Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää mies, joka ei piereskele?

Vierailija
02.03.2022 |

Koska piereskely on ällöttävä tapa

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pie-un ulinaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siedät kuitenkin omia pierujasi?

Naisten pierut tuoksuu kukkaniitylle ja niissä on sateenkaaren värit. Joskus näkee yksisarvisen laukkaavan naisen pepusta.

Kyllähän se haisee kui mätä rotanraatojota ne yrittää istuessaa pidätellä joka kuitenk vinkuu etupuolelta häppärien välistä ja jonka ne nuolettaa ukollansa.

Kiitos tästä mielikuvasta. 🤮

Vierailija
42/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peitonalla piereskely on mukavaa ja kodikasta. Se pierun syleilevä lämpö on mahtavaa näin kylmään aikaan.

Ja kun vetää kaverin pään sinne peiton alle, se on englanniksi "Dutch oven".

Tästä kehittyneempi versio eli suicide Dutch oven toimii niin, että ensin pieraistaan peiton alle, sitten laitetaan valot päälle, ja kun vieressä nukkuva puoliso vetää peiton silmilleen suojatakseen niitä äkilliseltä kirkkaalta valolta, tulee hän tietämättään altistaneeksi itsensä peiton alla odottaneelle pierulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä tätä:

Kaikki pierevät.

Niillä, jotka nauravat pieruille, on elämässään jokaisen pierun verran enemmän riemua.

Vierailija
44/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kans ottaa miehen, joka ei tekis piereskelystä viihdettä. Sen voi tehdä myös tekemättä asiasta numeroa. Ja olla juomatta tavallista maitoa kun on todettu laktoosi-intoleranssi.

Katri-Helena keikkaili pitkään Petoman-yhtyeen kanssa.

Vierailija
45/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hauskoja vastauksia. Not.

Jos ruokavalio on kunnossa, ei pitäisi ongelmaksi asti pierettää. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä noin 10 vuotta, enkä ole kuullut hänen pieraisevan, tai hän minun, edes joka vuosi ja nekin vahingossa. Eli älä usko näitä kaasuttelijoita, on olemassa myös ihmisiä jotka osaavat syödä oikein ja joilla on käytöstavat.

Vierailija
46/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse piereskellä toisen vierellä. Minun mieheni on paukuttanut äärimmäisen harvoin ja pitkään ollaan yhdessä oltu. En voisi katsella piereskelevää miestä, menee halut ja kiinnostus.

Vierailija
47/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kans ottaa miehen, joka ei tekis piereskelystä viihdettä. Sen voi tehdä myös tekemättä asiasta numeroa. Ja olla juomatta tavallista maitoa kun on todettu laktoosi-intoleranssi.

Katri-Helena keikkaili pitkään Petoman-yhtyeen kanssa.

Ja niille, joille termi ei ole tuttu:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Le_P%C3%A9tomane

https://en.wikipedia.org/wiki/Le_P%C3%A9tomane (laajempi artikkeli, engl.)

Vierailija
48/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän muijalla on ihan hirveän hajunen pieru ja  paska. Yritti aikanaan tulitikkuja polttamalla päästä veskissä hajuista eroon ,tuloksena oli et veskinovi lens pil--unpäreinä hevonvi--uun nykyään käy ulkona petoja pelottelemassa paukuillaan. Ei muuten "käetkään" ole uskaltanut käydä kololla.

Vierailija
49/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahalliset pierut kuuluu vessaan myös parisuhteesssa, eikä se ole mitään hienostelua vaan hyvää käytöstä.

Jos vahingossa paukauttaa seurassa, niin sitä pyydetään anteeksi, esim. sanalla "sori".

Vierailija
50/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas hauskoja vastauksia. Not.

Jos ruokavalio on kunnossa, ei pitäisi ongelmaksi asti pierettää. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä noin 10 vuotta, enkä ole kuullut hänen pieraisevan, tai hän minun, edes joka vuosi ja nekin vahingossa. Eli älä usko näitä kaasuttelijoita, on olemassa myös ihmisiä jotka osaavat syödä oikein ja joilla on käytöstavat.

Pieru nyt vaan on oletusarvoisesti huvittava. Ei tietenkään joka tilanteessa, mutta jyrkkä tuomitseva suhtautuminen on epänormaalia. Vai halveksitko ihmistä myös aivastelusta, yskimisestä, änkytyksestä jms?

Vierailija
51/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahalliset pierut kuuluu vessaan myös parisuhteesssa, eikä se ole mitään hienostelua vaan hyvää käytöstä.

Jos vahingossa paukauttaa seurassa, niin sitä pyydetään anteeksi, esim. sanalla "sori".

'Joka pieruaan pidättää, sillä on muutakin salattavaa.'

Sitä paitsi se ei ole terveellistä.

Vierailija
52/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainoastaan ruokapöydässä ei saa pierrä, muuten saa vapaasti päästellä ja nauretaan niille yhteistuumin.

Vanhan sanonnan mukaan "Joka pierua pidättää, sil' on muutakin salattavaa!"

Vierailija
53/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun estoinen ex-mieheni ei piereskellyt ikinä minun kuulteni, se oli epäilyttävää.

Sain sitten kiusaantuneena nauttia paperiseinien läpi kaikuvista ”salaisista” vessapieruista, sekä öisistä peppufanfaareista, jotka muuten kestivät kauan, kun oli pidätellyt päivän!

Nolompaa tuo salapiereminen oli.

Nykyinen puolisoni ei piere unissaan ikinä, koska hän päästelee vapautuneesti päivisin.

Ehdottomasti mieluummin näin👌

Vierailija
54/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Joka pieruaan pidättää, sillä on muutakin salattavaa.'

Sitä paitsi se ei ole terveellistä.

Ja joka ääneti pieree, se muutakin vilppiä tekee!

Vierailija
55/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahko Pihkala muistaakseni oli sitä mieltä, että saunassa piereminen on, jos ei nyt kuolemansynti, niin ainakin jotain lähes siihen verrattavaa.

Vierailija
56/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun taikka kävelen pylly soittaa sävelen.

naiset haukkuu mutta pylly senkun soi.

Vierailija
57/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pieree niin sinä kuin minä. Luonnollista rupsutella.

Vierailija
58/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahko Pihkala muistaakseni oli sitä mieltä, että saunassa piereminen on, jos ei nyt kuolemansynti, niin ainakin jotain lähes siihen verrattavaa.

aijaa, kuinka sitten pystyy lenkkisaunassa haastaa riitaa jos ei saa piereskellä?

Vierailija
59/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän pierut ees haise saunassa.

Vierailija
60/69 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo muuten ikinä ollut paukuttelevaa miestä, vaikka joitakin suhteita on ollut. Ei hoideta muutenkaan vessahommia toisen vieressä.

Jännä juttu oikeestaan kun on kuulemma niin yleistä.

Sama juttu. Lapsuudenperheessä myös, ja minä sentään olen kasvanut kolmen veljen kanssa. Vessajuttuja ei kuulunut puheissa eikä muutenkaan.

Tämä taitaa olla niitä asioita, jotka erottavat juntit muusta väestä. Olen muuten vasta tällä palstalla kuullut, että tuollaisia moukkia todella on olemassa - tässäkin ketjussa jo kymmeniä.