Mistä löytää mies, joka ei piereskele?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Peitonalla piereskely on mukavaa ja kodikasta. Se pierun syleilevä lämpö on mahtavaa näin kylmään aikaan.
unikin tulee helposti kun raottaa peittoa niin nukkumatti humauttaa unten maille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska piereskely on ällöttävä tapa
Piereskely on useimpien eläinten elimistölle ominainen, luonnollinen ja hyödyllinen toiminto, jonka ällöttävyys on vain sinun mielessäsi.
Kaltaisillesi on ihan nimityskin: hienopieru.
jeph, vessassa kun nostetaan kankkua niin samalla pikkusormea.
Naistutkijoiden mukaan naisilla on useammin äänekkään pärähtävä, rutiseva ja tärisevä flatus. Näiden naistutkimuksen valtavirtatutkijoiden mukaan tuotos on sen verran aromikas, että usein mukana on myös maku. Useiden naistutkimuksen gradujen ja väikkäreiden mukaan suurimman osan naisista kaasupläjäysten tuoksumaailma onkin selvästi paska-asteikolla laajempi, syvempi ja voimakkaampi kun miehillä. Sinkkunaisilla näiden tutkijoiden mukaan usein mukana on myös kastike, johtopäätöksenä on esitetty mm sitä, ettei ole niin väliä, kun asunnossa ei asu muita ja pienet kakkaläikät housussa ja sohvassa eivät näinollen haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun estoinen ex-mieheni ei piereskellyt ikinä minun kuulteni, se oli epäilyttävää.
Sain sitten kiusaantuneena nauttia paperiseinien läpi kaikuvista ”salaisista” vessapieruista, sekä öisistä peppufanfaareista, jotka muuten kestivät kauan, kun oli pidätellyt päivän!
Nolompaa tuo salapiereminen oli.
Nykyinen puolisoni ei piere unissaan ikinä, koska hän päästelee vapautuneesti päivisin.
Ehdottomasti mieluummin näin👌
Öisiin fanfaareihin liittyen hauska video. Koko video on hauska, mutta varsinkin kohdasta 3.40 alkaen.
Pierut ei haittaa, mutta röyhtäilyä en siedä. Kuvottava tapa.
Tarpeeksi suuri anustappi, niin ei voi kuin röyhtäillä.
Ketjua lukiessa tuli ensteks päivällisen hernekeiton kunniaksi yksi ihan au naturel ja sitten kun nauratti jotkut vastaukset, niin muutama lisää ihan vahingossa.
Senkin -prööt!- riiviöt! Johdatatte siveät ihmiset näin turmioon!!!
jos mä tekisin noin niin menettäisi anteeksi pyyntö aika nopeasti merkityksensä.