Sisustajat! Mitä laittaa viinihyllyyn?
Tulevan asunnon keittiössä on avoin viinihylly. Mitä laittaisin siihen? Omaan silmään hylly näyttää todella mauttomalta. Viinikään ei maistu, joten pullot ei ole vaihtoehto.
Tähän tapaan:
https://www.gigantti.fi/product/epoq-keittio-ja-kodinhoitohuone/tuottee…
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen laittanut tuollaiseen hyllykköön pieniä rasioita, joissa olen säilyttänyt esimerkiksi mausteita ja teetä:
https://www.ikea.com/fi/fi/p/tjena-kannellinen-saeilytyslaatikko-valkoi…;
Nimikoi laatikot omasta mielestä kauniilla tavalla.
Kiitos. Tätä olenkin vähän miettinyt, olisihan tämä sellainen tuttu ja turvallinen tapa saada hyllyt käyttöön.
Ärsyttää vain, kun jo ennakkoon vihaan tätä keittiön hehkutettua ominaisuutta niin paljon, että tekisi mieli repiä koko kaapisto pois. Unelmieni asunto on menty pilaamaan kamalalla hyllyllä. Huoh :D
en mene katsomaan tuota linkkiä, kun sen jälkeen saattaa alkaa tulemaan kyseiseen tuotteeseen liittyviä mainoksia
Laita siihen vesipulloja. Nythän pitäisi olla kotivaraa.
Ihan perus hyllyltä näyttää. Ajattelin että sellainen kunnon viinikaappi jossa paikat pulloille.
Vierailija kirjoitti:
en mene katsomaan tuota linkkiä, kun sen jälkeen saattaa alkaa tulemaan kyseiseen tuotteeseen liittyviä mainoksia
Okei. No kuvailen sinulle. Ihan tavallinen keittiön yläkaappi hyllyineen. Vain kapea versio sellaisesta ja ilman ovea.
Vierailija kirjoitti:
Laita siihen vesipulloja. Nythän pitäisi olla kotivaraa.
Tuo on totta, mutta aika jännä sisustusvinkki. Sama kuin ehdottaisit aapeelle, että laita tonnikalasäilykkeitä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen laittanut tuollaiseen hyllykköön pieniä rasioita, joissa olen säilyttänyt esimerkiksi mausteita ja teetä:
Kiitos. Tätä olenkin vähän miettinyt, olisihan tämä sellainen tuttu ja turvallinen tapa saada hyllyt käyttöön.
Ärsyttää vain, kun jo ennakkoon vihaan tätä keittiön hehkutettua ominaisuutta niin paljon, että tekisi mieli repiä koko kaapisto pois. Unelmieni asunto on menty pilaamaan kamalalla hyllyllä. Huoh :D
Tiedän tunteen. Heti, jos löytää asunnon joka on muuten ns. vähän paremmalla maulla tehty niin jonkun älykääpiön on ollut pakko tunkea sinne viinikaappi. En tajua mitä tyylikästä siinä on. En tosin juo joten ehkä se johtuu siitä.
Irrota joka toinen hyllylevy, niin mahtuu jotain järkevämpää sinne.
Laittaisin kivoja mukeja ja teepaketteja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Katoaisi se viinyhyllymäinen olemus aika hyvin, mutta mitä hyllyille kannattaisi laittaa ettei näyttäisi siltä, että ovi on lähtenyt irti?
Minä kyllä pitäytyisin viinipulloissa
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pitäytyisin viinipulloissa
Se kai olisi helpompaa, mutta tosiaan en juo joten tuntuisi aika typerältä hankkia pulloja ihan vain hyllyn takia. Minusta viinipullojen esillä pitäminen näyttää mauttomalta ja vähän sellaiselta esittämiseltä: katsokaa, minulla on varaa hankkia rumia viinipulloja. Jos joisin pitäisin ne pullot piilossa joka tapauksessa.
Tosin nuo Ikean kasvit eivät ole niitä kauneimpia mahdollisia, tarkoitan linkkini yksilöitä. Mutta tuon tyylisiä tarkoitin joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ööööö kuka sanoi, että nuo hyllyt ovat irrotettavissa?
Varmaan ottaisin hyllyn pois, jos mahdollsita.
Vierailija kirjoitti:
Tosin nuo Ikean kasvit eivät ole niitä kauneimpia mahdollisia, tarkoitan linkkini yksilöitä. Mutta tuon tyylisiä tarkoitin joka tapauksessa.
Sisustusmielessä tämä idea miellyttää minua paljon, mutta sitten pikkuisen kasvin taakse jää paljon tilaa joka menee hukkaan. Ehkäpä jokin huomaamaton laatikko sinne perälle kasvin taakse 🤔