Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka oma mies unohtaa seksissä?

Vierailija
28.07.2015 |

Eli tämä:

Kun olisi sinun vuorosi seksissä, onkin mies jo unten mailla tai, _vieläkin ikävämmin_, toteaa vain, ettei nyt jaksa enää sua tyydytellä, joten hoitele ittes tms.

Mulla kävi näin tässä nykyisessä parisuhteessa tänä yönä jo varmaan sadannen kerran, vaikka viitisenkymmentä kertaa mies on ehtinyt vannoa muuttaneen tapansa. Joo ei.

Naama punasena huutaa, jos sen enää erehdyn herättämään ja muistutan aiheesta. Joten sitä en tee.

Ja sama mies ihmettelee, miksei mun tee joka pv mieli seksiä.

Miten tämä juttu väännetään näille tyypeille rautalangasta???

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 03:58"]

Ap:lle pyytäminen ei _todellakaan_ ole liikaa! Mitään kun ei voi oikeasti olettaa saavansa, ellei osaa pyytää.

Mutta kun on jo vuosia pyydellyt, eikä homma silti toimi, niin mitäs sitten?

Ja lisäksi: Miten ihmeessä olen sitten aiemmin törmännyt miehiin, jotka ovat jopa ihan oma-aloitteisesti itse halunneet myös naisen parasta seksissä?

Kyllä minäkin pyrin miestäni ajattelemaan ja ottamaan huomioon joka tavalla. Esim. ilman kunnon suihinottoa meillä ei lakanoidenvälissä tapahdu mitään.

Ap

[/quote]

No älä pyri ottamaan huomioon enää, ellet saa itse. Jos sekään ei saa miestä antamaan sulle enemmän niin ei se huomioiminen nyt ainakaan saa, selkeästikään. 

Vierailija
22/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi myös oikein hyvin se, että harrastaisimme seksiä siten, että minäkiin saan oman orkkuni siinä matkan varrella.

Mutta kuten tuossa tuli todettua, niin mies on tässä suhteessa aika vaatelias ja joudun panostamaan täysillä häneen itseni sivuuttaen, jotta homma toimii hänelle.

En sitten muuta odota tuon jälkeen, kuin että herra näkisi 5 min. vaivaa minun vuokseni - en ole sen vaikeampi tapaus. JA mieluiten _ennen_ kuin nukahtaa, ei mulla ole mitään miehen herättelyfantasioita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 03:58"]

Ap:lle pyytäminen ei _todellakaan_ ole liikaa! Mitään kun ei voi oikeasti olettaa saavansa, ellei osaa pyytää.

Mutta kun on jo vuosia pyydellyt, eikä homma silti toimi, niin mitäs sitten?

Ja lisäksi: Miten ihmeessä olen sitten aiemmin törmännyt miehiin, jotka ovat jopa ihan oma-aloitteisesti itse halunneet myös naisen parasta seksissä?

Kyllä minäkin pyrin miestäni ajattelemaan ja ottamaan huomioon joka tavalla. Esim. ilman kunnon suihinottoa meillä ei lakanoidenvälissä tapahdu mitään.

Ap

[/quote]

Niin, siis miksi et sano, että "ilman orkkua mulle meillä ei mies-vässykkäni tapahdu lakanoidenvälissä mitään" (suihinotto hänelle).

Vierailija
24/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 04:03"]

Mulle riittäisi myös oikein hyvin se, että harrastaisimme seksiä siten, että minäkiin saan oman orkkuni siinä matkan varrella.

Mutta kuten tuossa tuli todettua, niin mies on tässä suhteessa aika vaatelias ja joudun panostamaan täysillä häneen itseni sivuuttaen, jotta homma toimii hänelle.

En sitten muuta odota tuon jälkeen, kuin että herra näkisi 5 min. vaivaa minun vuokseni - en ole sen vaikeampi tapaus. JA mieluiten _ennen_ kuin nukahtaa, ei mulla ole mitään miehen herättelyfantasioita.

Ap

[/quote]

Mies on siis vaatelias, mutta ei näe ongelmaa jättää sinua ilman. Hmmm... Ja sä vaan annat hänelle yhä. Miksikäs mies muuttuisi?

Vierailija
25/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minsaa nuolentaa, vai? Entä jos hän inhoaa sitä? Sähän et kuitenkaan inhoa sitä, mitä sä teet hänelle.

Vierailija
26/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sinänsä kuin kiittää teitä, sillä vaikeahan se on kenenkään toisen makuuhuoneeseen kattokärpäseksi ruveta.

En tosiaan tajunnut heti aloituksessani tuoda tätä miehen "vaateliaisuutta" esiin, siihenkin kun tottuu ja ajattelee homman olevan muilla samanmoinen.

Ap

Vierailija
27/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö siitä panemisosuudesta? Mietin vaan, että jos ilman sun panostusta lakanoiden välissä ei tapahdu mitään. No, mitä siitä nyt saat? Niin paljon, että kannattaa panostaa, vai?

Vierailija
28/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mielummin ilman orkkua, kun tulisit ekana, niin mikä on ongelma? Nythän sä et tuu ekana etkä saa orkkua :D just niinku halusit. Meillä mä tuun aina ekana, eikä se seksiä pilaa. Jos olen päällä ni jatkan ja jos hyvin käy saan uudestaankin. Tosi nautinnollista on myös jos mies nuolee mulle orkut ja sitten painaa vehkeen orkusta tiukkaan ja turvonneeseen toosaani. Tuntuu niin hullun hyvältä!

Vierailija
29/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo kertoo itsekkyydestä ja siitä, ettei toinen välitä tarpeeksi tai ei ehkä halua toista seksuaalisesti niin paljon, että tekisi kumppanilleen jotain ihan omasta tahdostaan. En voisi olla tuollaisessa suhteessa. (Seksi)elämähän siinä vain menisi hukkaan.

Vierailija
30/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei ole koskaan joutunut esim. nuolemaan eikä nauti siitä, eikä ole halukas nytkään sitä tekemään? En itse voi tajuta, miten kukaan haluaa nuolla toisen alapäätä nimittäin, luojan kiitos ei tarvitse :X

Vierailija
31/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 04:15"]

Mun mielestä tuo kertoo itsekkyydestä ja siitä, ettei toinen välitä tarpeeksi tai ei ehkä halua toista seksuaalisesti niin paljon, että tekisi kumppanilleen jotain ihan omasta tahdostaan. En voisi olla tuollaisessa suhteessa. (Seksi)elämähän siinä vain menisi hukkaan.

[/quote]

Aika outoa aina nimittää jotain, mitä toinen ei halua tehdä itsekkyydeksi, koska minusta taas on itsekästä vaatia toista nauttimaan asiasta, josta hän ei nauti tai tekemään asiaa, josta hän ei nauti. Kukaan kuka voi tehdä jotain asiaa ei varmasti jätä sitä tekemättä, jos sillä lailla saa toisen tyytyväiseksi ja muutoin taas suhde päättyisi.

Vierailija
32/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paasaatte miehen herättämisestä, niin täsmennän vielä, että kyse ei ole siitä, että odottelisin tahallani miehen nukahtamista ja menisin sitten vaatimaan omiani. Tuo kun vain sammahtaa heti oman onnensa perään, oli päivä tai yö.

Ja totta mooses olen sanonut, että saa olla viimeinen kerta, kun häneen panostan, jos vastapanostus puuttuu. Mutta silloin saan aina kuulla, kuinka "ei ikinä enää". Tämän lupauksensa mies muistaa kerran tai kaksi, ja sitten jatkuu taas tämä "normaali tyyli".

En jaksaisi enää nalkuttaa yhtään. Ja ei, en koe seksillä kiristämistäkään oikeaksi tavaksi.

Mies on myös aika mojovasti suutahtavaa tyyppiä, joka häipyy naama äreänä itsekseen hommiin, jos huomaa jotakin vastarintaa seksirintamalla. Sitten saan kuulla kuukauden päivät, kun mikään ei ole hyvin.

Jotenkin istuu vain kovassa se oletus tämän miehen päässä, että nainen ei ole samalla tavalla/tasolla seksuaalinen olento, kuin mies. Miehelle nämä ovat kuulemma "fyysisiä pakkoja" ja "luonnon sanelemia himoja", siinä missä naiselle vain jotakin harvempaa huvia. Tämän olen kuullut jo aivan liian monta kertaa.

Ap

Vierailija
33/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli mies inhoaa nuolentaa mutta ei kehtaa sanoa sitä sinulle.

Vierailija
34/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 04:18"]

Jos paasaatte miehen herättämisestä, niin täsmennän vielä, että kyse ei ole siitä, että odottelisin tahallani miehen nukahtamista ja menisin sitten vaatimaan omiani. Tuo kun vain sammahtaa heti oman onnensa perään, oli päivä tai yö.

Ja totta mooses olen sanonut, että saa olla viimeinen kerta, kun häneen panostan, jos vastapanostus puuttuu. Mutta silloin saan aina kuulla, kuinka "ei ikinä enää". Tämän lupauksensa mies muistaa kerran tai kaksi, ja sitten jatkuu taas tämä "normaali tyyli".

En jaksaisi enää nalkuttaa yhtään. Ja ei, en koe seksillä kiristämistäkään oikeaksi tavaksi.

Mies on myös aika mojovasti suutahtavaa tyyppiä, joka häipyy naama äreänä itsekseen hommiin, jos huomaa jotakin vastarintaa seksirintamalla. Sitten saan kuulla kuukauden päivät, kun mikään ei ole hyvin.

Jotenkin istuu vain kovassa se oletus tämän miehen päässä, että nainen ei ole samalla tavalla/tasolla seksuaalinen olento, kuin mies. Miehelle nämä ovat kuulemma "fyysisiä pakkoja" ja "luonnon sanelemia himoja", siinä missä naiselle vain jotakin harvempaa huvia. Tämän olen kuullut jo aivan liian monta kertaa.

Ap

[/quote]

Miten niin se on seksillä kiristämistä, jos et enää anna, kun et mitään saakaan? Sähän olet miehen puolella tuossa. Sun kuuluu antaa, mies voi ignoorata sinut. 

Jos se on sinusta oikein ja siihen reagoiminen kiristämistä, niin anna miehen tehdä mitä haluaa! Se ei tahdo nuolla tai mitä se ikinä onkin mitä sä tarttet niin sua! Opettele suhtautumaan seksiinne siten. 

Vierailija
35/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi väittää, että itse kiljuisin riemusta aina suihinoton hetkellä. Olen silti hoidellut nämä hommat myös esim. kuumeisena, flunssaisena ja jopa vatsatautisenakin. Teen lähes mitä tahansa välttääkseni sen jyystön.

Miehen mielestä hän hoitaa oman osuutensa, kun käy vaikkapa kaupassa hakemassa mulle keksipaketin seuraavana päivänä. Jos sen jälkeenkin vielä erehdyn "kiukuttelemaan", niin huonosti käy.

Kukaan miehen aiemmista ei ole kuulemma vaatinut mitään itselleen, ovat olleet tyytyväisiä tähän sonniin muutenkin.

Eli pitäisikö kategorisoida mies exiensä pilaamaksi + itseni pilaamisen vauhdittajaksi, ja vaihtaa maisemaa?

Ap

Vierailija
36/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 04:18"]

Ap

[/quote]

Ja mitäpä se nyt auttaa, jos nyökyttelemme tässä, että ei se ole niin kuin mies luulee? Ei se sinua auta, että me tajuamme sen, vaan sun pitäis saada se miehelle perille. Ilmeisesti mahdotonta. Ala opetella saamaan orgasmi yhdynnässä? Eroa? Jatka entiseen malliin?

Vierailija
37/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 04:17"]

[/quote]

Aika outoa aina nimittää jotain, mitä toinen ei halua tehdä itsekkyydeksi, koska minusta taas on itsekästä vaatia toista nauttimaan asiasta, josta hän ei nauti tai tekemään asiaa, josta hän ei nauti. Kukaan kuka voi tehdä jotain asiaa ei varmasti jätä sitä tekemättä, jos sillä lailla saa toisen tyytyväiseksi ja muutoin taas suhde päättyisi.

[/quote]

Onko tässä ketjussa nyt tullut ilmi, että ap laukeaa vain yhdellä ja ainoalla tavalla? Ja jos asia ei ole näin, on kyllä todella itsekästä jättää toinen huomioimatta. Taasko miehestä tehdään uhri? Voi luoja.

Vierailija
38/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 04:26"]

En voi väittää, että itse kiljuisin riemusta aina suihinoton hetkellä. Olen silti hoidellut nämä hommat myös esim. kuumeisena, flunssaisena ja jopa vatsatautisenakin. Teen lähes mitä tahansa välttääkseni sen jyystön.

Miehen mielestä hän hoitaa oman osuutensa, kun käy vaikkapa kaupassa hakemassa mulle keksipaketin seuraavana päivänä. Jos sen jälkeenkin vielä erehdyn "kiukuttelemaan", niin huonosti käy.

Kukaan miehen aiemmista ei ole kuulemma vaatinut mitään itselleen, ovat olleet tyytyväisiä tähän sonniin muutenkin.

Eli pitäisikö kategorisoida mies exiensä pilaamaksi + itseni pilaamisen vauhdittajaksi, ja vaihtaa maisemaa?

Ap

[/quote]

Miehen exiä ei ole varmaan seksi kiinnostanut. Miksi ihmeessä tosiaan annat hänelle, mua alkaa kiukuttaa sinun puolestasi. Vatsatautisena varsinkin, voi elämä, mä olisin yrjönnyt äijän päälle. No joo. Mutta siis ei miestä kukaan ole pilannut, hän vain on tuollainen suht kyvytön tyyppi, kyllä mä sinuna vaihtaisin maisemaa ja olisin vielä ihan helvetin loukkaantunut miehelle, että varmaan esitti the rakastajaa, jolla hämäsi ensin.

Vierailija
39/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 04:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 04:17"]

[/quote]

[/quote]

Onko tässä ketjussa nyt tullut ilmi, että ap laukeaa vain yhdellä ja ainoalla tavalla? Ja jos asia ei ole näin, on kyllä todella itsekästä jättää toinen huomioimatta. Taasko miehestä tehdään uhri? Voi luoja.

[/quote]

No ei, vastasin yleisesti tuohon lainaamaani kommenttiin, en aloittajalle. Ja ihan sama, jos mies ei jotain tee en usko, että syy on itsekkyys vaan joku kykenemättömyys tms.

Vierailija
40/72 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan saman ongelman meillä. Mies ei kyllä todellakaan enää hoitele minua saatusan orgasmin. Jos taas aikoo saada ennen miestä, saa olla tosi nopea, sillä nykyisin 50-kymppisenä mies laukeaa hetkessä. Mies ei myöskään tykkää nuolla muuten kuin joskus 69:ssä ja itse haluaisin välillä vain nauttia.

Miehen ykkössuosikki on pikapano ja kun aloin 'vaatimaan' orgasmia, miehen halut lopahtivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi