta, yleensä ihan nätisti, välillä tosin jo hermostuenkin.
Ei kai tämä nyt voi mitään rakettitiedettäkään olla?
Ap
[/quote]
Niitä "ihan ok"- puolisoita on vaikka kuinka paljon. Sie van tuut vanhempana katumaan, kun lähet tollasen kelkkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 03:36"]
Kiitos vaan vinkistä, mutta kenelle tämä mies sitten on seksuaalisesti sopiva? Jollekin aseksuaalilleko?
Miehen omat himot jylläävät, joten en oikein usko aseksuaalinkaan viehättyvän.
Pariutanko tietokoneen kanssa? Ainakin riittäisi yksipuolista viihdykettä ;)
Ap
[/quote]
Eikaitää nyt ole siun asia miettiä?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:31"]
Kyllä on ukossakin vikaa jos ei seiso ilman "esitöitä".
[/quote]
Kuten naisissakin jos pillu ei valu ja tykytä turpeana ilman esitöitä.
Ensin oli "ihan ok", myöhemmin mies muutuukin täydelliseksi :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 04:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 03:58"]
Ap:lle pyytäminen ei _todellakaan_ ole liikaa! Mitään kun ei voi oikeasti olettaa saavansa, ellei osaa pyytää.
Mutta kun on jo vuosia pyydellyt, eikä homma silti toimi, niin mitäs sitten?
Ja lisäksi: Miten ihmeessä olen sitten aiemmin törmännyt miehiin, jotka ovat jopa ihan oma-aloitteisesti itse halunneet myös naisen parasta seksissä?
Kyllä minäkin pyrin miestäni ajattelemaan ja ottamaan huomioon joka tavalla. Esim. ilman kunnon suihinottoa meillä ei lakanoidenvälissä tapahdu mitään.
Ap
[/quote]
Niin, siis miksi et sano, että "ilman orkkua mulle meillä ei mies-vässykkäni tapahdu lakanoidenvälissä mitään" (suihinotto hänelle).
[/quote]
Tuo on niiiiiiin turhaa, ei tule muutosta tapahtumaan millään kiristyksellä. Eikävarmaan muutenkaan, kun kerran ei pitemmälläkään ajanjaksolla ole menny asia perille. Miestä kiinnostaa vaan oma orgasminsa.
M39
Oma elämä on liian arvokas uhrattavaksi siihen että leikkii toisen seksikonetta eikä itse saa mitään. Ap on täysin alistettu tuossa.
Voi kauheaa. Voiko tuollaisia miehiä oikeasti olla olemassakaan. :(
Miksi sinä, ap, suostut tuollaiseen?
Apn mies on yksinkertaisesti itsekäs ja tuskin tulee muuttumaan. joko tyytyy tuohon suhteeseen (minä en tyytyisi) tai eroaa ja etsii paremman. Ongelmat eivät näytä rajoittuvan seksiin. Veikkaan jos ap kirjoittaisi selostusta muysta arkielämästään niin nousisi esiin outoja juttuja. Hän ei vain enää näe asioita objektiivisesti ulkopuolisen silmin. Googlaa narsistimies tms lue aiheesta.
Juu vielä, tuo huutaminen ja uhkaaminen erolla, jos vaimo ei suostu epätyydyttävään seksiin, on henkistä väkivaltaa. Suomeksi siitä on vaikea löytää materiaalia, mutta googlaapa sanat mental abuse psychological abuse tai ylipäänsä abuse husband niin saataa olla, että alat tunnistaa muutakin olevan pielessä suhteessanne.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 03:33"]
Kyseessä on siis ihan ok aviomies monessa muussa suhteessa. Tämä kyseinen seikka vain on ollut pielessä alusta alkaen. Aluksi mies vaan selitti asian sillä, että exänsä pelasi seksillä, joten siitä oli jäänyt jotain kaikuja meidän suhteeseeme.
[/quote]
Ei ole mikään ihme jos ex "pelasi seksillä" jos mies on ollut tuommoinen hänenkin kanssaan.
Ei tuommoista idioottimaista käytöstä oikeasti voi laittaa eksän syyksi.
onpa ikävää. En tod suostuisi tuollaiseen. Onneksi meillä molemmat saa lähes joka kerta, muutaman kerran on tunnelma lässähtänyt tai väsymys iskenyt kesken, eikä ole mitään pakkojyystöä. Kyllä on ukossakin vikaa jos ei seiso ilman "esitöitä".