Mitä ajattelet jos nainen omistaa vain kolmet kengät?
Kommentit (40)
En mitään, ei ole mullakaan. Joskus ollut vain kumpparit, kesät talvet.
Miesystävällä taas on eteinen täynnä kenkiä.
Millä kengillä nainen käy juhlissa?
En mitään.
Itse en tiedä monetko kengät minulla on.
Kympillä saa juhlakengät. Sen tasoiset riittävät aivan hyvin, koska juhlia on niin harvoin.
Käyttääkö nainen hellepäivinäkin lenkkareita? No, toisaalta, teinini kulkee kaikille keleillä AirForceissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kympillä saa juhlakengät. Sen tasoiset riittävät aivan hyvin, koska juhlia on niin harvoin.
Jokaisiin juhliin ostaa uudet? Ja se tekee joka tapauksessa neljä paria kenkiä.
Mitkä juhlat? Ja mitä hellepäivinä pitäisi käyttää? Ei ainakaan sandaalit täällä maalla toimi.
T. 2
Kiinnostaa tietää, kuinka usein joutuu uusimaan, koska tuo tarkoittaa sitä, että samat kengät ovat joka päivä jalassa. Nimimerkillä kyllästynyt hajoaviin kenkiin
Vierailija kirjoitti:
Entä juhlat?
mitkä juhlat??
Minullakin on vain kolmet kengät. En ymmärrä niitä henkilöitä joilla on eteinen täynnä kenkiä. Mihin tarvitsette niitä kaikkia? Luonto kiittää.
Ajattelen, ettei se tarvi enempää kenkiä.
Käytän talvella kotona aina kumisaappaita, kauppaan lenkkarit.
Kesällä croksit tai kumpparit.
Muuta en tarvi.
N41.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on vain kolmet kengät. En ymmärrä niitä henkilöitä joilla on eteinen täynnä kenkiä. Mihin tarvitsette niitä kaikkia? Luonto kiittää.
Niin no. Mulla on 12 paria kenkiä, viimeisimmät ostettu yli 10 vuotta sitten. Luonto kiittää tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Iso perhe ja lasten kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää, kuinka usein joutuu uusimaan, koska tuo tarkoittaa sitä, että samat kengät ovat joka päivä jalassa. Nimimerkillä kyllästynyt hajoaviin kenkiin
Jos ostaa laadukkaat kengät niin ne kestävät yleensä monta vuotta. Voi niitä korjauttaakin. Sitten vasta kun ovat aivan loppuunkulutetut niin ostan uudet.
Jos naisella on samankokoinen jalka kuin minulla niin tilanne on hankala koska näin miehenä en haluaisi että nainen esimerkiksi lainailee korkokenkiäni jotka matchaavat ihanasti leninkini kanssa. Lenkkareiden kanssa on myös hieman sama ongelma, koska varsinkin jos nainen on kovin raskastekoinen hän saattaa runnoa lenkkarit nopeasti epäsopiviksi jaloilleni. Jos naisella ei ole kumisaappaita niin se on seksuaalisella tasolla melkoinen turn/off koska mikään ei piristä sängyssä tai muissa ympäristöissä niin kivasti kuin kunnon nokialainen musta kumisaaapas
Sehän riittää